Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-28@05:34:47 GMT

پرواز گرگان ـ کیش ـ گرگان از هفته آینده برقرار می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۹۴۲۵۸

پرواز گرگان ـ کیش ـ گرگان از هفته آینده برقرار می‌شود

مدیرکل فرودگاه‌های استان گلستان از برقراری دوباره پرواز گرگان- کیش- گرگان از هفته آینده خبر داد. ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۱ استانها گلستان نظرات - اخبار استانها -

علی متانت در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در گرگان اظهارداشت: چهار پرواز به مشهد، دو پرواز به تهران و دو پرواز به کیش به پروازهای فرودگاه گرگان اضافه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: پرواز گرگان- کیش- گرگان که با استقبال خوب شهروندان مواجه شده بود پس از یک وقفه دوباره از 6 خرداد از سر گرفته می‌شود.

مدیرکل فرودگاه‌های استان بیان داشت: در این مدت پرواز گرگان به مقصد زاهدان نیز افزایش یافته است و به زودی نیز پرواز به مقصد بندرعباس از فرودگاه بین‌المللی گرگان برقرار خواهدشد.

برقراری پرواز از آمستردام به تهران پنجشنبه 25 اردیبهشت ماهآخرین جزئیات ثبت‌نام حج، عتبات و سوریه در کرمان / برقراری پرواز مستقیم از کرمان به دمشق ‌سازمان حج و زیارت با برقراری پرواز «عتبات عالیات» از فرودگاه بجنورد موافقت کرد

 وی گفت: افزایش مسیرهای پروازی از فرودگاه گرگان جزو اولویت‌های ماست و در حال حاضر نیز پیگیر برقراری پرواز در برخی مسیرهای داخلی و خارجی هستیم.

متانت با بیان اینکه فرودگاه گرگان از بهترین زیرساخت‌ها و تجهیزات کمک ناوبری برخوردار است، افزود: ترمینال جدید فرودگاه که یکی از بزرگترین پروژه‌های فرودگاهی کشور است به زودی افتتاح می‌شود.

وی همچنین با اشاره به کاهش سفرها به علت شیوع کرونا اظهارداشت: 60 درصد پروازها و 80 درصد مسافران به علت شیوع این بیماری کاهش یافته است.

انتهای پیام/581/ش

R41471/P/S6,70/CT1

منبع: تسنیم

کلیدواژه: برقراری پرواز پرواز گرگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۹۴۲۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه پرواز‌های فرودگاه اصفهان در روز جمعه هفتم اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ برای اطلاع ازتاخیرات وتغییربرنامه پروازی باتلفن ۱۹۹ از اصفهان وشماره ۳۵۲۷۷۵۲۰۰ ازشهرستان‌ها تماس گرفته و یابه سایت فرودگاه به آدرس https://esfahan.airport.ir مراجعه کنید.

دیگر خبرها

  • فناوری‌های وارسی پروازی در فرودگاه گرگان انجام شد
  • آغاز ۵ پرواز فوق العاده فرودگاه بجنورد از امروز
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه اصفهان(۸ اردیبهشت ۱۴۰۳)
  • عمل به توصیه‌های رهبر معظم انقلاب از فساد جلوگیری می‌کند
  • عمل به توصیه‌های رهبر معظم انقلاب باعث جلوگیری از فساد می‌شود
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه بین المللی ارومیه در ۷ اردیبهشت
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه اصفهان در روز جمعه هفتم اردیبهشت ۱۴۰۳
  • برقراری مجدد پرواز گرگان به آکتائو قزاقستان
  • تغییر مسیر پرواز تهران- زاهدان
  • تغییر مسیر پرواز تهران-زاهدان-مشهد