Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، ظهر امروز با حضور بخشدار بخش مرکزی، مدیر جهاد کشاورزی، رئیس اداره امور عشایری و رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان مهرستان تعداد دو میلیون قطعه لارو و بچه ماهی گرمابی از گونه آمور (کپور علفخوار) در ۱۰ مورد از بندهای خاکی و سدهای شهرستان مهرستان رهاسازی شد.

مهران مرادی رئیس اداره شیلات مهرستان در حاشیه این مراسم در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: با عنایت به بارندگی‌های سال گذشته و سال جاری در حوزه این شهرستان و آبگیری اکثر منابع آبی و ایجاد شرایط مناسب و بالقوه جهت ماهی دار کردن منابع آبی، اداره شیلات شهرستان در قالب پروژه تکثیر و به وزن رسانی و رهاسازی ماهیان گرمابی اقدام به رهاسازی تعداد ۲ میلیون قطعه لارو گرمابی از گونه آمور در ۱۰ مورد از بندهای خاکی و سدهای این شهرستان کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: پیش بینی می‌شود در پایان سال بیش از ۳۰۰ تن ماهی از این منابع آبی برداشت و روانه بازار مصرف شود و در این راستا برای بیش از ۱۰۰ نفر از صیادان بومی منطقه اشتغال ایجاد خواهد شد.

کد خبر 4928719

منبع: مهر

کلیدواژه: اداره کل شیلات سیستان و بلوچستان مهران مرادی شهرستان مهرستان پرورش ماهی ویروس کرونا شیراز بوشهر شهرکرد گرگان شب قدر قزوین شیوع کرونا زلزله ایلام کمک به نیازمندان بیرجند مواسات ماه مبارك رمضان منابع آبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۹۴۳۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع تصرف ۲۰ هکتار از اراضی ملی در شهرستان طارم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ احمدی گفت: طبق دستور رئیس دادگستری شهرستان طارم درختانی که قلع و قمع شده بودند با همکاری یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان طارم جمع‌آوری و به اداره منابع طبیعی و آبخیزداری منتقل شدند.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان طارم بااشاره به اینکه  این قلع و قمع آثار تصرفی در پلاک هندی‌کندی به مساحت ۲۰ هکتار بود، افزود: این اقدام با همکاری فرماندهی یگان‌های حفاظت استان و شهرستان طارم انجام شد.


دیگر خبرها

  • احداث بند‌های سنگی و خاکی یکی از موثرین راه‌های جذب روان آب‌ها
  • رهاسازی ۷ هزار قطعه ماهی گرمابی در مزارع شیروان
  • ماجرای قطع ۴۰ اصله درخت در کجور نوشهر از زبان رئیس منابع طبیعی
  • ورود ناپلی و پست لارو از استان‌های دیگر به بوشهر ممنوع است
  • آغاز لایروبی ۲ کیلومتر از کانال درجه یک شبکه آبیاری و زهکشی سرخس
  • ‌ تعیین تکلیف ۷۲۸ هکتار اراضی منابع طبیعی و اوقاف در فارس
  • دستگیری صیادان غیر مجاز ماهی در باغملک
  • رفع تصرف ۲۰ هکتار از اراضی ملی در شهرستان طارم
  • اگر قصد باروری دارید این خوراکی‌ها را حتما بخورید
  • دستگیری شکارچیان کبک وحشی و تیهو در پلدختر