Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  سعید کشمیری دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر بیان کرد: ۷۹ نفر به فهرست مبتلایان ویروس کرونا در بوشهر افزوده شد و تعداد بیماران تا دوشنبه ۲۹ اردیبهشت‌، ۵۴۳ نفر شامل ۳۱۵ مرد و ۲۲۸ زن است.

او افزود: از ۷۹ مورد مثبت جدید، ۱۹ مورد در بوشهر، ۲۸ مورد در دشتستان، ۱۴ مورد در دشتی، ۶ مورد در کنگان، ۴ مورد در گناوه، ۳ مورد در تنگستان، ۲ مورد در دیر، ۲ مورد در عسلویه و یک مورد در جم شناسایی‌شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر عنوان کرد: ۱۹ بیمار جدید شهرستان بوشهر، آقایانی ۳۱، ۴۳، ۴۴، ۳۶، ۲۷، ۴۶، ۳۱ و ۴۳ ساله و کودکی ۱۰ ساله و خانم‌هایی ۲۷، ۶۱، ۱۸، ۲۱، ۴۰، ۳۸، ۴۵ و ۳۳ ساله هستند که به صورت سرپایی در مرکز بیماریابی شهرستان شناسایی‌شده‌اند و در مراقبت خانگی قرار دارند و آقایی ۷۲ ساله و خانمی ۲۶ ساله نیز در حال سپری کردن دوره درمانی خود در بیمارستان هستند.

کشمیری ادامه داد: از ۲۸ بیمار جدید شهرستان دشتستان، آقایانی ۳۷، ۵۷، ۵۴، ۶۵، ۴۸، ۲۷، ۳۹، ۱۲، ۳۶، ۲۳، ۶۴، ۷۴، ۴۴، ۳۸ ساله و خانم‌هایی ۳۷، ۳۰، ۵۹، ۳۵، ۲۹، ۴۵، ۵۲، ۳۲، ۱۲، ۳۳، ۵۷، ۲۶ و ۲۸ ساله و دختر بچه‌ای ۱۰ ساله هستند که همه بیماران سابقه تماس با مورد مثبت داشته‌اند و به صورت سرپایی در مرکز بیماریابی شهرستان شناسایی‌شده‌اند و در مراقبت خانگی به سر می‌برند.

او بیان کرد: ۱۴ مورد بیمار جدید شهرستان دشتی، آقایانی ۳۸، ۲۷، ۷۰، ۳۲ ساله و پسربچه‌ای ۴ ساله و خانم‌هایی ۳۵، ۳۰، ۵۵، ۵۲، ۷۰، ۲۷ و ۲۵ و دو دختر بچه ۳ و ۷ ساله هستند که همه بیماران سابقه تماس با مورد مثبت داشته‌اند و به صورت سرپایی در مرکز بیماریابی شهرستان شناسایی‌شده و در مراقبت خانگی قرار دارند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: ۶ بیمار جدید شهرستان کنگان، خانم‌هایی ۳۲، ۳۷ و آقایانی ۱۲ و ۴۵، نوزادی ۸ ماهه و پسربچه‌ای ۶ ساله هستند که همه بیماران سابقه تماس با مورد مثبت داشته‌اند و به صورت سرپایی در مرکز بیماریابی شهرستان شناسایی‌شده‌اند و در مراقبت خانگی هستند.

او افزود: چهار بیمار جدید شهرستان گناوه، آقایانی ۴۴، ۴۳، ۴۵ و ۳۲ ساله هستند که همه بیماران سابقه تماس با مورد مثبت داشته‌اند و به صورت سرپایی در مرکز بیماریابی شهرستان شناسایی‌شده‌اند و در مراقبت خانگی قرار دارند.

کشمیری بیان کرد: سه بیمار جدید شهرستان تنگستان، دو خانم ۴۳ و ۷۱ ساله و آقایی ۶۶ ساله هستند که در مراقبت خانگی قرار دارند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: دو بیمار جدید شهرستان دیر آقایی ۳۹ ساله و دختر سه‌ساله‌اش هستند که سابقه تماس با مورد مثبت داشته‌اند و به صورت سرپایی در مرکز بیماریابی شهرستان شناسایی‌شده‌اند و در خانه مراقبت می‌شوند.

کشمیری گفت: دو بیمار جدید شهرستان عسلویه، آقایی ۳۴ ساله ساکن بندر انزلی و شاغل در عسلویه و آقایی ۳۳ ساله ساکن یاسوج و شاغل در عسلویه که سابقه تماس با مورد مثبت داشته‌اند و به صورت سرپایی در مرکز بیماریابی شهرستان شناسایی‌شده‌اند و در مراقبت خانگی قرار دارند.

او بیان کرد: بیمار جدید شهرستان جم نیز آقایی ۶۵ ساله بوده که در حال سپری کردن دوره درمانی خود در بیمارستان است.

دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر افزود: از مجموع بیماران مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان (۵۴۳ نفر) تاکنون ۲۷۳ نفر بهبودیافته‌اند و ۲۴۶ نفر نیز در منزل تحت مراقبت هستند و ۱۲ نفر دیگر هم در حال سپری کردن دوره درمانی خود در بیمارستان هستند.

کشمیر عنوان کرد: دلیل اصلی صعودی شدن آمار کرونا در استان بوشهر به ویژه امروز، بالا رفتن تعداد آزمایش‌های کرونا از هم استانی‌ها است.

او از بازاریان خواست در ایام عید سعید فطر بازار را تعطیل کنند.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ویروس کرونا کرونا ویروس بیمار جدید شهرستان ساله و خانم خانم هایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۹۴۳۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویدیو/ ۵۰ هزار خودکشی در یک سال!

افزایش فزاینده آمار خودکشی در میان جوانان در سال‌های اخیر، زنگ خطری را در میان کشورهای مختلف به صدا در آورده است. این آمار در سال گذشته در آمریکا به ۵۰ هزار مورد خودکشی رسید که تعداد زیادی از این قربانیان، جوانان بودند، همچنین شماره تلفن ۹۸۸ (خط تلفن آمریکا برای کمک به پیشگیری از خودکشی) که بیش از ۲۰۰ مرکز در آمریکا دارد که در سال گذشته شاهد افزایش ۱۰۰ هزار تماس در ماه بود.

دریافت 24 MB

مترجم: محیا ذوالفقاری / تدوینگر: محمدرضا زمانیان
 

دیگر خبرها

  • چرا آمار خودکشی پزشکان بالا رفته؟ / این طبقه مانند گذشته نزد مردم محترم نیست
  • آیا زنان پزشکان بهتری هستند؟
  • نقاط حادثه خیز جاده‌های گیلان شناسایی و رفع شود
  • ویدیو/ ۵۰ هزار خودکشی در یک سال!
  • آزمایش اولین «واکسن شخصی» برای نوعی از سرطان روی بیمار انگلیسی
  • شناسایی ۳ نوع سرطان با یک قطره خون
  • کبد جوان ۲۲ ساله کرمانی به یک بیمار در شیراز زندگی بخشید
  • اهدای عضو جوان ۲۲ ساله کرمانی
  • تولید ۶۳ میلیارد کیلووات ساعت برق هسته‌ ای طی یک دهه در نیروگاه اتمی بوشهر
  • فیلم| آخرین وضعیت از گورهای دسته جمعی بیمارستان ناصر