Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  ارومیه،علیرضا قربانی در حاشیه اولین جلسه شورای برنامه‌ریزی مدیران جهادکشاورزی جنوب استان اظهار کرد: استفاده به موقع با میزان مشخص کود در مزارع و باغات در ارتقاء کیفیت محصولات کشاورزی و تولید محصولات سالم و مرغوب نقش بسزایی دارد که نیازمند توجه مدیران و کشاورزان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قربانی از تخصیص ۹۳ هزار و ۱۶۵ تنی کود کشاورزی جهت توزیع بین کشاورزان استان در سال جاری خبر داد و تصریح کرد: در سال جاری تا کنون ۲۰ هزار تن از این میزان کود تخصیصی، تدارک و تامین شده و در بین کشاورزان استان توزیع شده است و در این راستا از کشاورزان درخواست داریم تا کود مورد نیاز خود را از کارگزاری‌های رسمی شرکت خدمات حمایتی شامل تعاونی‌های روستایی و بخش خصوصی تهیه کنند.

مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی آذربایجان غربی  افزود: با توجه به ابلاغیه موسسه خاک و آب وزارت جهاد کشاورزی و لزوم نصب برچسب و هولوگرام بر بسته‌های کودی، کشاورزان از خرید هر گونه کود از مراکز فروش بدون برچسب و هولوگرام خودداری کنند.

کشاورزان و بهره‌‍برداران می‌توانند با ارسال کد مربوطه بر روی کود‌ها را به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۶۴۶۴۲۴ از سلامت کود اطمینان حاصل کنند.

انتهای پیام/ن م 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کود کشاورزی جهاد کشاورزی آذربایجان غربی توزیع کود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۹۴۳۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ریالی از مطالبات گندمکاران پرداخت نشده است

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، عطااللّه هاشمی، گفت: بنابر آخرین آمار از ابتدای فصل برداشت ۷۵۰ هزارتن گندم با ارزش حدود ۱۴ همت از کشاورزان خریداری شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۳۰ درصد افزایش داشته است.

بیشتر بخوانید: انتظار کشاورزان برای اعلام جایزه تحویل گندم چه زمانی به پایان می‌رسد؟

به گفته او، علی رغم گذشت بیش از یک ماه از فصل برداشت، ریالی از مطالبات گندمکاران پرداخت نشده است و کشاورزان کماکان چشم انتظار دریافت پول هستند.

هاشمی ادامه داد: براساس قانون ۲۴ ساعت پس از تحویل گندم به مراکز خرید، مطالبات کشاورزان باید پرداخت شود که متاسفانه این امر مورد بی توجهی قرار گرفته است.

رئیس بنیاد ملی گندمکاران با بیان اینکه دولتمردان نسبت به تخصیص جایزه گندم بی تفاوت هستند، افزود: علی رغم پیگیری های مکرر، خبری از تخصیص جایزه و اصلاح قیمت گندم نیست که استمرار این روند، خرید تضمینی را دچار چالش می کند.

او گفت: براساس برآوردهای صورت گرفته تولید گندم بالای ۱۴ میلیون تن و حداقل خرید ۱۲ میلیون تن خواهد بود که در صورت بی تفاوتی به جایزه گندم و پرداخت مطالبات، محصول تولیدی صرف خوراک دام و طیور می شود و به نوعی هدر می رود.

کد خبر: 1228966 برچسب‌ها گندم

دیگر خبرها

  • ریالی از مطالبات گندمکاران پرداخت نشده است
  • کشت قراردادی پنبه در یک هزار هکتار از مزارع سیستان وبلوچستان اجرا می‌شود
  • واردات ۲۰ تن گوشت گرم گوسفندی به استان یزد
  • گندم معمولی هر کیلو۱۸۵۰۰تومان از کشاورزان استان خریداری می شود
  • آغاز توزیع تخم نوغان در شهرستان شفت
  • روز مزرعه دانه های روغنی در لرستان
  • توزیع ۲۰ تن گوشت منجمد گوسفندی وارداتی تنظیم بازاری در قزوین
  • توزیع ۱۱ هزار تن انواع کود بین کشاورزان
  • تولید بیش از ۱۹ هزار تن دانه‌های روغنی از مزارع کلزا شهرستان دهلران
  • توزیع ۲۰ تن گوشت منجمد گوسفندی در استان قزوین