Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-27@20:54:55 GMT

هشدار پلیس تهران به محتکران خودرو

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۹۴۶۳۰

هشدار پلیس تهران به محتکران خودرو

به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، سردار علی ذوالقدر رئیس پلیس امنیت پایتخت اظهار کرد: با توجه به اتفاقات اخیر در احتکار و گرانی خودرو و فاصله بین قیمت کارخانه و بازار آزاد، پلیس امنیت ۲ پارکینگ احتکار خودرو را شناسایی کرد.

وی افزود: تعداد ۱۰۱ خودرو که عمده آن‌ها ایرانی هستند را شناسایی کردیم که این خودرو‌ها پلاک نشده‌اند و اغلب آن‌ها ۶ ماه است که در پارکینگ هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار ذوالقدر بیان کرد: مشخص است که تعدادی از این خودرو‌ها برای یک نفر هستند و با شگرد اینکه این خودرو‌ها در میان خودرو‌های عادی قرار بگیرند، در پارکینگ جاسازی شده‌اند.

رئیس پلیس امنیت پایتخت با اشاره به اقدامات مختلف برای مقابله با این متخلفان بیان کرد: با آگاهی دستگاه قضا به این محتکران مهلت یک هفته‌ای داده می‌شود که این خودرو‌ها را تعیین تکلیف کنند و در بازار بفروشند تا وضعیت خودرو‌ها مشخص شود.

وی گفت: اگر این افراد از این مهلت یک هفته‌ای استفاده کنند و خودرو خود را بفروشند، اقدامی علیه آن‌ها انجام نمی‌شود.

سردار ذوالقدر گفت: تاکنون ۲ نفر که عمده خودرو‌ها متعلق به آن‌ها بوده است، دستگیر شده‌اند؛ قطعاً مرتبطین دیگری هم هستند که با همکاری دستگاه قضا با آن‌ها برخورد می‌شود.

منبع: تابناک

کلیدواژه: ویروس کرونا بیت المقدس روز قدس رزمایش مساوات دعای روز بیست و چهارم رمضان رئیس پلیس امنیت احتکار خودرو ویروس کرونا بیت المقدس روز قدس رزمایش مساوات دعای روز بیست و چهارم رمضان خودرو ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۹۴۶۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتمام حجت سردار رادان در ماجرای توقیف خودروها | این هزینه‌ زیاد را مردم تحمیل نکنید

به گزارش همشهری آنلاین فرمانده فراجا خطاب به رؤسای پلیس نسبت به ایجاد مراکز غیرقانونی مبتنی بر زدو بند، به بهانه توقیف خودروی بی‌حجاب ها، هشدار داد.

سردار رادان در جمع روسای پلیس که از شبکه خبر پخش شد، گفت:????در توقیف خودرو بی حجاب ها وقتی راننده می تواند خودرو را به پارگینگ ببرد چه نیازی به یدکش است که راننده هزینه ای هم متحمل شود. البته در مواردی که فرد مقاومت می کند یدکش باید بیاید و راننده تمام هزینه ها را بدهد.
وی افزود: ولی در توقیف خودروی بی حجاب ها این نباشد که یک عده ای به عنوان خودرو بر و یدک کش و پارکینگ دار باهم ببندند و کلونی نامیمونی ایجاد شود.

کد خبر 847163 برچسب‌ها احمد رضا رادان خبر ویژه

دیگر خبرها

  • هشدار رادان به روسای پلیس: در توقیف خودروی بی‌حجاب‌ها زدوبندی برای یدک‌کشی و پارکینگ ایجاد نشود
  • اتمام حجت سردار رادان در ماجرای توقیف خودروها
  • اتمام حجت سردار رادان در ماجرای توقیف خودروها | این هزینه‌ زیاد را مردم تحمیل نکنید
  • کلاهبرداری یک بیلیون و ۹۰۰ میلیارد ریالی با وعده خرید خودرو
  • هشدار سردار رادان درباره توقیف خودرو بی‌حجاب‌ها
  • هشدار رادان به روسای پلیس: در توقیف خودروی بی‌حجاب‌ها زدوبندی برای یدک‌کشی و پارکینگ ایجاد نشود (فیلم)
  • هشدار رادان به پلیس: در توقیف خودروی بی حجاب ها زد و بندی برای یدک کشی و پارکینگ ایجاد نشود (فیلم)
  • هشدار رادان به رؤسای پلیس: در توقیف خودرو بی حجاب ها زد و بندی برای یدک کشی و پارکینگ ایجاد نشود
  • (ویدیو) هشدار مهم سردار رادان به رؤسای پلیس؛ مراقب باشید!
  • هشدار مهم سردار رادان به رؤسای پلیس درباره توقیف خودروها