Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-03@03:57:29 GMT

رمضانی: دنبال پرواز برای میلیچ و دیاباته هستیم

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۹۵۲۶۴

رمضانی: دنبال پرواز برای میلیچ و دیاباته هستیم

سرپرست استقلال می گوید باشگاه در تلاش است دو بازیکن خارجی این تیم از روز اول در تمرینات شرکت کنند.

سعید رمضانی در باره بازگشت میلیچ و دیاباته به ایران با شروع تمرینات استقلال به "ورزش سه" گفت: در تلاش هستیم تا بازیکنان خارجی در زودترین زمان ممکن به ایران برگردند و برنامه ما روی این موضوع است. با بازیکنان در تماس هستیم تا بتوانیم برای آنها بلیت تهییه کنیم تا به ایران برگردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

او  در مورد مشکلات پروازی در راه بازگشت میلیچ و دیاباته هم می گوید: این مشکل هست و هرکدام از آنها در یک کشور هستند و شرایط پروازی شان متفاوت است. تلاش می کنیم این مشکل را حل کنیم تا آنها از روز اول با ما باشند.

 

سرپرست استقلال در مورد اینکه دیاباته هنوز پولش را دریافت نکرده است و ممکن است به ایران برگردد هم گفت: آقای سعادتمند با وکیل دیاباته در ارتباط است و به ما وقت داده اند. مشکلی وجود ندارد و دیاباته برمی گردد. ما تلاش می کنیم دیاباته هرچه زودتر به تمرینات ملحق شود.

 

استقلال تهران سعید رمضانی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: استقلال تهران سعید رمضانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۹۵۲۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین انتصاب در استقلال؛ حجازی برگشت!

شرکت پتروشیمی خلیج فارس مالک جدید باشگاه استقلال در یکی از نخستین اقدامات مدیریتی خود بعداز عزل علی خطیر از مدیرعاملی، دست به تغییر سرپرست تیم فوتبال این باشگاه زد.

به گزارش تابناک ورزشی، پس از کنار رفتن علی خطیر از مدیرعاملی باشگاه استقلال، مدیریت این باشگاه تصمیم گرفت سرپرست تیم استقلال را نیز تغییر دهد.

در همین راستا، آتیلا حجازی جانشین نصرالله خواجه‌گیری و به‌عنوان سرپرست جدید تیم استقلال انتخاب شد. خواجه‌گیری عجیب ترین انتصاب خطیر بود که جای علی سامره را گرفت. درباره این فرد و حواشی اش حرف و سخن بسیار است و معلوم نیست به چه دلیل یک فرد بازاری که سابقه محرومیت اخلاقی هم داشته، سر از نیمکت تیم استقلال در آورده بود. 

نکونام با این فرد بی ربط در استقلال، به شدت اختلاف داشت و او را به تمرین راه نمی‌داد.

استقلال در حال حاضر با سرپرست موقت اداره می‌شود و گفته شده که بزودی مدیرعامل جدید معرفی خواهد شد.

دیگر خبرها

  • اولین انتصاب در استقلال؛ حجازی برگشت!
  • حجازی سرپرست تیم استقلال شد
  • اواین تصویر از بازگشت فرزند اسطوره محبوب فوتبال ایران به استقلال
  • فوری؛ آتیلا حجازی سرپرست استقلال شد
  • خطیر برکنار و سمیعی سرپرست استقلال شد
  • علی خطیر برکنار شد/ انتخاب سرپرست جدید برای باشگاه استقلال
  • پائز ستاره‌های تیم ملی را سورپرایز کرد
  • بازگشت پاراتکواندو به فدراسیون تکواندو با شروع تمرینات
  • احساس امنیت، پایداری واحدهای اقتصادی را به‌دنبال دارد
  • چگینی: حیف که بازی بدون تماشاگر است