Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «امتداد نیوز»
2024-04-26@09:35:42 GMT

خصوصی‌سازی بانک تجارت سرآغاز جهشی بزرگ

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۹۵۶۰۰

خصوصی‌سازی بانک تجارت سرآغاز جهشی بزرگ

امتداد - مدیرعامل بانک تجارت در پیامی فرا رسیدن۲۸ اردیبهشت سال‌روز خصوصی‌سازی این بانک را تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری امتداد ،  متن پیام رضا دولت‌آبادی به شرح زیر است:

بسمه تعالی

سهامداران ارجمند، مشتریان وفادار و همکاران عزیزم در بانک بزرگ تجارت ؛

۲۸ اردیبهشت در کارنامه درخشان بانک تجارت به عنوان بانکی بزرگ و مسئولیت پذیر جایگاه ویژه ای دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بانک تجارت در چنین روزی و در اجرای سیاستهای کلی اصل ۴۴ قانون اساسی ورود به فصل نوین خدمتگزاری را با عرضه سهام خود در بازار بورس تجربه کرد و فعالان بازار سرمایه نیز با استقبال چشمگیر و وصف ناشدنی از تغییر مالکیت بانک از دولتی به خصوصی بر درستی این تصمیم مهم و تاریخ ساز مهر تایید زدند.

در ۱۱ سال گذشته ذینفعان بانک تجارت علاوه بر مشتریان و پرسنل طیف گسترده ای از سهامداران بانک را نیز در برگرفت. آنان که با عضویت در این خانواده بزرگ سهامدار موفقیت های فردا شدند. اگرچه طی سالهای گذشته به واسطه شرایط کلی اقتصاد کشور ناشی از تحریم های ظالمانه عملکرد بانک تجارت با ایده آل سهامداران نیک اندیش فاصله داشت لیکن  وفاداری و بزرگ منشی آنان همواره موجبات دلگرمی بود و عزم کارکنان بانک را برای پاسخگویی شایسته به این اعتماد جزم تر از همیشه کرد.

اکنون در ورود به پنجمین دهه از فعالیت بانک در شبکه بانکی و یازدهمین سالروز خصوصی سازی مایه مباهات است که تلاش همه مدیران و کارکنان بانک برای خروج از زیان با برداشتن قدم های محکم در مسیر تحقق سود در عملکرد مالی بانک دوچندان شده که این امر خدمتگزاران صدیق بانک را به خلق روزهایی بهتر رهنمون می کند. بدون تردید بانک تجارت در روزهای پیش رو حرف های زیادی برای گفتن دارد.

با تبریک سالروز خصوصی‌سازی بانک تجارت به مشتریان، سهامداران، کارکنان و سایر ذینفعان، امیدوارم به مدد حمایت و همراهی همیشگی شما فردای درخشان‌تری در انتظار این بانک باشد.

رضا دولت‌آبادی

مدیرعامل بانک تجارت

منبع: امتداد نیوز

کلیدواژه: بانک تجارت خصوصی سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۹۵۶۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کدام کارکنان تسلا اخراج شدند؟

شرکت تسلا در بیانیه‌ای اعلام کرد که تضعیف بازار فروش خودروهای الکتریکی در حال حاضر تسلا را با چالش‌هایی مواجه می‌کند.

به گزارش ایسنا، تسلا اعلام کرد حدود ۴۰۰ نفر از کارکنانش در کارخانه بزرگ آلمانی خود در نزدیکی برلین یا حدود سه درصد از کل نیروی کار این کارخانه را کاهش می‌دهد و امیدوار است بدون اخراج اجباری به این مهم دست یابد.

این اخراج‌ها برای کاهش بیش از ۱۰ درصدی از بیش از ۱۴۰ هزار کارمند جهانی تسلا و پاسخی به تشدید جنگ قیمت برای خودروهای الکتریکی است که خودروسازان را برای کاهش هزینه‌ها تحت فشار قرار می‌دهد.

این شرکت اعلام کرد که امیدوار است کاهش در سایت گروئنهاید تسلا، تنها کارخانه بزرگ آن در اروپا، به صورت داوطلبانه محقق شود. این سایت بیش از ۱۲ هزار پرسنل دارد و این خودروساز هفته گذشته اعلام کرد که حدود ۳۰۰ کارگر موقت خود را با گسترش برنامه جهانی کاهش شغل خود اخراج خواهد کرد.

شرکت خودروسازی تسلا همچنین اعلام کرد ۶۰۲۰ کارمند خود را در تگزاس و کالیفرنیا پیش از اعلام نتایج سه ماهه خود با توجه به کاهش تقاضا و کاهش حاشیه‌های سود اخراج خواهد کرد.

هفته گذشته، تسلا از کاهش بیش از ۱۰ درصد از نیروی کار خود در جهان، تحت فشار کاهش فروش و تشدید جنگ قیمت در میان سازندگان خودروهای برقی، بدون فاش کردن تعداد کارمندان مشمول کاهش مشاغل اعلام کرد.

بر اساس گزارش رویترز، سهام این خودروساز، حدود دو درصد در آستانه نتایج سه ماهه اول این شرکت افزایش یافت. کاهش مشاغل در تگزاس نشان‌دهنده ۱۲ درصد از کل نیروی کار تسلاست که ۲۲ هزار و ۷۷۷ نفر در منطقه بزرگ آستین است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کدام کارکنان تسلا اخراج شدند؟
  • درویش مدیرعامل پرسپولیس پس از خصوصی‌سازی
  • سود ۳ میلیون دلاری پرسپولیس از خصوصی‌سازی
  • ترکیب سهامداران پرسپولیس در هیات مدیره مشخص شد
  • ترکیب سهامداران پرسپولیس در هیئت مدیره مشخص شد
  • معاون وزیر اقتصاد: امروز استقلال و پرسپولیس رسما واگذار شدند
  • امیدواریم پنجم اردیبهشت سرآغاز پیشرفت فوتبال ایران باشد
  • معاون وزیر اقتصاد: استقلال و پرسپولیس رسما واگذار شدند
  • برندگان دومین جشنواره بزرگ اصناف بانک تجارت معرفی شدند
  • حاتم بخشی بیات از جیب کارکنان نفت؟