Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار کردستان گفت: هرگونه بی‌تفاوتی مسئولان که منجر به وقوع سرقت در اموال دولتی شود، از هیچ مدیری پذیرفتنی نیست. ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۹ استانها کردستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، نخستین جلسه قرارگاه مبارزه با سرقت استان بعد از ظهر امروز با حضور استاندار و فرمانده انتظامی کردستان در این شهر برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بهمن مرادنیا، استاندار کردستان در این جلسه با بیان اینکه در مسیر مبارزه با سرقت و کاهش ناهنجاری‌های اجتماعی مسئولیت تنها معطوف به نیروی انتظامی نیست و همه دستگاه‌های اجرایی موظف به همکاری هستند، اظهار داشت: باید دستگاه‌های اجرایی و مردم با هوشیاری از اموال خود مراقبت کرده تا زمینه سرقت آنها فراهم نشود.

وی گفت: هرگونه بی‌تفاوتی مسئولان که منجر به وقوع سرقت در اموال دولتی شود، از هیچ مدیری پذیرفتنی نیست و در صورت مشاهده، با مدیر آن دستگاه برخورد جدی صورت می‌گیرد.

استاندار کردستان از دستگاه‌های اجرایی و بانک‌های استان خواست که با تقویت زیرساخت‌ها و امکانات حفاظتی و نصب دوربین امنیتی تلاش خود را برای کاهش سرقت‌های احتمالی از اموال دولتی و اماکن عمومی مضاعف کنند.

وی با بیان اینکه باید با «آسیب‌شناسی و تحلیل کارشناسی» راهکارهای مناسب در جهت مقابله و کاهش سرقت در جامعه ارائه دهیم، اظهار کرد: «ارتقاء امنیت»، بستر آرامش اجتماعی و آسایش مردم را مهیا کرده و این امر با همکاری مردم و مسئولان محقق می‌شود.

مرادنیا با تاکید بر اینکه فرمانداران در شهرستان‌های تابعه استان با تشکیل این کارگروه اقدامات پیشگیرانه را جهت کاهش سرقت اولویت برنامه‌های خود قرار دهند؛ عنوان کرد: برای کاهش جرم باید اقدامات پیشگیرانه و برخورد قضایی صورت گیرد.

وی ضمن قدردانی از تلاش‌های شبانه‌روزی پلیس در استان گفت: قطعاً هوشیاری نیروی انتظامی زمینه‌ساز امنیت و آرامش خاطر مردم را به‌دنبال خواهد داشت.

استاندار کردستان با تاکید بر اینکه مردم جواهرات و اموال ارزشمند خود را به صندوق‌های امانات بانک‌ها بسپارند تا در صورت سرقت احتمالی از منازل آنها، آسیبی به این اموال وارد نشود؛ یادآور شد: صدا سیما و رسانه‌های جمعی در خصوص انعکاس راه‌های کاهش وقوع سرقت همکاری لازم را داشته باشند.

از گوشه‌ و کنار کردستان| هشدارهای پلیس برای پیشگیری از سرقت منزل؛ شهروندان بخوانندسارقان زورگیر در کردستان بازداشت شدنداعضای باند بزرگ شرور، خرده‌فروشان و سارقان حرفه‌ای در کردستان بازداشت شدند

سردار علی آزادی، فرمانده انتظامی استان کردستان نیز در این جلسه از کشف 86 درصدی اموال مسروقه در استان خبر داد و اظهار داشت: امسال یکی از موضوعات راهبردی پلیس مبارزه جدی با بحث سرقت و دستگیری سارقان است.

وی با تاکید بر  اینکه باید مردم برای جلوگیری از هرگونه سرقت‌ به هشدارهای پلیسی توجه کنند، افزود: پلیس در زمینهٔ کشف سرقت اقدامات مطلوبی انجام داده و در این راستا برای حفظ امنیت و آسایش شهروندان از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنیم.

فرمانده انتظامی استان کردستان تصریح کرد: سرقت از جمله جرایمی‌ست که عوامل متعدد اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی در آن نقش داشته و مبارزه با آن تنها وظیفه پلیس نیست بلکه باید همه مردم، ارگان‌ها و نهادها به میدان آمده و همکاری کنند.

انتهای پیام/481/ش

R7848/P/S6,66/CT7

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استاندار کردستان اموال دولتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۹۵۸۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سازمان‌های مسئول باید در مقابله با جرایم کمک کار پلیس باشند


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، حجت الاسلام والمسلمین "طهماسبی" در دیدار فرمانده انتظامی استان یزد با تاکید بر مبارزه با سرقت گفت: از اقدامات ماموران پلیس در خصوص مقابله با جرایم و کاهش آسیب‌های اجتماعی تشکر می‌کنم.


وی ضمن تاکید بر مقابله با جرایم، خاطرنشان کرد: دیگر سازمان‌های مسئول باید در خصوص مبارزه با سرقت و موادمخدر کمک کار پلیس باشند.
وی با تاکید بر ارتقای انگیزه کارکنان پلیس در خصوص ماموریت‌های محوله افزود: پایش تصویری استان یزد باید تکمیل و به روز شود تا نتایج بهتری را به دست آوریم.

رئیس کل دادگستری استان یزد افزود: نهاد‌های امنیتی باید تلاش کنند تا در خصوص ارتقای امنیت و احساس امنیت شهروندان اقدامات موثری را انجام دهند.


همچنین در این دیدار سردار "عباسعلی بهدانی فرد" فرمانده انتظامی استان یزد ضمن تبریک انتصاب حجت الاسلام والمسلمین طهماسبی گفت: در بحث سرقت‌ها که دغدغه مردم هست روند کاهشی را شاهد هستیم البته موضوعات مختلفی در سرقت نقش دارد.


وی بحث اعتیاد را نیز از عوامل مهم بروز سرقت‌های خرد دانست و افزود: پلیس یزد جمع آوری معتادان متجاهر را در دستور کار قرار داده و در هر مقطعی که معتادان ولگرد جمع آوری شدند شاهد کاهش سرقت نیز بوده ایم.


وی خواستار افزایش ظرفیت کمپ‌های ماده ۱۶ برای نگهداری معتادان متجاهر شد و گفت: طرح پابند الکتریکی از دیگر موارد مثبتی بوده که در استان اجرا شده و نتایج خوبی را در پی داشته است.


فرمانده انتظامی استان یزد گفت: پلیس راه استان یزد در ۲ سال متوالی کاهش جانباختگان حوادث رانندگی در محور‌های مواصلاتی را داشته و رتبه برتر کشور در این خصوص را کسب کرده است.


سردار بهدانی فرد یادآور شد: از همکاری خوب مسئولان دستگاه قضایی با پلیس استان یزد تشکر می‌کنم؛ چراکه این موضوع باعث ایجاد امنیت مطلوب در استان شده است.

دیگر خبرها

  • بانوان کردستانی به یک نشان سیمین نقره دست یافتند
  • موافقت رئیس‌جمهور با پیشنهاد استاندار کرمانشاه
  • شناسایی 22 نقطه حادثه خیز شهری در کردستان
  • کشف ۲۰۶ موبایل مظنون به سرقت در البرز
  • عفو بیش از ۲ هزار نفر از زندانیان جرایم غیر سرقت در البرز
  • دستور کاهش مصرف آب در ادارات دولتی
  • مریوان رکوردار بارش باران/کاهش کیفیت هوا و دید افقی در کردستان
  • چرایی برقی سازی ناوگان حمل و نقل عمومی پایتخت از منظر مسئولان و صاحبنظران
  • هشدار نسبت به کلاهبرداری از مردم در پوشش خرید و فروش عتیقه
  • سازمان‌های مسئول باید در مقابله با جرایم کمک کار پلیس باشند