Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-26@03:48:12 GMT

قهرمان اسبق جهان سرمربی تیم‌ملی تنیس روی میز سوئد شد

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۹۶۵۰۰

قهرمان اسبق جهان سرمربی تیم‌ملی تنیس روی میز سوئد شد

قهرمان اسبق جهان و اروپا به عنوان سرمربی تیم ملی تنس روی میز سوئد انتخاب شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فدراسیون تنیس روی میز سوئد سکان هدایت تیم ملی این کشور را به یورگن پرسون، سرمربی 54 ساله واگذار کرد.

پرسون سابقه قهرمانی در اروپا در سال 1986 و قهرمانی در جهان سال 1991 را در کارنامه دارد و اکنون  نیز عضو هیات رئیسه فدراسیون جهانی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



اندرسون، رئیس انجمن تنیس روی میز سوئد در این باره گفت: مطمئناً ما از این توافق بسیار خوشحالیم. تنیس روی میز سوئد در حال حاضر یک تیم قدرتمند دارد و یورگن تمام تلاش خود را برای آماده سازی بچه ها برای کسب مدال در مسابقات آینده انجام خواهد داد.

وی ادامه داد: ما مصمم هستیم که در مسابقات قهرمانی اروپا، مسابقات جهانی یا بازی‌های المپیک حداقل یک مدال طلا کسب کنیم.

منبع: دانا

کلیدواژه: تنیس روی میز سوئد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۹۶۵۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست سوئد برای تحریم جدید علیه انرژی روسیه

وزیر خارجه سوئد خواستار تحریم ناوگان نفتکش‌های سایه روسیه و ممنوعیت گاز طبیعی مایع (ال‌ان‌جی) این کشور به تلافی جنگ در اوکراین شد.

به گزارش ایسنا به نقل از اویل پرایس، توبیاس بیلستروم، وزیر خارجه سوئد، هنگام ورود به نشست وزرای خارجه اتحادیه اروپا در لوکزامبورگ گفت: تصویب بسته چهاردهم تحریم‌ها، یکی از مهم‌ترین موارد است. ما می‌خواهیم که این بسته، شامل ممنوعیت واردات ال‌ان‌جی و اقداماتی برای محدود کردن ناوگان نفتکش‌های سایه روسیه باشد.

اتحادیه اروپا به تازگی مذاکرات خود را در خصوص بسته چهاردهم تحریم‌ها آغاز کرده است و انتظار نمی‌رود به این زودی، این بسته را تصویب کند.

کشور‌های عضو اتحادیه اروپا در مورد ممنوعیت واردات ال‌ان‌جی روسیه، اختلاف نظر دارند. سوئد و کشور‌های حوزه بالتیک برای اعمال این ممنوعیت فشار می‌آورند، اما سایر کشور‌های عضو و رگولاتور انرژی اتحادیه اروپا می‌گویند اروپا، وابستگی بیشتری به ال‌ان‌جی روسیه پیدا کرده و قادر به ممنوعیت فوری آن نیست.

آژانس همکاری رگولاتور‌های انرژی اتحادیه اروپا (ACER)، هفته گذشته در گزارشی اعلام کرد اتحادیه اروپا باید در تلاش‌های خود برای حذف ال‌ان‌جی روسیه مراقب باشد، زیرا باید از امنیت تامین گاز خود محافظت کند.

از آنجایی که اتحادیه اروپا قصد دارد تا سال ۲۰۲۷، به وابستگی خود به سوخت‌های فسیلی روسیه به طور کامل پایان دهد، کاهش واردات ال‌ان‌جی روسیه باید در گام‌های تدریجی صورت گرفته و با ممنوعیت واردات محموله‌های تک ال‌ان‌جی روسیه آغاز شود.

رگولاتور اتحادیه اروپا گفت: در حالی که چنین اقداماتی ممکن است کاهش وابستگی به گاز روسیه را هدف قرار دهد، مهم است که توجه داشته باشیم، حجم قابل توجهی گاز، تحت قرارداد‌های بلندمدت ال‌ان‌جی که قبل از حمله روسیه به اوکراین منعقد شده اند، خریداری شده است. بنابراین، کاهش واردات ال‌ان‌جی روسیه باید با احتیاط انجام شود، به خصوص با توجه به این که قرارداد ترانزیت گاز روسیه به اروپا از طریق خاک اوکراین، در پایان سال ۲۰۲۴ منقضی می‌شود.

دیگر خبرها

  • اعلام میزبان رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی جهان ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸
  • جا ماندگان جام ؛ شانس مدعیان غیر از پرسپولیس
  • سروش مهر: نبود پیست استاندارد تنها مشکل اسکیت سواران است/ ما چیزی از قهرمانان جهان کم نداریم
  • مهمدی با برتری بر قاتل چنگیز، مدعی قهرمانی المپیک 2024 شد
  • پایان مسابقات تنیس در گرمسار و شاهرود
  • تخریب کلامی ستاره جهانی ورزش ایران | اول چند مسابقه قهرمان شو بعد اینطور حرف بزن!
  • بانوی دوچرخه‌سوار کازرونی قهرمان مسابقات دوچرخه‌سواری کشور شد
  • سایه تهدیدات امنیتی بر سر مسابقات یورو ۲۰۲۴ آلمان
  • انتخاب سرمربی تیم ملی کوراش آقایان و بانوان از خراسان‌شمالی
  • درخواست سوئد برای تحریم جدید علیه انرژی روسیه