Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-26@20:37:40 GMT

لغو لیگ دسته اول کشتی به دلیل کرونا

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۹۶۵۰۲

لغو لیگ دسته اول کشتی به دلیل کرونا

خبرگزاری میزان- اولین نشست هیئت رییسه سازمان لیگ کشتی در سال ۹۹ با چند مصوبه مهم برای مسابقات پیش‌رو به پایان رسید. تاریخ انتشار: 18:02 - 29 ارديبهشت 1399 - کد خبر: ۶۲۱۹۶۲

خبرگزاری میزان - با اعلام روابط عمومی سازمان لیگ کشتی، اولین نشست هیئت رییسه سازمان لیگ کشتی امروز با حضور علیرضا دبیر رییس فدراسیون کشتی، سیدجلال عسگری دبیر فدراسیون، عبدالمهدی نصیرزاده رییس سازمان لیگ کشتی، جواد یزدانی‌نیا نایب رییس سازمان لیگ، علی کریمی فیروزجایی عضو هیئت رییسه سازمان لیگ و نماینده مردم بابل در مجلس یازدهم، محمدرضا پورابراهیمی عضو هیئت رییسه سازمان لیگ نماینده مردم کرمان در مجلس یازدهم و سایر اعضای سازمان لیگ در سالن کنفرانس خانه کشتی شهید ابراهیم هادی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ابتدای این نشست عبدالمهدی نصیرزاده گزارشی از عملکرد سازمان لیگ در سال ۹۸ و چگونگی برگزاری مسابقات لیگ برتر و جام باشگاه‌های جهان ارائه کرد. رییس سازمان لیگ کشتی با اشاره به حضور مهمانانی همچون وزیر کشور، وزیر ورزش و رییس کمیته ملی المپیک در مسابقات جام باشگاه‌های جهان به میزبانی بجنورد بر اهمیت بالای این مسابقات در سال جاری تاکید کرد.

در ادامه نشست نیز رییس فدراسیون و سایر اعضای هیئت رییسه نقطه نظرات خود را بیان کردند و درباره مسائل مختلف بحث و بررسی صورت گرفت.

همچنین طبق دستور جلسه اعضای هیئت رییسه مصوباتی داشتند که به شرح زیر است:

*با توجه به اعلام آمادگی رسمی استان‌های کردستان و آذربایجان غربی و بررسی شرایط موجود در این دو استان، با نظر موافق همه اعضای هیئت رییسه شهر‌های سنندج و ارومیه به ترتیب به عنوان میزبان رقابت‌های کشتی فرنگی و آزاد جام باشگاه‌های جهان در سال ۲۰۲۰ معرفی شدند.

*مسابقات لیگ دسته اول کشتی آزاد و فرنگی با توجه به عدم صدور مجوز از سوی ستاد مبارزه با کرونا در ورزش برای برگزاری مسابقات و به دلیل عبور از زمانبندی در نظر گرفته شده برای این رقابت‌ها، در سال ۹۹ برگزار نخواهد شد.

*درباره زمان شروع مسابقات لیگ برتر و همچنین تعداد تیم‌های حاضر و نحوه گزینش تیم‌ها بحث و بررسی صورت گرفت و در نهایت مقرر شد رییس سازمان لیگ در جلسه بعدی گزارش جامعی در این رابطه ارائه کند تا تصمیم‌گیری نهایی انجام شود.

*اعضای هیئت رییسه مسئولیت صدور حکم انتصاب مسئولان کمیته‌های لیگ استانی را به رییس سازمان لیگ تفویض کردند تا بعد از بررسی رزومه افراد پیشنهادی از سوی هیئت‌های کشتی استان‌ها، کمیته‌های لیگ استانی فعال شوند.

بیشتر بخوانید: عزمِ جزمِ فدراسیون کشتی در راه مبارزه با دوپینگ انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: لیگ کشتی علیرضا دبیر هیئت رییسه سازمان لیگ اعضای هیئت رییسه رییس سازمان لیگ سازمان لیگ کشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۹۶۵۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقات قرآن و عترت مرحله ۱۴ گانه در اشکنان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، رییس اداره آموزش و پرورش منطقه اشکنان گفت: بیش از ۶۰۰ دانش آموز از مناطق آموزش و پرورش لامرد، مهر، گله دار، علامرودشت و اشکنان در این دوره از مسابقات حضور داشتند.

مهدی راهپیما افزود: دانش آموزان در رشته‌های مختلف قرانی، نهج البلاغه، صحیفه سجادیه، گفتمان مهدوی، اذان و نماز با یکدیگر به رقابت پرداختند که برگزیدگان در نیمه اول خرداد و در مرحله استانی در شهر شیراز با یکدیگر رقابت خواهند کرد.

رییس اداره آموزش و پرورش منطقه اشکنان گفت: برای برگزاری این دوره از مسابقات قرآنی به میزبانی اشکنان بیش از ۲۰۰ نفر از فرهنگیان و عوامل اجرایی همکاری داشتند.

شهرستان لامرد و شهرستان لامرد در جنوبی‌ترین نقطه از استان فارس و ۳۶۰ کیلومتری جنوب شیراز قرار دارد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • رئیس و عضو هیئت رئیسه هیئت ووشو کیش به مسابقات جهانی استرالیا
  • مراسم تجلیل از قهرمانان کشتی اصفهان برگزار شد
  • تشکیل جلسه در مازندران درخصوص ضرب‌وشتم داور کشتی
  • جریمه بیانه نویسی باشگاه ها در صورت تکرار افزایش می یابد
  • کاخ سفید و سازمان ملل خواستار تحقیقات درباره گورهای دسته جمعی در غزه شدند
  • صعود تیم مهاباد به دور دوم مسابقات بسکتبال لیگ دسته دو کشور
  • تصمیم جنجالی خاویر تباس؛ مسابقات لالیگا را در آمریکا برگزار می‌کنیم!
  • مسابقات قرآن و عترت مرحله ۱۴ گانه در اشکنان
  • نبی: هیچ باشگاهی نباید رایگان بودن رقابت‌ها را اعلام کند
  • آخرین مهلت حضور در لیگ‌های والیبال زنان اعلام شد