Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، محمد جواد کشاورز رئیس هیات دوچرخه سواری فارس بیان کرد: تمرینات دوچرخه سواران در منزل بوسیله ترینر، ارائه برنامه و رصد کردن تمرینی به ورزشکاران بر روی ترینر با حضور مربیان منتخب استان و توزیع بسته های بهداشتی با مشارکت دوچرخه سواران در مناطق کم برخوردار از جمله برنامه های هیات در این دوران سخت بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او، با اشاره به جمع آوری کمک های مردمی خیران و توزیع آن ها در  مناطق محروم میان کارگران روزمزد با مشارکت کمیته های هیات دوچرخه سواری، درباره فعالیت های این هیات با حضور او در سال ۹۸  تصریح کرد: لیگ کورسی و لیگ کوهستان دوچرخه سواری را برگزار شد که به خاطر شیوع کرونا نیمه تمام ماند.

کشاورز ادامه داد: برگزاری اردوی تیم ملی دوچرخه سواری کوهستان اعزامی به مسابقات آسیایی تایلند هم از دستاوردهای خوب هیات بود که به گفته تمام ملی پوشان از جمله اردوهای خوب تیم های ملی محسوب می شد.

رئیس هیات دوچرخه سواری فارس افزود: عنوان سفیر دوچرخه سواری همگانی فدراسیون و عنوان شهر ملی دوچرخه در سال ۹۸ به شیراز رسید و ۳ ورزشکار شیرازی به مسابقات اسیایی رفتند که در مسابقات بین المللی هند و امارات  با حضور فرزاد خدایاری و فرانک پرتو آذر صاحب مدال شدیم و فرانک پرتو آذر به عنوان تنها مدال آور مسابقات تایلند بود که با عملکرد خوب خود بر جایگاه سوم ایستاد.

کشاورز که از فعالان ورزش شهرداری شیراز است با یادوآری راه اندازی دوچرخه های بیدود از سوی شهرداری و همکاری بخش خصوصی اضافه کرد: ادامه راه همگانی کردن دوچرخه سواری، استعدادیابی و نخبه پروری، برگزاری مسابقات قهرمانی باشگاههای استان، برگزاری مسابقات جایزه بزرگ شیراز، توسعه زیرساخت های دوچرخه سواری و راه اندازی دبیرخانه دائمی شهر ملی دوچرخه با رویکرد شهر جهانی شدن از شش برنامه اصلی است که امسال آن را دنبال می کنیم .

او، اظهار کرد: هیات دوچرخه سواری استان فارس در حال حاضر مکانی برای استقرار ندارد و امکامات و تجهیزات کمی دارد که انتظار می رود با برطرف شدن شرایط فعلی و با حمایت های همیشگی اداره کل ورزش و جوانان این مشکلات برطرف شود و این رشته پر جاذبه و تاثیر گذار و همگانی در فارس بیش از پیش رو به جلو حرکت کند و وقفه ای در برنامه ریزی های بلند مدت، میان مدت‌ و کوتاه‌ مدت  پیش نیاید.

انتهای پیام/ت

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت ورزش و جوانان دوچرخه سواری استعداد یابی نخبه پروری هیات دوچرخه سواری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۹۶۷۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دشمن به دنبال ایجاد ناامنی و موج سواری است/ ان‌شاءالله شاهد انتخابات میان دوره‌ای با شکوه باشیم

رییس جمهور گفت: دشمن به دنبال آن است بر برخی امواج سوار شود و ناامنی‌هایی را در گوشه و کنار کشور ایجاد کند.

به گزارش مشرق، آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور در نشست مشترک هیأت دولت و استانداران با اشاره به دوازدهمین دوره انتخابات مجلس گفت: در دور اول انتخابات شاهد تحقق ۴ مؤلفه بودیم که رهبری انقلاب بر آن تاکید کردند یعنی امنیت سلامت رقابت و مشارکت در انتخابات.

وی افزود: در دور اول شاهد انتخاباتی بودیم که کاملاً رقابتی بود. دارای امنیت بود و در عین حال سالم و مشارکتی برگزار شد که جا دارد از همه دست‌اندرکاران مرحله اول انتخابات تشکر کنیم و ان شاءالله برای مرحله دوم نیز شاهد برگزاری انتخابات باشکوهی باشیم.

رئیس جمهور با اشاره به اهمیت موضوع امنیت در کشور تاکید کرد: در خصوص مساله امنیت باید از همه حافظان امنیت کشور تشکر کنم و تاکید کنم که دشمن به دنبال آن است بر برخی امواج سوار شود و ناامنی‌هایی را در گوشه و کنار کشور ایجاد کند.

آیت الله رئیسی در خصوص موضوع شعار سال نیز عنوان کرد: در خصوص مساله شعار سال و جهش تولید باید تاکید کنم که همه بخش‌ها لازم است برنامه داشته باشند. بخش‌های صنعت، معدن، کشاورزی، مسکن، شرکت‌های دانش بنیان، خدمات، انرژی و … باید اینگونه باشند و هیچ بخشی از کشور نباید در سال جهش تولید بدون برنامه باشد و این برنامه هم باید به صورت کلان و هم به صورت اقلیمی و استانی باشد.

وی ادامه داد: هر کارخانه و کارگاهی باید صاحب برنامه باشد. کارگاه‌های کوچک و کارخانه‌های بزرگ در حوزه کاری مختلف باید برنامه در سال جهش تولید داشته باشند و مشخص باشد در این سال جدید چه اقدامات و الزاماتی را از جمله در بحث‌های مالی دارند، ضمن آنکه لازم است بانک‌ها نیز به آنها کمک کنند زیرا آنها نقش بسیار مهمی در این زمینه دارند.

دیگر خبرها

  • سال گذشته ۶ میزبانی و ۱۴ اعزام برون استانی توسط هیات بدمینتون قم انجام شد
  • استعدادیابی ۹ هزار نفری هیات فوتبال استان تهران
  • جلسه هماهنگی مسابقات تور بین المللی دوچرخه سواری خزر
  • ۸ کشته در تصادف رانندگی جاده‌های فارس
  • ملی پوشان دوچرخه سواری کوهستان ایران بدرقه شدند
  • دشمن به دنبال ایجاد ناامنی و موج سواری است/ ان‌شاءالله شاهد انتخابات میان دوره‌ای با شکوه باشیم
  • دوچرخه سواران قزوینی راهی مسابقات قهرمانی آسیا می‌شوند
  • سیر تاریخی شناسنامه‌های المثنی استقلال
  • بررسی یک اتفاق بزرگ؛ مصطفی آجورلو به مدیرعاملی استقلال نزدیک است؟
  • برنامه هیات‌های بندرعباس برای شهادت امام صادق(ع)