Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزارت نفت اعلام کرد: فاز ١١ از اولویت اجرایی کنار گذاشته شد تا کشور در بن‌بست گازی سال‌های بعد گیر نیفتد.

به گزارش گروه خبری خبرگزاری برنا، اداره کل روابط عمومی وزارت نفت در واکنش به گزارشی تحت عنوان «خادم افتخاری قطری‌ها» در روزنامه «جوان» توضیحاتی برای تنویر افکار عمومی ارائه داد که متن آن به شرح زیر است:

آنچه تحت عنوان قفل کردن فاز ۱۱ برای توتال عنوان شده یک تهمت آشکار است که با جعل تاریخ، عددسازی‌های خیالی و با هدف فریب افکار عمومی توسط آن رسانه «وزین» مهندسی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر بنا باشد از دولت نهم و دهم سؤال پرسید - که باید روزی پرسید- چرا فاز ۱۱ را توسعه نداد باید دانست این بازه زمانی از سال ۱۳۸۴ تا ۱۳۹۲ بوده است. 

فاز ۱۱ در سال ۱۳۹۲ در مقایسه با هشت پروژه نیمه‌کاره پارس‌جنوبی در حالی که در مراحل ابتدایی توسعه بود و به جز ساخت یک جکت کار دیگری در آن انجام نشده بود و هیچ برنامه مشخصی نیز برای تأمین مالی از سوی پیمانکار نداشت، به‌درستی از اولویت اجرایی کنار گذاشته شد تا کشور در بن‌بست گازی سال‌های بعد گیر نیفتد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: وزارت نفت فاز ۱۱ پارس جنوبی فاز ۱۱

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۹۶۹۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آشنایی هیاتی از وزارت خارجه با توانمندی صادراتی دانش بنیان‌ها

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، محمد جواد همت‌پناه، رییس اداره اطلاعات اقتصادی و همکاری‌های توسعه‌ای وزارت امور خارجه که در راس این هیئت از دستاوردهای شرکت‌های دانش بنیان در آی هیت بازدید کرد، گفت: ما امروز در آی‌هیت مجموعه ارزشمندی از دستاوردهای جوانان اندیشمند این مرزوبوم را از نزدیک لمس کردیم. در دل آی‌هیت محصولاتی با سطح تکنولوژی بسیار بالا نهادینه شده بود.

وی خاطرنشان کرد: همکاران من در این بازدید آگاهی های گرانبهایی را درخصوص توانمندی‌های صادراتی شرکت‌های دانش‌بنیان بدست آورده‌اند و از این اطلاعات در ماموریت های خارج از کشورشان استفاده خواهند کرد.

رییس اداره اطلاعات اقتصادی و همکاری‌های توسعه‌ای وزارت امور خارجه در پایان ابراز امیدواری کرد که این نمایشگاه اتفاقات خوبی را برای ایران رقم زند.

کد خبر 6093801 مهتاب چابوک

دیگر خبرها

  • توسعه پارس جنوبی روزانه ۴۲ میلیون مترمکعب به ظرفیت تولید گاز کشور می‌افزاید
  • ثبت ۱۶۸ هزار و ۶۷۳ طرح تحقیقاتی در حوزه سلامت/ راه اندازی ۱۱۴ مرکز رشد فناوری سلامت
  • آمادگی وزارت بهداشت برای تقویت زیرساخت‌ های نظام سلامت آفریقا
  • آمادگی وزارت بهداشت برای تقویت نظام سلامت در قاره آفریقا
  • آغاز تعمیرات اساسی سکوهای تولید گاز پارس جنوبی
  • کمبود نیروی پرستاری، یک‌ مسئله جهانی است
  • اولین خوابگاه متاهلی دانشگاه خلیج فارس افتتاح شد
  • بیکاران به زودی از طریق سامانه‌ای شناسایی می‌شوند | توضیحات وزیر کار درباره لایحه جامع اشتغال
  • آشنایی هیاتی از وزارت خارجه با توانمندی صادراتی دانش بنیان‌ها
  • توضیحات پلیس برای عدم شماره‌گذاری تاکسی‌های برقی و ون‌ها