Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-05-06@02:22:51 GMT

نماز عیدسعید فطر در مساجد استان تهران برگزار خواهد شد

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۹۶۹۸۹

به گزارش فارس از ورامین، حجت الاسلام سیدمحسن محمودی عصر دوشنبه با گرامیداشت سوم خرداد روز فتح خرمشهر اظهار کرد: سوم خرداد برای همیشه در تاریخ ایران وانقلاب می‌درخشد.

وی افزود: فتح خرمشهر را صدام و حامیانش باور نداشتند ولی با فداکاری رزمندگان اسلام و عنایت خداوند متعال این پیروزی بزرگ سرنوشت جنگ را تغییرداد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران با اشاره به قرار داشتن در آستانه عید سعید فطر با آرزوی قبولی روزه روزه داران گفت: نماز عید سعید فطر یکی از جلوه‌های بزرگ بندگی خدا است که هر سال باعظمت خاصی برگزار شده است.

حجت الاسلام محمودی ادامه داد: با توجه به شرایط کرونایی بودن کشور و لزوم رعایت موازین بهداشتی بنا بر تصمیم ستاد مبارزه با کرونا  برگزاری آن اجتماعات باشکوه ممکن نیست لذا امسال نماز عید سعید فطر ساعت ۸ صبح در مساجد سراسر استان تهران برگزار خواهد شد.

وی توصیه کرد مساجد تمام زمینه‌ها و مراقب‌های بهداشتی را رعایت کنند و کسانی هم که برایشان امکان حضور نیست می‌توانند در منزل نماز عید را بخوانند.

منبع: الف

کلیدواژه: نماز عید عید فطر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۹۶۹۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مراسمات عزاداری سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) در گیلان

همزمان با ایام سوگواری و سالروز شهادت ششمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت، حضرت امام جعفر صادق (ع) مراسمات عزاداری در سراسر استان گیلان توسط هیئت‌های مذهبی و تشکل‌های دینی برگزار می شود.‌

مردم مؤمن و ولایتمدار و متدین گیلان در سراسر این استان همگام با حضور در مساجد، تکایا، حسینیه‌ها و اماکن مذهبی در سوگ صادق آل محمد (ع) به عزاداری  خواهند پرداختند و ارادت خود را به خاندان اهل‌ بیت (ع) ابراز خواهند داشت.

مراسم عزاداری خیابانی و دسته سینه‌زنی امروز از مقابل مساجد برخی شهرستان‌های برگزار می شود.

همچنین  امروز ساعت ۱۷ در میدان شهدای ذهاب رشت تجمع عزاداری برپا خواهدشد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • کارگاه آموزشی کارآفرینی و اشتغال «همت در مسجد» در بندرعباس برگزار شد
  • کج‌سلیقگی‌ مدیران فرهنگی نوجوانان را از مسجد فراری کرد
  • ۴ نفر مبتلا به تب کریمه کنگو/مردم توصیه‌های بهداشتی را جدی بگیرند
  • چرا دختران و پسران با مسجد قهر کردند؟/ تاثیر اجرای تئاتر در مساجد
  • برگزاری جشنواره جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد در بافق
  • جشن امضای «احتضار» برگزار می‌شود
  • رونمایی و جشن امضای کتاب عکس «احتضار»
  • مساجد پنهان در کوچه‌پس‌کوچه‌های توکیو
  • برگزاری مراسمات عزاداری سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) در گیلان
  • دسته‌های عزای امام صادق (ع) از مدارس تا مساجد برپا می‌شود