Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-27@01:06:55 GMT

آغاز بازگشایی کتابخانه‌های عمومی در خراسان رضوی

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۹۷۱۲۷

آغاز بازگشایی کتابخانه‌های عمومی در خراسان رضوی

مراحل پلکانی بازگشایی کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی بعد از سه ماه تعطیلی به جهت جلوگیری از شیوع بیماری کرونا از دوشنبه29 اردیبهشت ماه آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی، مراحل پلکانی بازگشایی کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی بعد از سه ماه تعطیلی به‌جهت جلوگیری از شیوع بیماری کرونا از دوشنبه 29 اردیبهشت ماه آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی گفت: شیوع گسترده ویروس کرونا از ابتدای اسفندماه سال جاری باعث شد خدمات کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی نیز به جهت پیشگیری از شیوع این ویروس منحوس و سلامت اعضا و کتابداران استان با وقفه همراه شود.

حجت الاسلام علی‌اکبر سبزیان ادامه داد: در این مدت کتابداران کتابخانه‌های عمومی از طریق فضای مجازی به ارائه خدمات کتابخانه‌ای به اعضاء و علاقه‌مندان به کتاب و کتابخوانی پرداختند و در جهت کمک مردم به استفاده از اوقات فراغت خود در ایام خانه‌نشینی کرونایی طرح‌هایی مانند پویش خانواده کتابخوان و دهمین جشنواره کتابخوانی رضوی را اجرا کردند.

وی ادامه داد: با گذشت بیش از سه ماه از شیوع بیماری و نشانه‌هایی از کاهش شیوع بیماری کتابخانه‌های عمومی نیز با تدوین پروتکل‌های بهداشتی مورد تأیید وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی آماده ارائه خدمات کتابخانه‌ای به اعضاء می‌شوند.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی بیان کرد: در این بازگشایی که برمبنای پروتکل‌های بهداشتی اجرا می‌شود کتابخانه‌های عمومی ابتدا با حضور کتابداران و اجرای پروتکل‌ها، از جمله نظافت و ضد عفونی کردن و تهیه اقلام بهداشتی و انجام امور عقب‌افتاده شاداب‌سازی کتابخانه‌ها و انجام امور فنی کتابداری و ادامه برنامه‌های فرهنگی در فضای مجازی مهیای حضور اعضاء در کتابخانه می‌شوند.

سبزیان ادامه داد: مرحله اول بازگشایی با حضور کتابداران در کتابخانه‌ها از امروز 29 اردیبهشت ماه آغاز شده است.

انتهای پیام/ 70051

منبع: فارس

کلیدواژه: مدیرکل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی کتابخانه های عمومی خراسان رضوی مشهد کتابخانه های عمومی خراسان رضوی شیوع بیماری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۹۷۱۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشهد، پرباران ترین شهر خراسان رضوی با ۲۵ میلیمتر باران

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛  کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: پس از مشهد بیشترین میزان بارش در شهرستان صالح آباد واقع در شرق خراسان رضوی با ۲۲ میلیمتر و کاخک گناباد با ۲۱ میلیمتر بارندگی گزارش شده است.

زهرا مبشری نسب افزود: این بارشها بر طبق پیش بینی ها  تا روز شنبه هفته آینده ادامه دارد و در این روز بیشتر بارشها به صورت رگباری همراه با  رعد و برق در ساعات بعد از ظهر رخ خواهد داد.

وی بیان کرد: بیشترین میزان بارش برای روز جمعه در جنوب غرب استان و روز شنبه در شمال غرب خراسان رضوی پیش‌بینی شده است و در این مدت شاهد وزش باد شدید در استان خواهیم بود.

وی با اشاره به کاهش دما در خراسان رضوی از دیروز (چهارشنبه)، افزود: این روند کاهش دمای استان تا روز دوشنبه ادامه خواهد داشت، بر طبق پیش بینی ها در این مدت دمای شبانه در مناطق مرکزی خراسان رضوی به حدود هفت درجه سلسیوس و در شهر قوچان تا سه درجه افت خواهد کرد.

مبشری نسب ادامه داد: کاخک گناباد با کمینه دمای هشت درجه سلسیوس و سرخس با ۲۷ درجه به ترتیب سردترین و خنک ترین مناطق استان خراسان رضوی در ۲۴ ساعت گذشته بوده اند، در همین مدت دمای کلانشهر مشهد بین ۱۳ تا ۲۳ درجه در نوسان بود.

به گفته وی، در این مدت بیشترین سرعت وزش باد از شهرستان رشتخوار با سرعت ۶۵ کیلومتر در ساعت به ثبت رسید.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: دمای شهر مشهد برای امروز در گرمترین ساعات ۱۷ درجه سلسیوس و در سردترین ساعات ۱۳ درجه پیش بینی شده است.

 
 

دیگر خبرها

  • ۲۵۴ معتاد متجاهر در مشهد جمع آوری شدند
  • ادامه وزش باد و ریزش باران در خراسان رضوی
  • وزش باد و ریزش باران در خراسان رضوی ادامه دارد
  • بازگشایی جاده تربت جام -صالح آباد
  • آغاز مسابقات کشوری کشتی با چوخه گرماب
  • جاده تربت جام -صالح آباد خراسان رضوی بازگشایی شد
  • مشهد، پرباران ترین شهر خراسان رضوی با ۲۵ میلیمتر باران
  • بازگشایی جاده تربت جام -صالح آباد خراسان رضوی
  • هشدار وزارت بهداشت غزه درباره شیوع بیماری‌های واگیردار
  • آغاز واکسیناسیون بیش از ۹ هزار عمره گزار خراسان رضوی