Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، برنامه مثبت گزارش ورزشی از ساعت ۱۶:۲۷ امروز (دوشنبه) از شبکه ۳ سیما پخش شد. موضوع برنامه امروز بررسی تیم فوتبال بایرن مونیخ و بازی‌های ملی در دهه ۱۹۶۰ میلادی بود.

نظر سنجی برنامه هم به انتخاب محبوب‌ترین تیم فوتبال حاضر در بوندسلیگا اختصاص داشت که در پایان برنامه امروز تیم فوتبال دورتموند با کسب ۵۴ درصد آرا بیشترین هواداران را در کشورمان دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم بایرن مونیخ هم با کسب ۴۰ درصد در رده دوم قرار گرفت.

اولین بخش این برنامه به پخش آیتمی از گل‌های میروسلاو کلوزه در تیم بایرن مونیخ اختصاص داشت. این بازیکن در ۵۲۹ بازی باشگاهی ۲۱۳ گل و در ۱۳۷ بازی ملی ۷۱ گل به ثمر رسانده است.

دومین آیتم این برنامه به قسمت دوم روایت جام جهانی ۱۹۶۶ انگلیس اختصاص داشت. در این جام جهانی نهایتا تیم‌های ملی فوتبال انگلیس و آلمان غربی به فینال رقابت‌ها راه پیدا کردند. این بازی در حضور ۹۷ هزار تماشاگر در ورزشگاه ومبلی برگزار شد.

این بازی در نهایت با تساوی ۲ بر ۲ در وقت‌های قانونی به پایان رسید. تیم انگلیس توانست با ۲ گل جف هرست در وقت‌های اضافی با نتیجه ۴ بر ۲ به پیروزی برسد و تنها عنوان قهرمانی جام جهانی فوتبال در تاریخ کشورش را بدست آورد.

بیشتر بخوانید: برنامه مثبت گزارش ورزشی/ از درخشش خیره کننده باواریایی‌ها در لیگ قهرمانان تا معجزه «اوزه بیو» در جام جهانی ۱۹۶۶

در پایان جام جهانی، اوزه بیو با ۹ به عنوان آقای گل مسابقات انتخاب شد و فرانتس بکن بائر هم به عنوان پدیده مسابقات انتخاب شد. جف هرست هم با زدن ۳ گل در فینال جام جهانی، تنها فردی است که توانسته در فینال جام جهانی هتریک کند.

سوژه بعدی برنامه بررسی عملکرد تیم فوتبال بایرن مونیخ در این فصل بود. این تیم تحت هدایت هانسی فلیک توانسته در ۱۶ بازی این فصل خود، ۵۰ گل به ثمر برساند. باواریایی‌ها اکنون با ۵۸ امتیاز در صدر جدول بوندسلیگا قرار دارند.

بررسی عملکرد گلزنی رابرت لواندوفسکی هم یکی از سوژه‌های برنامه امروز بود. او پس از پیوستن به جمع باواریایی‌ها (لقب تیم فوتبال بایرن مونیخ) در سال ۲۰۱۵، توانسته هر سال مجموع تعداد گل‌های خود را به بیش از ۴۰ گل برساند. او در این فصل از رقابت‌های بوندسلیگا در ۲۴ بازی که به میدان رفته موفق به ثبت ۲۴ گل شده است که فقط ۴ گل را از روی نقطه پنالتی به ثمر رسانده است.

آیتم بعدی برنامه پخش عملکرد رابرت لواندوفسکی در لیگ قهرمانان اروپا بود. در این آیتم بازیکنان مختلف تیم بایرن مونیخ نظرات خودشان را درباره لواندوفسکی بیان کردند. او چهارمین گلزن برتر تاریخ لیگ قهرمانان اروپا است که در رقابت‌های این فصل هم ۱۱ گل به ثمر رسانده است.

بخش بعدی برنامه به خواندن نظرات کاربران اختصاص داشت.

در بخش بعدی برنامه ۵ بازی خاطره انگیز از تیم بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان اروپا با گزارش عباس قانع پخش شد.

اولین بازی دیدار ۲ تیم بایرن مونیخ و منچستر یونایتد در سال ۲۰۱۰ بود. ۲ تیم در چارچوب مرحله یک چهارم نهایی از رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا به مصاف یکدیگر رفته بودند. دیدار رفت این بازی با نتیجه ۲ بر ۱ به سود باواریایی‌ها به پایان رسید.

در بازی برگشت درحالی که تیم فوتبال منچستر یونایتد در ورزشگاه اولدترافورد میزبان باواریایی‌ها بود در نیمه اول با ۳ گل به برتری رسید. اما این پایان کار نبود و بایرنی‌ها با زدن ۲ گل در نیمه دوم توانستند به لطف زدن گل بیشتر در خانه حریف به مرحله بعدی صعود کنند. تیم بایرن مونیخ با شکست ۲ بر صفر مقابل تیم فوتبال اینتر در فینال، به مقام نائب قهرمانی این مسابقات در سال ۲۰۱۰ رسید.

بازی بعدی که پخش شد به دیدار تماشایی تیم‌های بایرن مونیخ و یوونتوس در سال ۲۰۱۶ اختصاص داشت. این بازی در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا برگزار می‌شد. سرمربی تیم بایرن مونیخ، پپ گواردیولا بود و هدایت بیانکونری‌ها هم بر عهده ماسیمیلیانو آلگری بود. ۲ تیم در پایان وقت قانونی به تساوی ۲ بر ۲ رضایت دادند. در وقت‌های اضافی باواریایی‌ها با زدن ۲ گل توانستند تیم فوتبال یوونتوس را مغلوب خود کنند.

دیدار‌های بعدی که پخش شد به نیمه نهایی سال ۲۰۱۳ لیگ قهرمانان اروپا در سال ۲۰۱۳ میان ۲ تیم بارسلونا و بایرن مونیخ اختصاص داشت. باواریایی‌ها در بازی رفت با ۴ گل و در بازی برگشت هم با ۳ گل تیم فوتبال بارسلونا را شکست دادند تا در مجموع با برتری ۷ گله به دیدار پایانی راه پیدا کنند. بایرنی‌ها با شکست تیم دورتموند در فینال، فاتح لیگ قهرمانان اروپا در سال ۲۰۱۳ شدند.

بخش بعدی برنامه به خواندن نظرات مخاطبان اختصاص داشت.

آیتم بعدی برنامه مستند جام ملت‌های اروپا با روایت جواد خیابانی بود. در این مستند جام ملت‌های اروپا ۱۹۶۴ اسپانیا و ۱۹۶۸ ایتالیا بررسی شد.

در سال ۱۹۶۴ دومین دوره لیگ قهرمانان اروپا در کشور اسپانیا برگزار شد. در این رقابت‌ها ۲۹ تیم شرکت کردند. ۴ تیم دانمارک، شوروی، مجارستان و اسپانیا به فینال این رقابت‌ها راه پیدا کردند. اسپانیایی‌ها در فینال با زدن ۲ گل تیم ملی فوتبال شوروی را شکست دادند و برای اولین بار قهرمان این مسابقات شدند. این کشور تا ۴ دهه بعد نتوانست هیچ عنوان قهرمانی را بدست آورد.

در جام ملت‌های اروپا ۱۹۶۸ ایتالیا، ۴ تیم ایتالیا، یوگوسلاوی، شوروی و انگلیس به مرحله نیمه نهایی راه پیدا کردند. درحالی که همه انگلیس را بخت اول قهرمانی این مسابقات می‌دانستند، این تیم نتوانست به دیدار نهایی راه پیدا کند.

دیدار نهایی بین تیم‌های ایتالیا و یوگوسلاوی در ورزشگاه المپیک رم برگزار شد. در اولین بازی ۲ تیم به تساوی یک بر یک رضایت دادند. طبق قوانین آن زمان اگر دیداری با نتیجه مساوی به پایان می‌رسید آن بازی مجددا تکرار می‌شد. در بازی تکراری تیم ایتالیا با ۲ گل به پیروزی رسید و قهرمان مسابقات شد.

سوژه بعدی برنامه امروز بررسی گران قیمت‌ترین تیم‌های ۴ لیگ معتبر اروپایی بود. در لیگ جزیره تیم فوتبال منچسترسیتی گران قیمت‌ترین تیم است. تیم‌های لیورپول و تاتنهام هم در رده‌های بعدی قرار دارند. در لالیگا تیم فوتبال رئال مادرید در صدر گران قیمت‌ترین تیم‌ها است و تیم‌های بارسلونا و اتلتیکو مادرید هم به ترتیب در رده‌های دوم و سوم قرار گرفته اند.

در بوندسلیگا تیم بایرن مونیخ گران قیمت‌ترین تیم آلمانی است. تیم‌های دورتموند و لایپزیش هم در رده‌های بعدی هستند. در سری آ ایتالیا هم تیم فوتبال یوونتوس گران قیمت‌ترین تیم است. تیم‌های اینتر میلان و ناپولی هم در رده‌های بعدی قرار دارند.

آخرین آیتم برنامه هم به ۱۰ گل برتر تیم فوتبال بایرن مونیخ در یک دهه اخیر اختصاص داشت.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: گزارش ورزشی دنیای فوتبال جام جهانی تیم فوتبال بایرن مونیخ لیگ قهرمانان اروپا گران قیمت ترین تیم تیم بایرن مونیخ برنامه امروز باواریایی ها بعدی برنامه جام جهانی راه پیدا رقابت ها پخش شد تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۹۷۲۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام بایرن مونیخ به بارسلونا؛ معاوضه کیمش با فرنکی دی یونگ یا رونالد آرائوخو

بایرن مونیخ به دنبال معاوضه کیمیش با یکی از دو ستاره بارسلوناست.

طرفداری | بارسلونا در تابستان امسال به دنبال تقویت پست هافبک دفاعی خود است، جایی که در تمام طول فصل با مشکل مواجه بوده است.

به گزارش اسپورت، عملکرد اوریول رومئو در بارسلونا رضایت‌بخش نبوده و سایر بازیکنان مانند فرنکی دی یونگ و ایلکای گوندوعان در پست‌های دیگری کارآمدتر بوده‌اند. آندریاس کریستنسن عملکرد قابل قبولی ارائه داده، اما او فقط یک راه حل موقتی محسوب می‌شود. به همین دلیل، ژاوی، سرمربی بارسلونا، خواستار جذب یک هافبک دفاعی طراز اول در این تابستان شده است. در حال حاضر دو نام در صدر فهرست او قرار دارند؛ یوسوا کیمیش از بایرن مونیخ و مارتین زوبیمندی از رئال سوسیداد.

جذب زوبیمندی به دلیل بند آزادسازی ۶۰ میلیون یورویی او کار بسیار سختی برای بارسلوناست، اما کیمیش ممکن است در تابستان پیش‌رو راهی تیم دیگری شود.

تمایل بایرن مونیخ به معاوضه

در حالی که بایرن مونیخ همچنان به دنبال تمدید قرارداد کیمیش است، اما حاضر نیست تا ابد منتظر او بماند. این هافبک آلمانی خواهان جدایی از باشگاه است، اما قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا می‌تواند نظر او را تغییر دهد. با این حال، در صورت تمدید نکردن قرارداد، بایرن مونیخ به پیشنهادات برای کیمیش گوش خواهد داد. در مورد بارسلونا اما بایرن مونیخ بیشتر به دنبال معاوضه کیمیش با یکی از دو بازیکن بارسا یعنی فرنکی دی یونگ یا رونالد آرائوخو خواهد بود.

طبق گزارش نشریه کاتالانی اسپورت، بایرن مونیخ ممکن است به دنبال معاوضه کیمیش با یکی از این دو بازیکن باشد. در حالی که تیم‌هایی مانند پاری سن ژرمن و منچسترسیتی هم علاقه‌مند به جذب کیمیش هستند و دستمزدهای به مراتب بالاتری به او پیشنهاد می‌دهند، اما بازی برای بارسلونا تحت نظر ژاوی، مربی محبوب کیمیش، می‌تواند برای او بسیار جذاب باشد.

کدام بازیکن بارسلونا معاوضه می‌شود؟

در حال حاضر، بارسلونا در حال انجام مذاکرات برای جذب رایگان گیدو رودریگز از رئال بتیس است و گفته می‌شود که این انتقال در مراحل پیشرفته‌ای قرار دارد. با این حال، اگر گزینه کیمیش جدی باشد، این معادله می‌تواند تغییر کند. معاوضه فرنکی دی یونگ با کیمیش به همراه پرداخت مبلغی نقدی، منطقی‌تر از فروش رونالد آرائوخو است، چرا که آرائوخو یکی از کاپیتان‌های تیم و بازیکنی با ویژگی‌های منحصر به فرد به شمار می‌رود.

بایرن مونیخ ۵۰ میلیون یورو برای هافبک باتجربه خود درخواست می‌کند، در حالی که بارسلونا خواهان دریافت حداقل ۷۰ میلیون یورو برای دی یونگ است. با این حال، با توجه به اینکه قرارداد کیمیش در سال آینده به پایان می‌رسد، بارسلونا در صورت توافق قبلی با او بر سر مسائل شفاهی، می‌تواند قیمت این بازیکن را کاهش دهد. انجام چنین معاوضه‌ای برای هر دو طرف به خصوص بارسلونا از نظر اقتصادی منطقی‌تر خواهد بود. این امر به آنها کمک می‌کند تا ترازنامه مالی خود را متعادل کنند.

از دست ندهید ????????????????????????

عبدالکریم حسن هم نامش را تغییر داد اعتراض سرمربی چلسی: VAR به فوتبال ضرر زده است آقای الگری سال بعد هم در تیم ما بمان! درگیری صلاح با کلوپ: ساکت شو!

دیگر خبرها

  • پیام بایرن مونیخ به بارسلونا؛ معاوضه کیمش با فرنکی دی یونگ یا رونالد آرائوخو
  • برتری 1-0 اتلتیکو مادرید مقابل بایرن مونیخ با گل دیدنی سائول نیگز (لیگ قهرمانان اروپا - 2016/4/28) / فیلم
  • داور عشق راگبی برای بایرن مونیخ-رئال
  • هری کین: بلینگام فصل فوق‌العاده‌ای داشته است؛ امیدوارم مقابل رئال مادرید گلزنی کنم
  • سرنوشت توخل در دست آنچلوتی است!
  • هری کین به آمار 400 گل در دوران حرفه ای خود رسید
  • خوش‌بینی بایرن مونیخ از رسیدن جمال موسیالا به بازی مقابل رئال مادرید
  • هری کین به آمار 400 گل در دوران حرفه‌ای خود رسید
  • توماس توخل: درخواست هواداران؟ برایم خوشایند است؛ سرژ گنابری مقابل رئال مادرید گل می‌زند
  • کار دشوار بارسا برای حفظ نایب قهرمانی لالیگا