Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، سید محمد تقوی روز دوشنبه در نشست با جمعی از خبرنگاران کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج به مناسبت ۲۷ اردیبهشت روز روابط عمومی و ارتباطات اظهار داشت: بین ۵۰ تا ۶۰ درصد روابط عمومی های این استان در بحث خبرنویسی و تنظیم خبر هنوز به روش سنتی اقدام می کنند.

وی افزود: این در حالی است که بر اساس علم روز باید در روابط عمومی ها از افراد متخصص در حوزه ارتباطات که در همین زمینه تحصیلات دانشگاهی به همراه تجربه کافی دارند، استفاده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: روابط عمومی یک هنر اجتماعی بوده و نام نهادن هنر هشتم برای آن هوشمندانه است.

تقوی عنوان کرد: روابط عمومی به منزله پلی برای ارتباط دوسویه بین دستگاه‌ های اجرایی و افکار عمومی است.

وی ابراز داشت: روابط عمومی بخشی مهم در هر نهاد دولتی یا غیردولتی بوده که به فراخور درک موقعیت و کارکرد آن از سوی مدیران می تواند در معرفی عملکرد همان دستگاه مؤثر باشد.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: برخی از مدیران اجرایی این استان باور ندارند که روابط عمومی پیشانی هر نهاد دولتی است.

تقوی اظهار داشت: جایگاه روابط عمومی در دستگاه های اجرایی کهگیلویه و بویراحمد در شأن و جایگاه واقعی آن نیست که این امر به سالیان گذشته برمی گردد.

وی افزود: سال های قبل در دستگاه های اجرایی کهگیلویه و بویراحمد اینگونه تلقی می شد که رسالت اصلی روابط عمومی ها آذین بندی برای مراسم ها و نصب پلاکارد و بنر است در حالی که در دنیا روابط عمومی را یک علم، رویکرد و استراتژی می دانند.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: روابط عمومی دستگاه های اجرایی این استان چندان به مبانی علم روز ارتباطات مجهز نبوده و با وظایف خود آشنا نیستند.

تقوی عنوان کرد: برخی از مدیران اجرایی کهگیلویه و بویراحمد در انتخاب مدیران روابط عمومی دستگاه خود دقت و حساسیت لازم را ندارند.

وی ابراز داشت: توصیه می شود که مدیران اجرایی کهگیلویه و بویراحمد روابط عمومی را امین دستگاه خود دانسته و از نیروهای ناآشنا به علم روز ارتباطات در این واحد سازمانی استفاده نکنند.

تقوی گفت: کمبود جدی انواع تجهیزات سمعی و بصری در روابط عمومی دستگاه ‌های اجرایی کهگیلویه و بویراحمد مشهود و ملموس است.

برچسب‌ها استانداری کهگیلویه و بویراحمد روز ارتباطات و روابط عمومی کهگیلویه وبویراحمد نشست خبری یاسوج

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استانداری کهگیلویه و بویراحمد روز ارتباطات و روابط عمومی کهگیلویه وبویراحمد نشست خبری یاسوج استانداری کهگیلویه و بویراحمد روز ارتباطات و روابط عمومی کهگیلویه وبویراحمد نشست خبری یاسوج استانداری کهگیلویه و بویراحمد اجرایی کهگیلویه و بویراحمد روابط عمومی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۹۷۲۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجلاسیه شهدای ارتشی کهگیلویه و بویراحمد‏

اجلاسیه ۲۰۸ شهید ارتشی کهگیلویه و بویراحمد با حضور فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی برگزار شد.

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3075155 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • استان فارس در تبیین دستاوردهای دولت رتبه اول کشور را دارد
  • رشد اعتبارات هزینه‌ای عمومی دستگاه‌های فرهنگی متناسب با مأموریت‌های آنها بوده است
  • خریداری ۵۰۰ دستگاه آمبولانس در کشور
  • فوت دو نفر در باشت به علت برخورد خودرو با پایه شبکه برق
  • اجلاسیه شهدای ارتشی کهگیلویه و بویراحمد‏
  • نواختن زنگ سپاس در مدارس کهگیلویه و بویراحمد
  • خسارت ۱۳۰۰ میلیاردی سیل به کشاورزی کهگیلویه‌وبویراحمد
  • اختصاص ۱۵۰ میلیارد تومان به راه‌های عشایری خسارت دیده از سیل در کهگیلویه و بویراحمد
  • پایه اصلی هر سازمانی بر دوش روابط عمومی است
  • بستر‌های فسادزا در دستگاه‌های اجرایی استان اردبیل برچیده می‌شود