Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-05-06@16:16:27 GMT

استعمال‌قلیان دراماکن‌عمومی‌جرم است

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۹۷۳۶۴

دادستان بابل با بیان اینکه استعمال قلیان در اماکن عمومی جرم است و با متخلفین برخورد می‌شود، گفت: نقش بی‌بدیل رسانه‌ها در اطلاع‌رسانی به‌موقع و شفاف و به دور از فضاهای سیاسی در کنار دستگاه قضایی می‌تواند منجر به اعتمادسازی در جامعه شود و در مبارزه با فساد به ما کمک کنند. ناطقان: حجت‌الاسلام اسماعیل ملاکریمی در نشست با هیات اندیشه‌ورز بسیج رسانه شهرستان بابل که عصر امروز در سالن اجتماعات این اداره برگزار شد، اظهار کرد: در جریان کرونا اگر همیاری، تعامل و تفکر بسیجی در شهرستان حاکم نبود ما همچنان در بحران و وضعیت قرمز قرار داشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی تصریح کرد: شاید برخی بازاریان از جدیت ما نسبت به بسته شدن بازار گلایه‌مند بودند اما این کار ما به نفع سلامت خودشان است.

دادستان بابل خاطرنشان کرد: ۷۰ تا ۸۰ درصد واحدهای تجاری را با پای پیاده به همراه فرمانده انتظامی اقدام به بستن کردیم و این جدیت باعث شد که الان در وضعیت بهتری نسبت به قبل باشیم.

ملاکریمی با اشاره به اینکه سعی و تلاش ما احقاق حقوق عامه است، گفت: تلاش می‌کنم به داد شهروندی که در حقش ظلم شده و هیچ پناهگاهی ندارد، رسیدگی شود.

وی با بیان اینکه در جامعه‌ای که اسلامی است، باید تفکر بسیجی حاکم باشد، افزود: بیش از ۱۰۰ مورد از کشفیات کالاهای بهداشتی احتکار شده را شخصا حضور داشته و از سازمان اطلاعات سپاه شهرستان، استان مازندران و همچنین از زحمات اطلاعات انتظامی بابل برای پیگیری تشکر می‌کنم.

دادستان بابل ادامه داد: در یک منزل بیش از ۱۴۰ هزار ماسک کشف و ضبط کردیم، کیفر خواست آن نیز صادر شد که با پیگیری رییس‌ کل دادگستری مازندران شعبه ویژه رسیدگی به جرایم اقتصادی در مازندران تشکیل شد.

ملاکریمی گفت: در موضوع تامین ماسک دانشگاه علوم‌پزشکی بابل از ما استمداد برای تهیه اقلام از کارخانه کلاردشت داشتند که در اولین روز عید مکاتباتی با آن شرکت داشتیم اما اگر کمک گروه‌های جهادی نبود ما همچنان در وضعیت قرمز قرار داشتیم.

وی خاطرنشان کرد: کشفیات کالای بهداشتی که احتکار و بدون مجوز بوده را دستور توزیع با اولویت بیمارستان‌ها را دادیم.

دادستان بابل تصریح کرد: فعالیت قهوه‌خانه‌ها مشکلی ندارد اما استعمال قلیان جرم است، بعد از کرونا هم اجازه استعمال قلیان در  قهوه‌خانه‌ها داده نمی‌شود.

ملاکریمی افزود: مبارزه با فساد را یک نفر نمی‌تواند انجام دهد؛ همه تشکیلات باید بسیج شوند و رسانه‌ها نیز باید کمک کنند؛ مبارزه با فساد جزو سیاست‌های قوه‌قضاییه و منویات رهبری است؛ انحصار در واردات و صادرات یعنی فساد.
منبع: ایسنا برچسب ها: استعمال ، قلیان ، اماکن عمومی ، جرم

منبع: ناطقان

کلیدواژه: استعمال قلیان اماکن عمومی جرم استعمال قلیان دادستان بابل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۹۷۳۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غیرمترقبه‌ترین اتفاق سال ؛ تیراندازی در عروسی پروازهای فرودگاه خرم‌آباد را لغو کرد

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از خبرگزاری تسنیم، علی حسنوند، ظهر امروز، با اشاره به تیراندازی در تالار افلاک اظهار داشت: تیراندازی‌ در عروسی‌های‌ این تالار باعث اخلال امنیتی در روند پروازهای فرودگاه خرم‌آباد شد و تعدادی از پروازهای این فرودگاه را لغو کرد.

او اضافه کرد: مدیر تالار افلاک خرم‌آباد به تذکرات داده‌ شده برای ممنوعیت تیراندازی توجهی نکرد و این تالار به‌دستور دادستان پلمب شد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز لرستان عنوان کرد: عده‌ای در سطح خرم‌آباد در مراسم‌های شادی و عروسی اقدام به تیراندازی هوایی می‌کنند که این امر موجب نارضایتی و اعتراض اهالی و شهروندان شده است.

حسنوند تأکید کرد: تیراندازی‌ها هرچند هوایی و با سلاح مجاز مخل امنیت و نظم عمومی است، ایجاد رعب و وحشت می‌کند و با خاطیان برخورد قاطع می‌شود.

دادستان عمومی و انقلاب لرستان اعلام کرد: فرهنگ و رسم تیراندازی در مراسم‌های شادی صرف‌نظر از مخاطرات احتمالی ناشی از عدم مهارت و خطر در تیراندازی ممکن است صدمات غیرقابل جبران به‌دنبال داشته باشد.

او به استفاده‌کنندگان از سلاح در مراسم‌های عروسی هشدار داد و گفت: خاطیان در این زمینه به اشد مجازات قانونی محکوم خواهند شد و اقدامات قانونی برای ابطال مجوز سلاح انجام می‌شود.

کد خبر 849132 برچسب‌ها خبر ویژه استان لرستان

دیگر خبرها

  • رونمایی از مدارک فساد پسر معاون اول سابق قوه قضائیه
  • پلمپ تالاری که باعث لغو پروازهای یک فرودگاه در ایران شد!
  • پلمپ تالاری که باعث لغو پروازهای یک فرودگاه در ایران شد! + جزئیات
  • تیراندازی در عروسی پرواز‌های این شهر را لغو کرد
  • تیراندازی در عروسی پرواز‌های خرم‌آباد را لغو کرد
  • تیراندازی در عروسی، پرواز‌های فرودگاه خرم‌آباد را لغو کرد
  • تیراندازی در عروسی پروازهای فرودگاه خرم‌آباد را لغو کرد
  • غیرمترقبه‌ترین اتفاق سال ؛ تیراندازی در عروسی پروازهای فرودگاه خرم‌آباد را لغو کرد
  • وقتی تیراندازی در عروسی پروازهای فرودگاه خرم‌آباد را لغو کرد
  • مسیر آبشار لوه مسدود شد