Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-03@22:42:27 GMT

بخش خصوصی برای توسعه ورزش سوارکاری باید وارد میدان شود

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۹۷۴۲۷

بخش خصوصی برای توسعه ورزش سوارکاری باید وارد میدان شود

مسعود خلیلی روز دوشنبه در نشست مجمع انتخاباتی هیات سوارکاری خراسان شمالی با تاکید بر حمایت همه جانبه از فعالان این رشته، گفت: این رشته به لحاظ منابع مالی دچار مشکل است و این مساله به ویژه در سال جاری با وجود محدودیت های مالی دولت بیشتر به چشم می آید که باید برای توسعه زیرساخت های این ورزش، وقت و هزینه بسیاری صرف کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با تاکید بر لزوم استفاده بیشتر از ظرفیت های بخش خصوصی برای خروج از بحران موجود، خاطرنشان کرد: اسب سرمایه مردم است که اگر رسیدگی نشود این سرمایه از بین می رود.
خلیلی توجه به این رشته را نیازمند فراهم سازی زیرساخت ها و برگزاری مسابقات دانست و افزود: در بحث سیلمی اسب های خراسان شمالی نیز تلاش های بسیاری صورت گرفته ولی وزارت جهاد کشاورزی به دلایل فنی هنوز این اسب ها را به عنوان سیلمی نپذیرفته است.

خلوص اسب های خراسان شمالی باید اثبات شود

وی پیشنهاد تشکیل گروه ۱۱ نفره متشکل از ورزش و جوانان، فدراسیون، مالکان و هیات سوارکاری استان برای بررسی اسناد و مدارک اسب ها را داد تا اصلاح اسب ها در آن لحاظ شده و بتوان ثابت کرد که اسب های خراسان شمالی خالص هستند.
رییس فدراسیون سوارکاری یادآور شد: خراسان شمالی اسب های خوبی دارد که باید این سرمایه ها را حفظ کرد ولی مدعیانی دارد که اعلام می کنند این اسب ها خالص نیستند و باید با دلایل منطقی این ادعاها را رد کرد.
وی یکی از نیازهای این استان را آموزش دانست و گفت: خراسان شمالی در بحث آموزش عقب است و باید به صورت گسترده تر وارد این حوزه شود.
مدیرکل ورزش و جوانان خراسان شمالی نیز در این نشست با اشاره به ظرفیت‌ بالای صنعت اسب این استان، گفت: خراسان شمالی پتانسیل بالایی در اسب اصیل ترکمن دارد که می‌تواند بسیار مورد توجه واقع شود.
کوروش بهادری، مشکل سوارکاری استان را در زیرساخت های ضعیف آن دانست و افزود: این امر باعث شده در برگزاری مسابقات در رشته های مختلف سوارکاری با کمبودهایی مواجه شویم.
وی توسعه این ورزش در استان را نیازمند نگاه ویژه فدراسیون دانست و خواستار تعیین تکلیف وضعیت اسبهای سیلمی خراسان شمالی و ارایه جواب قطعی شد.
بهادری یادآور شد: از کسی که به عنوان رییس هیئت سوارکاری خراسان شمالی انتخاب می شود انتظار می رود برای توسعه این رشته وقت و انرژی صرف کرده و کم کاری نکند و به دنبال جذب منابع برای برگزاری مسابقات مختلف باشد.
وی گفت: با توجه به اهمیت صنعت اسب و لزوم از دست ندادن زمان در ساماندهی هرچه سریعتر وضعیت اسب و اسبداران و پرورش دهندگان اسب، بی شک در صورت مشاهده هرگونه کم کاری و عدم تعامل هیات با مجموعه سوارکاری استان و فدراسیون، رسما نسبت به برکناری رییس هیات اقدام خواهیم کرد.
مدیرکل ورزش و جوانان خراسان شمالی، برگزاری جشنواره های متعدد در بخش اسب را نیازمند جذب منابع مالی بالایی دانست و افزود: در حال حاضر با توجه به محدودیت های مالی اداره کل ورزش و جوانان، امکان کمک چندانی نداریم، بنابراین لازم است خود هیات نسبت به جذب منابع و سرمایه گذار اقدام‌ کند.
در این نشست «امید علوی زاده» با کسب اکثریت آرای اعضای مجمع به مدت چهار سال به عنوان رییس هیات سوارکاری خراسان شمالی انتخاب شد.

برچسب‌ها بجنورد گفت و گوی دولت و بخش خصوصی سوارکاری خراسان شمالی فدراسیون سوارکاری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بجنورد گفت و گوی دولت و بخش خصوصی سوارکاری خراسان شمالی فدراسیون سوارکاری بجنورد گفت و گوی دولت و بخش خصوصی سوارکاری خراسان شمالی فدراسیون سوارکاری سوارکاری خراسان شمالی ورزش و جوانان اسب ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۹۷۴۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری آزمون استخدامی «معلم پرورشی» و «ورزش»؛ فردا/ ۱۹ هزار مربی اول مهر وارد مدارس می‌شوند

رضا مراد صحرایی با اشاره به اینکه طبق قانون این افراد باید امتیازاتی بدست بیاورند تا مشمول رتبه بندی شوند افزود: تلاش می‌کنیم از همان ابتدا این افراد مشمول رتبه‌بندی شوند.

وزیر آموزش‌ و پرورش درباره برنامه‌های استخدامی سال آینده وزارتخانه متبوعش گفت: برنامه‌های سال ۱۴۰۴ و کار برنامه‌ریزی سال آینده، بعد از اجرای آزمون‌ها و اواسط فصل پاییز شروع می شود.

بنا به این گزارش، ثبت نام آزمون استخدامی مشاغل کیفیت‌بخشی وزارت آموزش‌وپرورش در راستای اجرای ماده ۴۴ قانون مدیریت خدمات کشوری و بنا بر مفاد دستورالعمل نحوه برگزاری امتحان عمومی و تخصصی برای استخدام ۱۹ هزار و ۱۷۹ نفر مربی امور تربیتی و سبک زندگی، مربی امور تربیتی و مشاوره، مربی تربیت بدنی و سلامت و مشاور تخصصی، ۱۷ بهمن امسال آغاز و مقرر شده بود ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ برگزار اما با تغییر زمان آزمون، برگزاری آن به روز جمعه چهاردهم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ موکول شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • مجمع سالانه هیات فوتبال استان کرمان برگزار شد
  • افتخارآفرینان کردستانی والیبال دانش آموزی وارد سنندج شدند
  • چالش‌های آوج در مسیر توسعه
  • سومین دور مسابقات کشتی با چوخه در شیروان برگزار شد
  • برگزاری آزمون استخدامی «معلم پرورشی» و «ورزش»؛ فردا/ ۱۹ هزار مربی اول مهر وارد مدارس می‌شوند
  • طرح مشکلات بانکی خراسان شمالی در هیئت دولت
  • موضوع ناترازی بانک‌های خراسان شمالی در جلسه هیات دولت مطرح می‌شود
  • رفع کمبودهای حوزه آب برای توسعه صنعت و کشاورزی خراسان شمالی
  • فروردین: مالکان جدید استقلال و پرسپولیس دنبال تغییر فوری مدیریت باشگاه‌ها نباشند
  • منابع محدود بانک‌های خراسان شمالی مشکل‌زا‌ شده است