Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیروز قربانی، بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال گفت: محمود فکری برای استقلال زحمت کشیده است و طرفداران در فضای مجازی نباید به او توهین کنند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

پیروز قربانی درباره اعتراض برخی مربیان و بازیکنان به زمان کم آماده‌سازی تا شروع دوباره مسابقات لیگ برتر اظهار داشت:

مربی که کارش را بلد باشد، بازیکنان را در این زمان نیز آماده می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آمادگی بازیکنان صفر درصد نیست و ۳۰ تا ۴۰ درصدی است و می‌توانند در زمان باقیمانده تا شروع مسابقات، به آمادگی کامل برسند. کسی که بهانه می‌آورد باید به کارش شک کرد.

وی در واکنش به اظهارنظر محمود فکری که گفته بود در صورت تعطیلی لیگ برتر، پرسپولیس باید قهرمان شود که باعث حمله‌ عده‌ای از هواداران در شبکه‌های اجتماعی به او شده بود، گفت:

هر کسی می‌تواند نظرش را بدهد و تحلیل کند. فکری آدم کمی نیست که به او حمله می‌کنند. شبکه‌های اجتماعی و مجازی باعث شده است که یکسری شجاع شوند و درباره هر کسی نظر دهند.

پیروز قربانی خاطرنشان کرد:

مگر می‌شود زحمات فکری برای استقلال را نادیده گرفت؟ متأسفانه عده‌ای بیکار در شبکه‌های اجتماعی و مجازی به افراد توهین می‌کنند. نظر یک نفر ربطی به دیگران ندارد که به او حمله کنند. شاید من مخالف نظر فکری باشم، اما حق ندارم توهین کنم. مجازی اسمش را دارد و مجازی است و آدم هر چقدر از آن دور باشد، بهتر است.

منبع: تسنیم

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: محمود فکری استقلال استقلال پیروز قربانی محمود فکری شبکه های اجتماعی پیروز قربانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۹۷۴۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح «هر کلاس یک قفسه کتاب» در خوزستان

به گزارش خبرنگار مهر، بهرام یارزاده دهکردی عصر امروز شنبه در جمع خبرنگاران گفت: پیرو تفاهم‌نامه مشترک کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با سازمان امور اجتماعی وزارت کشور در سال ۱۴۰۲ و در راستای اجرای برنامه‌های سلامت اجتماعی و کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی در مناطق کم برخوردار طرح «هر کلاس، یک قفسه کتاب» با همکاری اداره کل آموزش و پرورش خوزستان در مدارس منتخب استان اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه یکی از اولویت‌های مهم کانون پرورش فکری در استان خوزستان توجه به امر کتاب و کتابخوانی در بین کودکان و نوجوانان است، افزود: در گام اول اجرای این طرح در نظر داریم تعداد ۱۱ کلاس درس، دو مدرسه منتخب در کوی علوی شهرستان اهواز را با حضور نمایندگان استانداری و آموزش و پرورش استان به قفسه‌های کتاب که هر کدام شامل ۸۰ جلد کتاب متنوع و تازه منتشر شده و بازی و سرگرمی است، مجهز کنیم.

یارزاده دهکردی یادآور شد: طرح یادشده در قالب تفاهم نامه بین کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با سازمان امور اجتماعی وزارت کشور، در راستای اجرای برنامه‌های سلامت اجتماعی، کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی و تأکید وزیر آموزش و پرورش بر تجهیز کتابخانه مدارس صورت می‌گیرد.

کد خبر 6090270

دیگر خبرها

  • محمد رهبری، پژوهشگر شبکه‌های اجتماعی: گشت ارشاد بیشتر از حمله ایران به اسراییل مورد توجه قرار گرفت/ جامعه از زمان ماجرای مادر قمی به مسأله حجاب حساس شده/ در ایتا یک جزیره جدا از جامعه شکل گرفته است
  • اجرای طرح «هر کلاس یک قفسه کتاب» در خوزستان
  • ستاره زن شبکه‌های مجازی به ضرب گلوله کشته شد
  • پخش صدای علیرضا قربانی قبل از مسابقه حساس فوتبال !
  • حمله عجیب روزنامه جوان به مدافعان تعطیلی شنبه: پیـام پنهان دارد | از بعد نمادین روزها غفلت نکنید!
  • نگاهی به آسیب‌های نوپدید فضای مجازی
  • حمله روزنامه جوان به تعطیلی شنبه
  • حمله روزنامه جوان به مدافعان تعطیلی شنبه
  • حمله روزنامه جوان به تعطیلی شنبه : کم کم می خواهند شنبه را به روز اصلی تعطیل تبدیل کنند/ اینکه گفته می شود باید با دنیا هماهنگ شویم یک پیام پنهان دارد
  • شیری: می‌توانستیم کار را در ۹۰ دقیقه تمام کنیم