Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حمیدرضا اکرمی روز دوشنبه در بازدید خبرنگاران یزد از بزرگترین واحد تولیدکننده محلول ضدعفونی در استان یزد اظهار داشت: این واحد فعالیت خود را از سال ۹۵ در حوزه دارو آغاز کرد و تولید اصلی این واحد، تولید ضدعفونی کننده‌های بیمارستانی، ضدعفونی کننده‌های زخم قبل و بعد از عمل و … بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی عنوان کرد: از زمان شیوع ویروس کرونا، خط جدید تولید محلول ضدعفونی کننده راه اندازی شد و دو دسته محلول ضدعفونی کننده محیط و دست و بدن در این واحد تولید شد.

اکرمی بیان کرد: در حال حاضر بزرگترین تولیدکننده مواد ضدعفونی کننده در استان یزد هستیم و محصولات این واحد در حجم‌های مختلف و با نازل‌ترین قیمت در بازار یزد توزیع می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: ماهانه ۱۵۰ تن محلول ضدعفونی کننده دست و محیط و ۱۰۰ تن ضدعفونی کننده بیمارستانی در این واحد تولید می‌شود اما ظرفیت این واحد بیش از این میزان است که ناچاریم فعلاً طبق سفارش اقدام به تولید کنیم.

اکرمی عنوان کرد: پیش از شیوع کرونا، ۲۲ نفر در این واحد مشغول به کار بودند که این میزان اکنون به ۵۰ نفر رسیده است.

وی افزود: برای بعد از دوران کرونا نیز برای نگاه داشتن محلول ضدعفونی کننده در سبد خانوارها، به دنبال تغییر و بهبود در بسته بندی و بسته بندی‌های جدید هستیم.

اکرمی با اشاره به اینکه روزانه ۵ تن محلول ضدعفونی کننده در این واحد تولید می‌شود، اظهار داشت: بازار اصلی این محصول در حال حاضر استان یزد است اما تلاش ما بر حرکت به سمت صادرات است.

کد خبر 4928975

منبع: مهر

کلیدواژه: یزد شهرستان مهریز جهش تولید ویروس کرونا شیراز بوشهر شهرکرد گرگان شب قدر قزوین شیوع کرونا زلزله ایلام کمک به نیازمندان بیرجند مواسات ماه مبارك رمضان تن محلول ضدعفونی کننده ضدعفونی کننده واحد تولید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۹۷۵۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه واحد تولیدی فرآورده خوراک دام و طیور در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز چهارمحال وبختیاری، مدیر کل استاندارد استان  از پرداخت جزای نقدی یک واحد تولیدی فرآورده خوراک آماده دام، طیور و آبزیان در چهارمحال و بختیاری خبر داد.
پژوهش افزود: بر اساس رای صادره توسط دادگاه کیفری در فروردین امسال، یک واحد تولیدی فرآورده خوراک آماده دام، طیور و آبزیان به دلیل تولید کالای بدون علامت استاندارد به پرداخت یک میلیارد و یکصد میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.
مدیرکل استاندارد چهارمحال و بختیاری افزود: به استناد ماده ۴۰ قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد، تولید کالا و ارائه خدمات مشمول مقررات استاندارد اجباری، بدون دریافت پروانه کاربرد علامت استاندارد ایران و یا تاییدیه آن جرم محسوب می‌شود و مرتکبان به مجازات‌های تعیین شده با حکم دادگاه محکوم می‌شوند.

دیگر خبرها

  • رسیدگی به مشکلات حقوقی ۲۶۲ واحد تولیدی خوزستان
  • شرکت چدن خوسف، نقش بسزایی در رونق خراسان جنوبی دارد
  • شرکت چدن خوسف، نقش به‌سزایی در رونق خراسان جنوبی دارد
  • جریمه نقدی یک میلیاردی برای واحد تولیدی متخلف
  • جریمه واحد تولیدی فرآورده خوراک دام و طیور در چهارمحال و بختیاری
  • حضور واحد‌های تولیدی شهرک صنعتی اردبیل در نمایشگاه ایران اکسپو
  • حضور واحد‌های تولیدی اردبیل در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی
  • کمک به رفع مشکل ۳ واحد تولیدی در گلستان
  • کمک به رفع مشکل واحدهای تولیدی
  • ۱۱۱ هکتار به اراضی صنعتی در دشتستان تخصیص یافت