Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-05@04:21:46 GMT

۱۱۳ مورد مثبت جدید ابتلا به کرونا در هرمزگان شناسایی شد

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۹۷۶۶۵

۱۱۳ مورد مثبت جدید ابتلا به کرونا در هرمزگان شناسایی شد

به گزارش خبرنگار مهر، حسین فرشیدی دوشنبه شب در جمع خبرنگاران در تشریح آخرین آمار مبتلایان به کرونا در هرمزگان بیان داشت: از ابتدای شیوع کرونا در استان هرمزگان، ۲ هزار و ۹۴۸ بیمار با تشخیص بیماری حاد تنفسی تاکنون بستری شده‌اند که ۲ هزار و ۶۳۰ نفر از این تعداد بهبود یافته‌اند و ۱۳۳ نفر همچنان بستری، ۸۸ نفر ایزوله، ۲۲ نفر در آی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سی. یو و ۲۳ نفر در بخش‌های عادی بستری هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان اظهار داشت: ۱۲ هزار و ۲۳۳ نفر به‌صورت سرپایی به‌دلیل مشکوک بودن به کرونا نمونه‌گیری شده‌اند که تنها ۱۹۳۸ مورد مثبت بوده است.

فرشیدی با بیان اینکه آمار فوتی‌ها در هرمزگان به ۳۱ نفر رسیده است، عنوان کرد: تاکنون ۴۶۹ نفر بهبود و ترخیص شده‌اند، ۱۳۷۰ نفر بیمار قرنطینه ایی تحت مراقبت خانگی هستند، ۲۳ نفر تکمیل درمان را سپری می‌کنند و ۴۵ نفر همچنان در بیمارستان بستری هستند.

وی عنوان کرد: تعداد ۱۱۳ نفر در استان در ۲۴ ساعت گذشته مثبت بوده که ۸۵ نفر از شهرستان بندرعباس، ۱۳ نفر از رودان، ۵ نفر از میناب، ۳ نفر از قشم و ۲ نفر از بستک، ۲ نفر از لنگه، ۱ نفر از حاجی آباد، ۱ نفر از سیریک و ۱ نفر از پارسیان به شمار آمار افراد مبتلا به کرونای مثبت جدید در هرمزگان اضافه شد.

فرشیدی اضافه کرد: بندرعباس با ۱۴۵۱، میناب با ۱۶۲، قشم ۸۵، کیش با ۵۴، حاجی‌آباد با ۵۰، رودان با ۵۰، بندرلنگه با ۳۳، پارسیان با ۱۵، بندر خمیر با ۱۲، بستک ۱۲، جاسک ۷ و سیریک با ۳ و بشاگرد ۲ مورد؛ جزئیات روند توزیع ابتلاء به ویروس کرونا در استان هرمزگان است.

کد خبر 4928978

منبع: مهر

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان ویروس کرونا ویروس کرونا شیراز بوشهر شهرکرد گرگان شب قدر قزوین شیوع کرونا زلزله ایلام کمک به نیازمندان بیرجند مواسات ماه مبارك رمضان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۹۷۶۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیت‌الله محمدی در بخش مراقبت‌های ویژه بستری است

امام‌ جمعه سابق همدان به علت عارضه مغزی در بخش مراقبت‌های ویژه بستری و تحت درمان است‌‌. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان، آیت‌الله غیاث‌الدین طه‌محمدی، امام جمعه سابق همدان به علت عارضه مغزی و کاهش هوشیاری در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستانی در قم بستری و تحت درمان است.

آیت‌الله طه‌محمدی در فروردین ماه امسال در راه بازگشت از سفر مشهد مقدس دچار سانحه رانندگی شد که در این حادثه همسر ایشان فوت کرد.

در آن زمان آیت‌الله محمدی  با حال عمومی خوب از بیمارستان مرخص شد، اما پس از مدتی، پزشکان متوجه وجود لخته خون در مغز وی شدند که منجر به انجام جراحی در بیمارستانی در تهران شد. پس از عمل جراحی از بیمارستان مرخص و رو به بهبودی رفت.

متاسفانه در هفته گذشته آیت‌الله محمدی دچار سکته و خونریزی مغزی شده که منجر به بستری ایشان در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستانی در استان قم شده است.

بنابر اطلاعات خبرنگار تسنیم، اکنون هوشیاری آیت‌الله محمدی در سطح پایین است و تغییری نسبت به روزهای قبل نداشته است.

با توجه به اوضاع امام‌ جمعه سابق همدان، از مردم تقاضا داریم برای سلامتی و بهبودی ایشان دعا کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • (عکس) آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت
  • آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت/ عکس
  • سازمان جهانی بهداشت: همه‌گیری کرونا باعث افزایش چاقی در کودکان شده است
  • آخرین تصویر ملوک طلوع‌نژاد پیش از فوت/ عکس
  • مثبت خبر؛ اخبار خوب هفته در استان سمنان
  • ناصر میرواحدی در آلمان بستری شد
  • ناصر میرواحدی رئیس سابق فدراسیون کشتی در آلمان بستری شد
  • ۱۰۰۰ کانتینر کالای بدون هویت در بندر شهید رجایی شناسایی شد
  • آیت‌الله محمدی در بخش مراقبت‌های ویژه بستری است
  • حس خوب حمایت