Web Analytics Made Easy - Statcounter

ظاهرا راه اینتر و هافبک پرتغالی جداشدنی نیست!

طرفداری - خبرها از روسیه برای اینتر خوشایند نیست. در پی شیوع ویروس کرونا، باشگاه های اروپایی با مشکلات مالی مواجه هستند و لوکوموتیو مسکو احتمالا نمی تواند برای دائمی شدن قرارداد ژوائو ماریو 18 میلیون یورو به اینتر پرداخت کند. هافبک پرتغالی در تابستان با انتقالی قرضی همراه با حق خرید 18 میلیون یورویی به روسیه رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او بارها علیه اینتر مصاحبه کرده است و مدیران و مربیان اینتر هم هیچ میلی به حضور دوباره او در مه آتزا ندارند. به گزارش کالچو مرکاتو آناتولی میشریاکوف، رئیس لوکوموتیو مسکو در این مورد گفت:

ما باید پای خود را روی ترمز بگذاریم و نمی توانیم خریدهای بزرگ انجام دهیم. خرید کریچوویاک و ژوائو ماریو غیرقابل تصور خواهد بود. همچنین 8 بازیکن ما باید از تیم جدا شوند. آنها بازیکنان مهمی هستند اما باید با جوانان جای آنها را پر کنیم. 

اگر لوکوموتیو قرارداد ماریو را دائمی نکند، او باز هم به اینتر بر می گردد اما کاملا بعید است او در این تیم بماند. نراتزوری قطعا به دنبال راه حل تازه ای خواهد بود. او در اگوست 2016 با 40 میلیون یورو از اسپورتینگ لیسبون خریداری شد. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۹۷۷۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل سوارز به نیو انگلند روی پاس مسی (نیوانگلند 1-4 اینتر میامی)

گل سوارز به نیو انگلند روی پاس مسی را مشاهده می کنید.

دانلود (8.4MB)

دیگر خبرها

  • مهارت بالای ماریو بالوتلی در چالش گل کوچک / فیلم
  • ظرفیت داخلی تولید لوکوموتیو برای پاسخ به نیاز کشور کافی است
  • روایت معلمی با عشق و ایثار فراوان
  • احتمال جریمه شدن دومفریس به خاطر تمسخر مدافع میلان
  • جشن قهرمانی تیم اینتر در شهر میلان / فیلم
  • خلاصه بازی اینتر 2-0 تورینو (سری آ - 2023/24)
  • گل اول هاکان چالهان اوعلو به تورینو (اینتر 1-0 تورینو)
  • اینتر - تورینو؛ ترکیب رسمی
  • گل سوارز به نیو انگلند روی پاس مسی (نیوانگلند 1-4 اینتر میامی)
  • پس از انتقادات فراوان: وی‌اِی‌آر در سوئد اجرا نمی‌شود!