Web Analytics Made Easy - Statcounter

شورای سیاستگذاری ائمه جمعه اطلاعیه‌ای درخصوص ترتیب برگزاری نمازجمعه، نماز عید سعید فطر و روز جهانی قدس صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، اطلاعیه شماره ۱۳ شورای سیاستگذاری ائمه جمعه در خصوص ترتیب برگزاری نمازجمعه، نماز عید سعید فطر و روز جهانی قدس صادر شد.

باسمه تعالی

«مردم مؤمن و انقلابی ایران اسلامی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


با اهدای سلام، ارادت و آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان، برگزاری افتخارآمیز و عزت‌آفرین مراسم پربرکت شب‌های قدر، با توصیه رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) و اجرای دقیق تدابیر ستاد ملی مقابله با کرونا توسط مؤمنان، تنفسی معنوی و حیات بخش برای جامعه متأثر از شرایط دشوار ماه‌های گذشته رقم زد و امید می‌رود در عبور از بحران، موجب گشایش ابواب رحمت الهی برای ملت و کشور شود.

در خصوص ترتیب برگزاری نمازجمعه این هفته، نمازعیدسعید فطر و روز جهانی قدس به استحضار می‌رسانیم:

۱) همانند دو هفته گذشته، نمازجمعه مورخ ۹۹/۰۳/۰۲ در ۱۸۰ پایگاه، مستقر در ۱۳۲ شهرستان که از وضعیت سفید برخوردار هستند، اقامه خواهد شد و افزایش یا کاهش این فهرست، تابع مصوبات جدید ستاد ملی مقابله با کرونا خواهد بود.

۲) با عنایت به تصمیم شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، راهپیمایی روز جهانی قدس امسال برگزار نخواهد شد و سخنرانی مهم، ولی امر مسلمین جهان، راهبرد‌های پیش رو برای تجلی خشم و نفرت انسان‌های آزاده عالم، تا زمان نابودی غده سرطانی رژیم صهیونیستی و آزادی قدس شریف را تبیین و تعیین خواهد کرد.

در عین حال در مناطقی که نمازجمعه برگزار می‌شود، ابراز انزجار و فریاد دشمن شکن مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکای نمازگزاران غیور، بدون خروج از مصلی‌ها و با حذف برنامه راهپیمایی، به شکل طبیعی و به نمایندگی از سایر هموطنان انقلابی که فعلاً امکان اقامه نمازجمعه ندارند، صورت خواهد پذیرفت.

۳) نماز عید سعید فطر امسال، با مراعات کامل ضوابط بهداشتی تدوین شده، صرفاً در مساجد سراسر کشور، به استثناء استان‌های شدیداً درگیر و سایر مصادیقی که ستاد ملی مقابله با کرونا، یا کمیته‌های استانی، متشکل از نمایندگان، ولی فقیه، استانداران و دانشگاه‌های علوم پزشکی تعیین خواهد نمود، برگزار خواهد شد. بر این اساس:

 نماز عید فطر در مصلی‌های مناطق قرمز و زرد اقامه نخواهد شد.

 اقامه نماز عید فطر در مصلی‌های مناطق سفید که مجاز به برگزاری نمازجمعه هستند، همزمان با مساجد و منوط به اینکه منجر به اجتماعات بزرگ نشود، بلامانع است.»/

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: نماز عید نماز عید فطر رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه شورای سیاست گذاری سعید فطر و روز جهانی قدس برگزاری نمازجمعه نماز عید سعید فطر خواهد شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۹۸۰۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقامه نماز جمعه به امامت آیت الله مهدوی


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ بنابر اعلام ستاد برگزاری نماز جمعه قبل از خطبه‌ها میثم مداحی، مدیرکل محترم تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان با موضوع گرامیداشت هفته کار و کارگر سخنرانی می‌کند.


همچنین میز‌های خدمت دادگستری، سازمان بازرسی، ثبت اسناد و املاک، آموزش و پرورش، ثبت احوال، مرکز وکلای قوه قضائیه، بیمه سلامت، فرماندهی انتظامی، اداره کار و بیمه تامین اجتماعی در این مراسم برپا می‌شود.

دیگر خبرها

  • (تصاویر) اقامه نماز جمعه در میان ویرانه‌های مسجد غزه
  • فعالان ستاد اقامه نماز جمعه خاش تجلیل شدند
  • (ویدئو) اقامه نماز یک دانشجوی بازداشت شده با دستبند
  • تقدیر از سازندگان پویانمایی قالی در یزد
  • مسئولان با ابتکار عمل برای افزایش حضور مردم در نمازجمعه تلاش کنند
  • حرف دل مردم در تریبون نماز جمعه زده شود
  • مسئولان با ابتکار عمل در جهت افزایش حضور مردم در نمازجمعه تلاش کنند
  • اقامه نماز جمعه در مصلای امام خمینی شهر ایلام
  • اقامه نماز جمعه به امامت آیت الله مهدوی
  • اقامه نماز جمعه اصفهان به امامت آیت الله مهدوی