Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@17:36:45 GMT

ورزش در همه سطوح آموزش و پرورش جریان دارد

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۹۸۱۰۵

ورزش در همه سطوح آموزش و پرورش جریان دارد

ایسنا/لرستان معاون تربیت‌بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش لرستان گفت: ورزش در همه سطوح آموزش و پرورش جریان دارد.

فرید بهرامی ۲۸ اردیبهشت در جلسه تجلیل از قهرمانان مطرح کشور که در طرح "قهرمان خانه" شرکت کرده بودند، اظهار کرد: این طرح یک ایده از طرف معاونت تربیت‌بدنی و روابط عمومی آموزش و پرورش لرستان بود که در ایام کرونا با استقبال خوب دانش‌آموزان و فرهنگیان همراه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: در این طرح دانش‌آموزان و فرهنگیان می‌توانستند حداکثر سه دقیقه فیلم ورزش در خانه برای ما ارسال کنند که پس از داوری به آثار برتر هدایایی تعلق گرفت.

بهرامی اضافه کرد: ۹۴۲ اثر به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد که ۷۰۰ مورد مربوط به لرستان و مابقی نیز از ۱۳ استان دیگر ارسال شده بود.

معاون تربیت‌بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش لرستان با بیان اینکه در تمام مقاطع تحصیلی اثر ارسالی داشتیم، افزود: ۲۲ اثر نیز دانش‌آموزان استثنایی فرستاده بودند که باعث خوشحالی ما بود و همین نشان می‌دهد ورزش در همه سطوح آموزش و پرورش جریان دارد.

وی با بیان اینکه امیدواریم بتوانیم ورزش مدارس را در بین خانواده‌ها نهادینه کنیم، اضافه کرد: این‌گونه حرکات تفریحات و سرگرمی سالم هستند که بدون شک می‌تواند در سلامت بدنی جامعه موثر باشد.

بهرامی با اشاره به شرایط زندگی امروز و استفاده بیش از حد غذاهای آماده و فضای مجازی که تنبلی و چاقی را به‌دنبال دارد، تاکید کرد: باید بچه‌ها را به ورزش و تربیت بدنی بیش از پیش تشویق کنیم و نقش خانواده‌ها در این موضوع خیلی تعیین‌کننده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی دانش آموزان فرهنگيان تربيت بدني آموزش و پرورش تربیت بدنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۹۸۱۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آئین اختتامیه جشنواره سفیران سلامت با تجلیل از فعالان سلامت


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، جمالی سرپرست آموزش و پرورش استان در این جشنواره گفت: ۱۲۰ مراقب سلامت در مدارس استان برای بهداشت و نظارت بر مسائل بهداشتی دانش آموزان فعالیت می‌کنند.
مدیرکل دفتر سلامت سلامت و تندرستی وزارت آموزش و پرورش هم در این آئین گفت: یکی از برنامه‌های دفتر سلامت تشکل‌های دانش آموزی سفیران سلامت است که ۲۵ درصد دانش آموزان کشور در هر مدرسه سفیر سلامت هستند.
گودرزی افزود: این سفیران با توجه به کمبود نیرو در حوزه سلامت آموزش‌های تخصصی را برمبنای سرفصل‌ها از رابطین بهداشت دریافت و آموزش‌های سلامت محور را به ۱۰ نفر از همکلاسی‌های خود انتقال می‌دهند.
وی اضافه کرد: یکی از برنامه‌های وزارت برای بهداشت و توسعه زیرساخت‌ها جذب نیروی متخصص است که در آزمون استخدامی آموزش و پرورش در اریبهشت ماه ۴ هزار مربی بهداشت جذب و در مهرماه آینده کمبود نیرو برطرف می‌شود

دیگر خبرها

  • معلمان در تعلیم و تربیت صحیح دانش‌آموزان نقش مهمی دارند
  • جذب نخبگان در دانشگاه فرهنگیان
  • احداث ۵ دهکده جامع ورزشی/ جذب نخبگان در دانشگاه فرهنگیان
  • جذب اعضای تیم والیبال دانش‌آموزان به عنوان معلم
  • بعضی معلمان استان نذر خدمت انجام می‌دهند
  • آئین اختتامیه جشنواره سفیران سلامت با تجلیل از فعالان سلامت
  • تشکیل قرارگاه عدالت آموزشی با هدف توزیع متوازن امکانات در همه مدارس
  • تقویت مدارس دولتی با اولویت مدارس دولتی مناطق حاشیه‌ای
  • ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از ۱۹ اردیبهشت آغاز می‌شود
  • ۲ هزار مشاور در آموزش و پرورش جذب می شوند