Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@02:35:36 GMT

صداوسیما مفهوم فاصله‌گذاری هوشمند اجتماعی را ترویج کند

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۹۸۱۲۶

صداوسیما مفهوم فاصله‌گذاری هوشمند اجتماعی را ترویج کند

ایسنا/لرستان استاندار لرستان گفت: صداوسیما مفهوم فاصله‌گذاری هوشمند اجتماعی را ترویج کند.

سید موسی خادمی در جلسه شورای اداری لرستان که امروز بیست و هشتم اردیبهشت‌ماه در محل استانداری برگزار شد، با تبریک مناسبت‌های ماه اخیر، ۲۷ اردیبهشت روز ارتباطات و روابط عمومی، ۲۹ اردیبهشت روز موزه و میراث فرهنگی و ۳۰ اردیبهشت روز جمعیت را به مجموعه‌های مذکور تبریک و تهنیت گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی نکته مهم این جلسه را موضوع کرونا عنوان کرد که در استان لرستان علی‌رغم اطلاع‌رسانی و انجام تمهیدات لازم متأسفانه روند کاهشی ملاحظه نمی‌شود و شیوع بیماری در حال افزایش است.

استاندار لرستان بخشی از دلایل افزایش آمار را حجم تعداد تست و بیماریابی در استان عنوان کرد و گفت: مهم‌ترین نکته، جلوگیری از شیوع این بیماری است که به برخی از دستگاه‌ها تأکید شده، مجدداً محدودیت‌های لازم را برای مقابله با کرونا به‌کارگیرند.

خادمی تصریح کرد: طبق اعلام ستاد ملی کرونا، لرستان در وضعیت هشدار قرار دارد و لازم است با توجه به اختیاراتی که به فرمانداران برخی از شهرستان‌ها داده شده است، اقدامات کنترلی را انجام دهند.

وی خاطرنشان کرد: در شرایط کنونی اگر دستگاهی موضوعی مطرح کند که باعث ازدحام و اجتماع مردم به بهانه دریافت خدمات اداری و دولتی شود، مدیر آن دستگاه مسئول خواهد بود و لازم است مدیران دستگاه‌های اجرایی با نظارت بر زیرمجموعه خود بر عدم شکل‌گیری اجتماعات اقدام کنند.

استاندار لرستان در خصوص برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس اضافه کرد: با توجه به اینکه وضعیت اکثر شهرستان‌ها و مناطق استان زرد یا قرمز است و با توجه به سخنرانی مقام معظم رهبری رأس ساعت ۱۲ ظهر روز جمعه، لذا بر این اساس راهپیمایی روز جهانی قدس متناسب با دیگر مناطق کشور در استان برگزار نمی‌شود.

خادمی در خصوص برگزاری برنامه‌های چهلمین سالگرد دفاع مقدس بیان کرد: لازم است مدیران به‌ویژه دستگاه‌هایی که در این زمینه مرتبط هستند از جمله نیروهای مسلح، سازمان حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و بنیاد شهید مشارکت بیشتری داشته باشند.

وی با تأکید بر رعایت فاصله‌گذاری هوشمند اجتماعی گفت: لازم است صداوسیما با پخش برنامه‌های ویژه و دعوت از افراد متخصص و مؤثر این مفهوم را ترویج کند تا بتوانیم شرایط کنونی را به‌سلامت طی کنیم.

استاندار لرستان ادامه داد: با توجه به وضعیت شیوع کرونا در سطح استان ممکن است تصمیمات خاصی در هفته پیش رو اتخاذ شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی استاندار لرستان طرح فاصله گذاری اجتماعی کروناویروس همه علیه کرونا استاندار لرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۹۸۱۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخاب رشته داوطلبان دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی تا ۱۰ اردیبهشت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ داوطلبان مجاز به انتخاب رشته براساس کارنامه صادره از طرف سازمان سنجش آموزش کشور می‌توانند متناسب با مجموعه امتحانی خود حداکثر تا ۸۰ رشته/ محل در دانشگاه آزاد اسلامی انتخاب کنند.
داوطلبان لازم است با مراجعه به سامانه Azmoon.org دفترچه راهنمای انتخاب رشته را دریافت کنند. متقاضیان دوره دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی لازم است پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنما و درصورت دایر بودن رشته/ گرایش مورد تقاضا در دانشگاه آزاد اسلامی از طریق سامانه مذکور انتخاب رشته کنند.
داوطلبان لازم است با کد شناسه انتخاب رشته مندرج در ذیل کارنامه صادره از سوی سازمان سنجش آموزش کشور و کد ملی وارد سامانه شوند و پس از پرداخت وجه ثبت نام نسبت به انتخاب رشته/محل‌های مورد نظر خود به ترتیب اولویت اقدام کنند.

دیگر خبرها

  • ۲۵۷ حلقه چاه غیرمجاز در لرستان پُر شد
  • ورزشی‌های دهم اردیبهشت ماه در استان سمنان
  • آماده‌باش دستگاه‌ها برای بارش‌های پیش رو
  • معلمان سکانداران تربیت علمی و اخلاقی جامعه‌اند
  • ورزشی‌های نهم اردیبهشت ماه در استان سمنان
  • کمترین پیشرفت را تا کنون در طرح نهضت ملی مسکن لرستان داشته‌ایم
  • تقویت نشاط اجتماعی با ترویج فرهنگ پهلوانی در جوانان و نوجوانان
  • انتخاب رشته داوطلبان دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی تا ۱۰ اردیبهشت
  • بازاندیشی نظری و روشی در شناخت کلان مفهوم عدالت اجتماعی
  • چرا غرب دنبال ترویج بی‌بند‌وباری در ایران است؟