Web Analytics Made Easy - Statcounter

۲۹ اردیبهشت ۹۹، سالروز دو قهرمانی‌های ایران در جام ملت‌های آسیا (۱۹۶۸ و ۱۹۷۲) که در اتفاقی جالب در تقویم منظم کنفدراسیون فوتبال آسیا، هر دو در یک روز رقم خورد. 

به گزارش تابناک ورزشی، حسین کلانی بهترین گلزن تیم ملی ایران در این دو جام ، آقای گل جام ملتها و نخستین هت تریک کننده تاریخ جام ملتهای آسیا تنها ستاره ای از جمع آن تیم درخشان است که برای مصاحبه به یکی از رسانه های داخلی دعوت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در این گفت و گوی جالب بار دیگر از مرحوم خسروانی و مرحوم علی عبده دو مدیر بزرگ تاج و پرسپولیس رفع اتهام کرد. به نوشته طرفداری حسین کلانی راوی معتبری است که می‌تواند به ابهامات تاریخ پاسخ بدهد. در ایام عید یک جمله عجیب از تلویزیون پخش شد؛ خسروانی شاهین را منحل کرد. به دنبال این اظهارنظر جنجالی یک شایعه عجیب دیگر شنیده شد؛ علی عبده در قتل تختی دست داشت!! چه کسی بهتر از حسین کلانی می‌تواند حقایق روزگار قدیم ورزش ایران را بازگو کند؟ خاطراتی از نیم قرن قبل.

کلانی در این مصاحبه گفت: «زمانی که باشگاه شاهین منحل شد آقای خسروانی در راس کار نبود. در مسئه انحلال باشگاه شاهین به هیچ وجه آقای خسروانی نقشی نداشتند. ایشان آن زمان رئیس باشگاه تاج و از افسران ارتش بودند، کاری نداشتن بکنن. این را می‌گویند که آقای خسروانی رئیس سازمان تربیت بدنی بوده است، نه! زمانی که باشگاه شاهین منحل شد مرحوم سرودی رئیس فدراسیون فوتبال و سمپاد باشگاه دارایی و عقاب بود. مرحوم قره گوزلو، رئیس سازمان تربیت بدنی بود. خسروانی اصلا نقشی نداشت. مسائلی پیش آمد و جریاناتی بود، از گذشته الهام گرفته شد و بعد همه می‌دانند که جنجالی در تورنمنت پیش آمد، تصمیم گرفتند باشگاه شاهین قهرمان نشود، دعوایی شد و آن اتفاق افتاد.

کلانی ادامه می دهد: تا جایی که اطلاع دارم و ممکن هم هست که درست نباشد، ما مردم به تختی بد کردیم. جبهه ملی خیلی سواستفاده کرد از مرحوم تختی. خیلی افراد دیگر از تختی سواستفاده کردند. قول و قرار‌هایی که با او گذاشتند، کار‌هایی که باید برایش می‌کردند، نکردند و مسائل دیگری هم بود که به زندگی خصوصی ایشان مربوط می‌شود.
علی عبده چه ربطی به این مسئله داشته است؟ علی عبده یک ورزشکار بوده است، کسی بوده که خصلت پهلوانی داشته، خدمتگزار بوده. چطور ممکن است اصلا فکر چنین چیزی را بکند؟ هرچه دل مان می‌خواهد می‌گوییم دیگر.

منبع: تابناک

کلیدواژه: ویروس کرونا روز قدس روز ملی جمعیت رزمایش مساوات دعای روز بیست و چهارم رمضان قتل تختی حسین کلانی پرسپولیس تاج تابناک ورزشی علی عبده ویروس کرونا روز قدس روز ملی جمعیت رزمایش مساوات دعای روز بیست و چهارم رمضان باشگاه شاهین علی عبده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۹۸۱۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز فروش فوق العاده و پیش فروش محصولات سایپا+جدول

فروش فوق العاده و پیش فروش محصولات سایپا ویژه ثبت نامی های سامانه یکپارچه آغاز شد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سایپا اعلام کرد: پیرو اعلام نتایج در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو به اطلاع نمایندگیها و متقاضیان حائز شرایطی که در طرح عادی سامانه مذکور در سال گذشته نسبت به ثبت نام اولیه خودرو ساینا اس با استاندارد 85 گانه، شاهین G، شاهین با گیربکس اتوماتیک، کوییک GX و کوییک GXR اقدام نموده در تاریخ 1403/02/11پیامک به آنها ارسال شده میرساند، امکان واریز وجه خودرو و ثبت نام مطابق شرایط ذیل فراهم شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برگزاری بیش از ۵۰ برنامه در هفته معلم
  • آغاز فروش فوق العاده و پیش فروش محصولات سایپا+جدول
  • قیمت شاهین به ۷۰۰ میلیون تومان رسید + جدول قیمت
  • معرفی ۲۵۰ موقعیت شغلی در نمایشگاه کار دانشگاه صنعتی امیرکبیر
  • هزینه‌ها کلانی که هوش مصنوعی روی دست مایکروسافت می‌گذارد
  • جنگ‌افروزی دشمنان در منطقه برای تسلط بر خلیج فارس است
  • قیمت محصولات سایپا دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • مردم از گرانی فوق العاده رنج می‌برند
  • اول سلام بعد تاج‌گذاری در کاخ اختصاصی
  • ارسال کمکهای مردمی از شاهین شهر و میمه به سیل زدگان جنوب شرق