Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-26@19:22:09 GMT

علیرضا زالی: شرایط برای سفرهای تفننی امن نیست

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۹۸۲۹۷

علیرضا زالی: شرایط برای سفرهای تفننی امن نیست

فرمانده ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران با اشاره به اینکه هنوز شرایط برای سفرهای تفننی و غیر ضروری ایمن نیست، گفت: از شهروندان می‌خواهیم سفر خود را به زمان دیگری موکول کنند.

به گزارش مشرق، علیرضا زالی فرمانده ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران  از بستری ۱۵۰ بیمار جدید کرونایی در بخش های عادی، ۵۱ بیمار جدید در بخش های ویژه و ترخیص ۲۹۲ بیمار از بیمارستان های تهران در ۲۴ ساعت گذشته خبر داد و گفت: از نظر آماری تفاوت چشمگیری نسبت به روز قبل نداشتیم و شرایط از یک ثبات نسبی برخوردار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید:

تهران به کمترین میزان تلفات از ابتدای شیوع کرونا رسید فیلم/ کاهش مرگ و میر ناشی از کرونا در تهران

وی با بیان این مطلب که شرایط فعلی می تواند شکننده تلقی شود، افزود: با توجه به اینکه  شواهد مستند و متقن علمی در زمینه رفتار بیولوژیک جدید ویروس و تقلیل خصلت حمله گری ویروس حاصل نشده کما فی سابق شرایط را پر مخاطره تلقی می‌کنیم و طبق عادات گذشته باید رعایت شیوه نامه های بهداشتی و ارتقای بهداشت فردی مورد توجه قرار گیرد تا ان‌شاءالله شاهد روند روبه بهبودی برای روزهای آتی باشیم.

 زالی با توصیه به  اینکه اگر شهروندان قصد سفر دارند، از سفرهای غیر ضروری اجتناب کنند، گفت: در بسیاری از استان‌ها شرایط کنترل بیماری کرونا کاملا شکننده است و تهران نیز جزو کانون های آلودگی تلقی می شود،  طییعتا با سفر شهروندان به سایر شهرها امکان اختلاط جریان ویروس فراهم می شود.

فرمانده ستاد مقابله با  کرونا در کلانشهر تهران افزود: مسافرت علاوه بر اینکه ممکن است شرایط شهرهایی که به حدی از ثبات رسیدند را مخدوش کند، شهروندان تهرانی را نیز با مخاطره روبرو می کند؛ زیرا در سفر افراد با محدودیت های بهداشتی مواجه می شوند و از سوی دیگر ممکن است باعث آلودگی سایر شهرهایی شوند که در روزهای اخیر کم خطرتر بوده اند.

وی تاکید کرد : هنوز شرایط برای سفرهای تفننی و غیر ضروری و بین شهری ایمن نیست و ممکن است خود را در معرض خطر قرار دهند؛ بنابراین توصیه می کنیم که سفر را به زمان مناسب دیگری موکول کنند.

 زالی به افرادی که به دلایلی مجبور به سفر هستند، توصیه کرد: به رعایت پروتکل های فردی و بهداشتی به ویژه در مسیر سفر که بیشترین آسیب پذیری وجود دارد توجه ویژه داشته باشند و در مقصد نیز به اصول بهداشتی فردی و محیطی توجه داشته باشند تا مشکلی پیش نیاید.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا ماهواره نور اخبار بورس سلامت ویروس کرونا آمار مبتلایان به کرونا شیوع کرونا سفر ستاد مقابله با کرونا علیرضا زالی تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۹۸۲۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عسگری: همدلی بزرگان تهران به ۲ ملی‌پوش پایتخت منتهی شد

رئیس هیئت کشتی تهران می‌گوید همدلی ایجاد شده بین بزرگان کشتی پایتخت و قرار گرفتن آنها در کنار هم با یک هدف، منجر به ملی‌پوش شدن دو تهرانی در المپیک شده است. - اخبار ورزشی -

قاسم علی‌عسگری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درخصوص کسب سهمیه المپیک از سوی دو کشتی‌گیر تهرانی (یونس امامی و امیرعلی آذرپیرا) و قطعیت حضور آنها در ترکیب تیم ملی در پاریس اظهار داشت: خیلی از این بابت خوشحالیم، بعد از مدت‌ها کشتی تهران صاحب دو ملی‌پوش شده و این اتفاق خیلی خوبی است.

وی ادامه داد: این نوید روزهای خوبی را در کشتی تهران می‌دهد و اینکه در سال‌های آینده کشتی پایتخت به روزهای خوبِ گذشته‌اش برگردد. آن سال‌هایی که ما در رده بزرگسالان قهرمانان بزرگی مثل علیرضا دبیر، علیرضا رضایی، عباس جدیدی و... را از تهران در تیم ملی داشتیم.

علی‌عسگری درباره اینکه چقدر امید دارد که امامی و آذرپیرا بتوانند در مسابقات المپیک هم صاحب مدال شوند، گفت: جا دارد بابت برگزاری اردوهای خوب برای آماده‌سازی بچه‌ها از فدراسیون کشتی تشکر کنیم، اردوهای خوبی که پشت سر گذاشته شد، آنها را با آمادگی کامل روانه مسابقات کرد و در نهایت منجر به کسب سهمیه شد. واقعا امیدوار هستیم که این کسب سهمیه، به کسب مدال المپیک منتهی شود. کشتی‌هایی که امامی و آذرپیرا در مسابقات گزینشی آسیایی گرفتند این امیدواری را ایجاد کرد که آنها قابلیت کسب مدال المپیک را هم دارند. قطعا هم یونس و هم امیرعلی واقف هستند که باید از این فرصت بهترین استفاده را ببرند.

رئیس هیئت کشتی تهران در رابطه با اینکه چه عاملی بیش از همه در موفقیت اخیر کشتی تهران در مسابقات گزینشی و عضویت در تیم المپیکی موثر بوده، خاطرنشان کرد: ایجاد همدلی و رفاقت بین بزرگان کشتی تهران بسیار پراهمیت بود، در رأس آن هم حضور شخص اکبر فلاح، علیرضا رضایی، صادق گودرزی و... اینها مربیان خوبی بودند که پای کار آمدند. زحمات مربیان سازنده استان از جمله پلویی، قاسمی‌جو، نجاریان و سایر دوستانی که بدون چشمداشت تلاش کردند و درنهایت این همدلی ایجاد شده، کار را خوب پیش برد و اتفاق خوبی در کشتی تهران رخ داده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • زاکانی: تمام مجورهای قطار ملی مترو از مراجع بین المللی اخذ شده است
  • تجلیل از خانواده شهدای مدافع سلامت در هفته سلامت
  • رعایت نکات بهداشتی در استفاده از حشره کش‌های خانگی
  • شروع کار نمایشگاه کتاب بعد از شیوع کرونا نیازمند شجاعت بود
  • گرما موجب افزایش افسردگی و خشونت
  • یکی از رویکردهای مهم شورا توجه به مناطق کمترتوسعه‌یافته است
  • یکی از رویکردهای مهم شورا توجه به مناطق کمتر توسعه یافته است
  • کنارگذرهای رودخانه خشک شیراز تا اطلاع ثانوی مسدود شدند
  • عسگری: همدلی بزرگان تهران به ۲ ملی‌پوش پایتخت منتهی شد
  • احداث ۴۰ چشمه سرویس بهداشتی در بوستان‌های منطقه ۲۱ در سال ۱۴۰۳/ احداث ۴ هزار متر مکعب مخزن بتنی در منطقه