Web Analytics Made Easy - Statcounter

بسیج دانشجویى دانشگاه شهید چمران اهواز در نامه اى خطاب به استاندار خوزستان، با توجه به پیش رو بودن عید فطر خواستار اعمال محدودیت‌های ترافیکی و جلوگیری از بازگشایی بازار‌ها به خصوص بازار‌های محلی براى کنترل شیوع ویروس کرونا شد.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزارى دانشجو، بسیج دانشجویى دانشگاه شهید چمران اهواز در نامه اى خطاب به شریعتى، استاندار خوزستان با توجه به پیش رو بودن عید سعید فطر، خواستار اعمال محدودیت‌های ترافیکی و جلوگیری از بازگشایی بازار‌ها به خصوص بازار‌های محلی براى کنترل شیوع ویروس کرونا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این نامه آمده است:
احتراما با توجه به پیش رو بودن عید سعید فطر و جایگاه ویژه این عید عزیز و آداب و رسوم مربوط به آن در بین مردم استان، از حضرتعالی خواستاریم به دلیل بحرانی بودن شرایط بیماری کرونا در استان، در کنار دعوت از مردم جهت ماندن در خانه و اجتناب از دید و بازدید با کمک بزرگان اقوام و به کارگیری تمام ظرفیت رسانه‌ای موجود، اقداماتی نظیر اعمال محدودیت‌های ترافیکی، دستور جلوگیری از بازگشایی بازار‌ها به خصوص بازار‌های محلی که بروز تراکم جمعیتی در این نقاط باعث شیوع بیشتر بیماری در استان خواهند شد و نظارت جدی بر اصناف جهت حسن اجرای این اقدامات صورت گیرد.

همچنین با توجه به پر شدن ظرفیت تخت‌های بیمارستانی در استان لزوم برپایی بیمارستان‌های صحرایی در شهر‌های مختلف احساس می‌شود؛ لذا انتظار می‌رود که استانداری با نهاد‌هایی نظیر نیرو‌های مسلح و هلال احمر هماهنگی‌های لازم را بدین منظور انجام دهد. ان شاءالله در پی این اقدامات زحمات شبانه روزی کادر درمانی هدر نرفته و شاهد کاهش آمار این بیماری در استان باشیم.


اسامى امضاءکنندگان این نامه:
بسیج دانشجویى دانشگاه سما دزفول
بسیج دانشجویى دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان
بسیج دانشجویى دانشگاه علوم پزشکی اهواز
بسیج دانشجویى دانشگاه فرهنگیان پردیس حضرت رسول اکرم (ص)
بسیج دانشجویى دانشگاه سلامت رامهرمز
بسیج دانشجویى دانشگاه آزاد واحد شوشتر
بسیج دانشجویى دانشگاه صنعتی جندی شاپور دزفول
بسیج دانشجویى دانشگاه علوم پزشکی شوشتر
بسیج دانشجویى دانشکده نفت اهواز
بسیج دانشجویى دانشگاه پیام نور اهواز
بسیج دانشجویى دانشگاه آزاد اهواز
جهاد دانشگاهی اهواز

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه شهید چمران اهواز استاندار خوزستان ویروس کرونا اعمال محدودیت های ترافیکی بسیج دانشجویى دانشگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۹۸۳۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بزرگراه شهید خرازی بازگشایی شد

سرهنگ سید ابوالفضل موسوی پور روز شنبه گفت: با تلاش همکاران پلیس راهور و شهرداری تهران قسمتی از بزرگراه شهید خرازی که از بامداد امروز ۱۵ اردیبهشت به دلیل ریزش سنگ و گل و لای کوهپایه اطراف مسدود شده بود، پاکسازی، شست‌وشو و ایمن سازی شد و از دقایقی قبل محدودیت‌های اعلام شده در آن رفع و تردد در این مسیر امکان پذیر شد.

وی افزود: البته بزرگراه شهید اردستانی به علت سیلاب شب گذشته همچنان مسدود بوده و تردد در محدوده غربی این بزرگراه با محدودیت مواجه است.

سرهنگ موسوی پور تاکید کرد: زمان بازگشایی و رفع محدودیت‌های این مسیر فردا ۱۶ اردیبهشت ماه اطلاع رسانی خواهد شد؛ لذا شهروندانی که قصد تردد در بزرگراه اردستانی را دارند تا اطلاع ثانوی از مسیر‌های جایگزین تردد کنند.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی

دیگر خبرها

  • ساخت سد کهیر از زیرآب رفتن کنارک و ۳۰ روستا جلوگیری کرد
  • بزرگراه شهید خرازی بازگشایی شد
  • اعمال محدودیت ترافیکی در جاده های گیلان
  • آزادراه تهران ـ شمال بازگشایی شد
  • ادامه محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران
  • (ویدئو) وضعیت محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های کشور
  • تداوم محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران
  • استمرار محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی پیاده‌روی بزرگ خانوادگی در شیراز
  • جلوگیری از درج آگهی جعلی مسکن/ کنترل بازار با مالیات