Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، دکتر محمد مهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی شیوه نامه اجرایی دانشگاه هنرهای اسلامی - ایرانی استاد محمود فرشچیان را ابلاغ کرد.

دکتر طهرانچی در این شیوه نامه تاکید کرد: برای حفظ و توسعه دانش بنیان هنرهای اسلامی – ایرانی و تربیت استادکاران هنرهای بومی، سنتی و عطف به مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی مبنی بر ایجاد دانشگاه هنرهای اسلامی – ایرانی استاد محمود فرشچیان و ابلاغ دبیر وقت شورای عالی انقلاب فرهنگی دانشگاه مزبور با عنوان دانشگاه آزاد اسلامی ویژه هنرهای اسلامی – ایرانی استاد محمود فرشچیان و متناسب با چارچوب مقررات دانشگاه آزاد اسلامی و شیوه نامه اجرایی ایجاد می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه این شیوه نامه آمده است: برای پیشبرد اهداف و اجرای برنامه های تدوین شده واحد مذکور شیوه نامه اجرایی آن ابلاغ می شود. ضروری است معاونان، روسای مراکز و مدیران کل سازمان مرکزی و روسای استان‌ها و واحدهای دانشگاهی نسبت به اجرای مفاد این بخشنامه اقدام و با واحد استاد فرشچیان همکاری کنند.

بدیهی است مسئولیت نظارت بر حسن اجرای شیوه نامه به عهده سرپرست واحد مذکور، رئیس مرکز حوزه ریاست، روابط عمومی و هماهنگی استان ها، معاون علوم انسانی و هنر و معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه است.»

همچنین دکتر طهرانچی در نامه ای به نامور مطلق سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد هنرهای اسلامی – ایرانی استاد فرشچیان خاطر نشان کرد: براساس شیوه نامه اجرایی واحد هنرهای اسلامی – ایرانی استاد فرشچیان درباره پژوهشی در آرا، آثار و تجربیات هنرمندان و هنرهای اسلامی – ایرانی و مستندسازی و تجلیل از آثار هنری و با توجه به اهمیت و ضرورت ثبت و تدوین تاریخ شفاهی در محورهای هنرهای اسلامی – ایرانی، هنرهای مردمی، وقایع نگاری و خاطره نگاری اقدام شود.

در ادامه این شیوه نامه آمده است: با توجه و فرمایش مقام معظم رهبری در روایت جهاد مقابله با کرونا همانند آنچه شهید آوینی نسبت به دفاع مقدس انجام داده اند، به واحد هنرهای اسلامی – ایرانی استاد فرشچیان ماموریت داده می شود که نسبت به ثبت تاریخ شفاهی دانشگاه به ویژه در محورهای فوق الاشاره و تشکیل دبیرخانه دائمی و صرف هزینه از منابع و اعتبارات مصوب آن واحد اقدام شود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در پایان این شیوه نامه تأکید کرده است: معاونان، روسای مراکز و مدیران کل سازمان مرکزی، روسای واحدها و مراکز دانشگاهی موظفند به همکاری با واحد هنرهای اسلامی – ایرانی در راستای تحقق این هدف هستند. امید است با اقدام مناسب و انجام کیفی این وظیفه و مسئولیت به عنوان امانت برای آیندگان، قدم های موثری برداشته و مجموعه های فاخر از تجربه و دانش بومی خلق نمایید.

انتهای پیام/

167 / 167 مأموریت های دانشگاه استاد فرشچیان ثبت وقایع نگاری مستندسازی جهاد مقابله با کرونا

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: مستندسازی جهاد مقابله با کرونا دانشگاه آزاد اسلامی واحد هنرهای اسلامی شیوه نامه اجرایی استاد فرشچیان شیوه نامه ایرانی استاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۹۸۶۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بابل قهرمان مسابقات بدمینتون منطقه ۳ دانشگاه آزاد شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، تیم بدمینتون کارکنان و اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل قهرمان مسابقات منطقه ۳ دانشگاه آزاد شد.

مسابقات یک‌روزه بدمینتون کارکنان واعضای هیئت علمی دانشگاه‌ آزاد اسلامی منطقه ۳ (گیلان، مازندران، گلستان) با حضور سه تیم از واحد‌های دانشگاهی آمل، قائم‌شهر و بابل به‌صورت تیمی، انفرادی و دوبل دونفره به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل برگزار شد.

در بخش تیمی، تیم‌های بابل، قائم‌شهر و آمل به ترتیب اول تا سوم شدند و در بخش انفرادی هم حبیب اصغرپور از واحد علی‌آبادکتول و ایمان قنبری از واحد بابل عناوین نخست و دوم را به دست آوردند و صبا جهانگیر و کمیل محسنی هر دو از واحد آمل به‌طور مشترک سوم شدند.

همچنین در مسابقات رشته تنیس روی میز منطقه ۳ تیم دانشگاه آزاد اسلامی تیم واحد ساری اول شد، واحد جویبار به رتبه دومی رسید و واحد بابل هم سوم شد.

در بخش انفرادی هم محمدرضا قنبری از جویبار عنوان نخست را کسب کرد، شعبانپور از جویبار دوم شد و حسن هادی‌نژاد از واحد بابل و نقی‌پور از واحد ساری به‌طور مشترک سوم شدند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حمایت دانشگاه‌های جهان از فلسطین یادآور رسالت معلمی در دفاع از مظلومان است
  • بابل قهرمان مسابقات بدمینتون منطقه ۳ دانشگاه آزاد شد
  • مروری بر آثار ایرانی در بینال ونیز/ آنجا که نگاه پایان می‌گیرد
  • ۱۰۰۰ واحد مسکن ویژه مددجویان کمیته امداد در بوشهر ساخته می‌شود
  • نام‌گذاری معبر ورودی دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان به‌نام «استاد فروغی»
  • نقش مؤثر دانشجویان در فرآیند جهاد تبیین با بهره‌گیری از ظرفیت‌ فضای مجازی
  • تکریم چهره ماندگار فلسفه و عرفان در شیراز
  • بررسی سیر تحول هنرهای قرآنی/ اهمیت نگاه میراث فرهنگی به هنر قرآنی
  • قرآن فضای گفتگوی بسیاری درباره هنر دارد
  • دیدگاه یک استاد دانشگاه درباره تعطیلی جمعه و شنبه