Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کردستان گفت: روابط‌عمومی‌ها با نقش‌آفرینی خود، دروازه‌ای برای تعامل و شناخت متقابل جامعه و مراکز تصمیم گیرنده باشند.

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، بهرام نصراللهی‌زاده عصر امروز در مراسم گرامیداشت ۲۷ اردیبهشت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی که در محل سالن اجتماعات استانداری کردستان برگزار شد، روز ملی ارتباطات و روابط عمومی را به همه کارکنان این رسته در استان کردستان تبریک گفت و اظهار داشت: قدردان این بخش از بدنه اجرایی دولت هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روابط‌ عمومی‌ها دروازه‌ای میان جامعه و مراکز تصمیم گیرنده هستند

وی با بیان اینکه دنیای امروز، عصر مدیریت افکار عمومی و روابط بین انسان‌ها است، ادامه داد: هیچ کاری موفق نخواهد شد مگر اینکه بستر پذیرش داشته باشد و با افکار و خواسته مردم همراهی کند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کردستان گفت: روابط‌ عمومی‌ها با نقش‌آفرینی و برقراری ارتباط دوسویه، دروازه‌ای برای تعامل و شناخت متقابل جامعه و مراکز تصمیم گیرنده باشند.

نصراللهی‌زاده با اشاره به اینکه امروزه دنیا شکل متفاوتی یافته است، افزود: از دیدگاه من روابط عمومی و رسانه‌ها در امتداد هم هستند و تفکیکی برای این دو قائل نیستم چون رسانه‌ها از طریق روابط عمومی با دستگاه‌ها در ارتباطند.

 توسعه بدون تعامل  با کنشگران میسر نخواهد شد

وی با بیان اینکه، بدون تردید توسعه بدون تعامل و ارتباط دوسویه با کنشگران میسر نخواهد شد، ادامه داد: از این جهت روابط عمومی‌ها نه فقط به عنوان منعکس‌کننده عملکرد دستگاه‌ها به جامعه بلکه به همان میزان و چه بسا بیشتر باید منعکس‌کننده انتظارات مردم و بازخورد عملکرد دستگاه به افکار عمومی و سیستم اجرایی باشند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کردستان با اشاره به رسالت رسانه‌ها و روابط عمومی در بیان عملکردها و فعالیت‌های مثبت دولت به مردم گفت: کردستان هم مانند سایر نقاط کشور مشکلات، نقایص و کمبودهایی دارد اما با نشان دادن چهره مناسبی از استان، عاملی برای جذب گردشگر و سرمایه‌گذار به استان و  زمینه‌ساز توسعه باشید.

نصراللهی‌زاده با اشاره به اینکه در جریان شیوع کرونا در استان کردستان، فضای نگران‌کننده‌ای به وجود آمد و مردم تحت تاثیر شایعه‌های فضای مجازی و رسانه‌های نامعتبر قرار گرفتند، خاطرنشان کرد: در همان اوایل شیوع این بیماری با همکاری و مشارکت ستاد مقابله با کرونا در استان اتاق خبر با تعامل دستگاه‌های متولی و خبرگزاری‌های استان تشکیل شد.

وی با بیان اینکه در اتاق خبر همه با احساس مسئولیت بر پوشش و نشر اخبار صریح و درست همت گماردند، افزود: در قبال نفع جمعی هیچ خبری بدون هماهنگی در استان در ایام کرونا منتشر نشد لذا اگر خیر جمعی و مصلحت جامعه را در نظر بگیریم قطعا موفقیت حاصل می‌شود.

انتهای پیام/۲۳۳۰/۷۷

منبع: فارس

کلیدواژه: استان کردستان مدیریت جامعه فضای مجازی جامعه و مراکز تصمیم استان کردستان روابط عمومی عمومی ها رسانه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۹۸۶۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملکرد برتر بانک مسکن در میان بانک‌های کردستان

امتداد - مدیرکل ارزیابی عملکرد، بازرسی و ارتباطات مردمی استانداری کردستان با اعلام نتایج تحلیلی شاخص‌های ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرائی استان گفت: بانک مسکن در ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرائی استان موفق به کسب رتبه اول در بین بانک‌ها و همچنین قرار گرفتن در بین شش دستگاه برتر اجرائی شد.

به گزارش پایگاه خبری امتداد ، در جلسه‌ای با حضور مدیرکل ارزیابی عملکرد و ارتباطات مردمی استانداری کردستان، از بانک مسکن به دلیل کسب رتبه اول در بین بانک‌های استان و قرار گرفتن در جمع ۶ دستگاه برتر اجرائی استان از حیث شاخص‌های ارتباطات مردمی و ارزیابی عملکرد تقدیر شد.

مرادعلی بهمنی، مدیرکل ارزیابی عملکرد، بازرسی و ارتباطات مردمی استانداری کردستان با ابراز خرسندی از عملکرد مثبت و مناسب بانک مسکن در سال گذشته، عنوان کرد: سابقه طولانی و درخشان بانک مسکن در خانه‌دار کردن اقشار مختلف جامعه بر کسی پوشیده نیست و بسیار خوشحالیم که امروز بانک مسکن به واسطه عملکرد چشمگیر خود، جایگاه رفیعی در اذهان و عموم مردم استان دارد.

بهمنی، افزایش انعطاف‌پذیری و به روز رسانی خدمات و فرآیندها را لازم و ضروری دانست و افزود: با حضور موثر بانک در دیدارهای مردمی و میزهای خدمت، خوشبختانه میزان رضایت مردم از عملکرد بانک مسکن در سطح قابل قبولی قرار دارد که نشان از عزم جزم مدیران در گسترش عدالت اجتماعی و رفع معضلات بخش مسکن دارد.

وی ضمن تبریک به مجموعه بانک مسکن ادامه داد: امید داریم روند رو به رشد و موفق این بانک در اجرای پروژه‌های ملی و استانی از جمله طرح نهضت ملی مسکن ادامه یابد.

در ادامه، امید راست‌بین مدیر شعب بانک مسکن استان کردستان ضمن قدردانی از حسن نظر و تعامل مناسب مجموعه همکاران استانداری با بانک عنوان کرد: با همه همکاران عهد بستیم تا در ارائه خدمات و تسهیلات به جامعه هدف از جمله اقشار آسیب‌پذیر و محروم جامعه کوتاهی نکنیم و با همدلی و اتحاد، زمینه توسعه پایدار استان و بهره‌مندی مردم از منابع ملی را فراهم آوریم.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • اعلام قطع روابط با اسرائیل از سوی کلمبیا
  • ارائه خدمات درمانی رایگان به معلمان در مراکز درمانی یزد
  • عملکرد برتر بانک مسکن در میان بانک‌های کردستان
  • بهترین ورزش برای تقویت قوای جنسی
  • وضعیت سنجش رسانه‌های خدمت عمومی در ایران
  • افزایش ۵۰ درصدی ظرفیت مراکز جوارکارگاهی
  • چرا هنوز با موجودات فضایی ارتباط برقرار نکرده‌ایم؟
  • آغاز فروش بلیت قطارهای فوق‌العاده مشهد
  • روابط عمومی در اقناع افکار عمومی نقش کلیدی دارد
  • واکنش تند مدیر روابط عمومی بانک مرکزی به انتقاد میرسلیم