Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-30@06:49:04 GMT

دلیریان: با بنا اختلاف دارم اما او استاد است

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۹۹۹۳۴

دلیریان: با بنا اختلاف دارم اما او استاد است

پیشکسوت کشتی فرنگی گفت: من خودم مدیر فنی تیم ملی کشتی فرنگی بودم و با محمد بنا اختلاف سلیقه دارم اما او باید کارش را بکند.

به گزارش مشرق، محمد دلیریان در خصوص چرخه انتخابی تیم ملی کشتی اظهار داشت: این حرف‌ها دیگر فایده‌ای ندارد و قبلا هم حرفایم در این خصوص زده‌ام. من با انتخابی موافق هستم، حالا اسمش عوض شده و به عنوان چرخه معرفی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نباید حاصل انتخابی این نکته باشد که دست سرمربی بسته شود. سرمربی می‌تواند نظر دهد که کدام کشتی‌گیر را  انتخاب کند. کشتی‌گیرانی هستند که در مسابقات داخلی می‌درخشند اما در مسابقات بین‌المللی نمی‌توانند نتیجه لازم را بگیرند. در این خصوص فقط مربی از توانمندی‌های کشتی‌گیر اطلاع دارد. 

بیشتر بخوانید:

چرخه انتخابی تیم های ملی کشتی به تصویب رسید

وی افزود: نفس انتخابی، کشتی‌گیران، مربیان و تمام اهالی کشتی را با انگیزه می‌کند. با این چرخه انتخابی کشتی گیر خودش را نشان می‌دهد و تماشاگران به سالن می‌آیند؛ مثل گذشته که یک میلیون کشتی‌گیر داشتیم و حالا کمتر از 100 هزار کشتی‌گیر است، دوباره به کشتی‌گیران اضافه می شود.

پیشکسوت کشتی در خصوص شایعه انتخاب امید نوروزی به عنوان مدیر تیم ملی کشتی فرنگی عنوان کرد: صلاح مملکت خویش را خسروان دانند. امید نوروزی می تواند به عنوان یک هماهنگ‌‌کننده کنار تیم باشد که زمان اردوها، تعداد اردو و محل تمرین را مشخص کند، اما به عنوان مدیر فنی نه. الان وقت آن نیست. مدیر فنی را باید زمانی ابلاغ می‌کردند که هنوز سرمربی را انتخاب نشده بود و مدیر فنی در انتخاب سرمربی باید تصمیم‌گیر باشد. می‌توان او را به عنوان مدیر فنی تیم‌های پایه بگذارند تا تجربه کسب کند. اما در تیم بزرگسالان قطعا با محمد بنا به مشکل برمی‌خورند. 

دلیریان با اشاره به صندلی خالی مدیر تیم های ملی کشتی فرنگی گفت: من خودم مدیر فنی تیم ملی کشتی فرنگی بودم و با محمد بنا اختلاف سلیقه دارم. اخلاق او به خوبی می‌شناسم. اما الان موقع آن نیست که مدیر بالای سر بنا بگذارند. او کسی را بالای سر خود برنمی‌تابد. بهتر است بعد از المپیک از یک مدیر استفاده کنند. زمانی رنگرز به عنوان مدیر فنی انتخاب شد که چهره سیاست‌مدار و بااخلاقی است اما امید نوروزی جوان است و خصوصیات اخلاقی خاصی دارد. 

وی خاطرنشان کرد:‌ محمد بنا زیر بار حرف کسی نمی‌رود. اینجا بحث استاد و شاگردی پیش می‌آید و دو پادشاه در یک اقلیم نمی‌گنجند. در 16 ماه مانده به المپیک باید محمد بنا کارش را بکند. بنا شرایط کشتی‌گیران را می‌داند و شاید مدیر فنی که بیاید، از نحوه تمرین و برخورد بنا خوشش نیاید. به هرحال حرف در این خصوص زیاد است و من صلاح می‌دانم که نوروزی را به عنوان مدیر فنی تیم‌های پایه انتخاب شود و در تیم بزرگسالان دخالتی نداشته باشد.

پیشکسوت کشتی فرنگی در خصوص اختلاف نظر سرمربیان تیم‌های ملی کشتی با رئیس فدراسیون عنوان کرد: صادقانه بگویم اختلاف‌ها مورد تأیید نیست و باعث تفرقه می‌شود. در جماعت کشتی که منیت زیاد است کسی مثل محمد بنا به عنوان استاد شرایط روحی - روانی باید بالای سر کار باشد. بنا کشتی‌گیران را به خوبی می‌شناسد و اگر یک کشتی‌گیر بگوید شرایط روحی مناسبی ندارد، او با تجربه‌ای که دارد، به سرعت نقطه‌ ضعف‌های او را برطرف می کند.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا ماهواره نور اخبار بورس محمد بنا تیم ملی انتخابی کشتی فرنگی کشتی آزاد کشتی فدراسیون کشتی سرمربی عنوان مدیر فنی ملی کشتی فرنگی تیم ملی کشتی مدیر فنی تیم کشتی گیران کشتی گیر محمد بنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۹۹۹۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاهان، پلیمر را دست خالی گذاشت

ایسنا/اصفهان تیم هندبال سپاهان در دیداری نه چندان سخت و با اختلاف دو رقمی حریف خرم‌آبادی‌اش را شکست داد.

تیم هندبال سپاهان در چارچوب هفته نوزدهم لیگ برتر، امروز (دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت) از ساعت ۱۶ در سالن ۲۵ آبان مجموعه ورزشی نقش جهان میزبان پلیمر بود که سپاهانی‌ها در دیداری نه چندان سخت و با اختلاف دو رقمی ۴۱ بر۲۴ به پیروزی رسیدند.

در نیمه نخست دو تیم نسبتا برابر پیش رفتند، اما در نیمه دوم موتور نماینده اصفهان روشن شد تا رفته رفته از حریف فاصله گرفته و در نهایت اختلاف گل را به ۱۷ رسانده و پیروز شود.

مجتبی کرمیان، بازیکن پلیمر خلیج فارس پس از شکست برابر سپاهان، اظهار کرد: یک نیمه توانستیم با سپاهان بجنگیم، وقفه در تمرین ایجاد شد و مشکلاتی در تمرین داشتیم که باعث شد نیمه اول از لحاظ بدنی کم بیاوریم.

او ادامه داد: برخی مشکلات برای باشگاه خارج از ورزش پیش امده و قطعا سال بعد اگر باشد، حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. پلیمر در دو و بوکس نشان داده تیم لایقی است و اگر سال بعد باشد قطعا حرف برای گفتن دارد.

پارسا دهقانی بازیکن سپاهان نیز در خصوص برتری تیمش تصریح کرد: بازی بسیار خوبی به نمایش گذاشتیم و صحبت‌های مربی را در زمین نشان دادیم. امیدوارم لیگ را با برد و بدون مصدومیت به پایان برسانیم.

او با اشاره به شانس سپاهان در کسب سکو ادامه داد: امیدوارم این ۳ بازی را با برد پشت سر بگذاریم تا ببینیم چه پیش پی‌آید.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • تک‌کشتی پسته، کشاورزی خوشاب خراسان رضوی را تهدید می‌کند
  • سپاهان، پلیمر را دست خالی گذاشت
  • صلح و سازش در پرونده قتل با رضایت اولیاء دم در کوهرنگ
  • با وجود اختلاف با کلوپ؛ محمد صلاح در لیورپول می‌ماند
  • زمان اردوی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان اعلام شد
  • استارت فرنگی‌کاران برای المپیک پاریس
  • آغاز اردوی تیم ملی کشتی فرنگی
  • گرایی بازهم به تیم ملی کشتی دعوت نشد!
  • نفرات و تیم‌های برتر کشتی فرنگی جام تختی مشخص شدند + جزئیات
  • پیام مدیر حوزه علمیه یزد در پی درگذشت والده شهیدان نیرنگ (حق شناس)