Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-30@09:11:43 GMT

توصیه فرمانده ناجا به مردم برای ورود به بورس

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۹۹۹۳۶

توصیه فرمانده ناجا به مردم برای ورود به بورس

فرمانده نیروی انتظامی گفت: مردم باید آگاهانه وارد بازار بورس شوند و تمامی سرمایه خود را وارد این بازار نکنند؛ ضمن آنکه از هشدارهای پلیس امنیت اقتصادی نیز غافل نشوند.

به گزارش ایمنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار سرتیپ پاسدار حسین اشتری در جلسه ارائه راهکارهای تحقق شعار سال ۹۹ (جهش تولید) ضمن درود بر ارواح پاک و مطهر شهدای دوران دفاع مقدس، شهدای عرصه نظم و امنیت و مدافعان حرم خصوصاً سردار رشید اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی و درود بر روح بلند و ملکوتی امام راحل و آرزوی سلامتی و طول عمر با عزت برای مقام معظم رهبری و آرزوی قبولی طاعات و عبادات برای همه روزه داران اظهار کرد: انصافاً مطالبی که در این جلسه مطرح شد حاکی از کارشناسانه بودن آن و دلسوزی افراد برای حل مسائل موجود است؛ امیدواریم بتوانیم بخشی از این مشکلات مطرح شده را به نحو مطلوب و با برنامه ریزی دقیق و اصولی رفع کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه نیروی انتظامی وظیفه ارتقای امنیت و تدوام آن را در جامعه به عهده دارد، ادامه داد: نیروی انتظامی موضوعات و مسائل اجتماعی را قبل از وقوع پیش بینی و پیشگیری می‌کند؛ این در حالی است که در سال‌های اخیر علاوه بر موضوعات اجتماعی با موضوعات اقتصادی نیز رو به رو بوده ایم که باید در راستای حل مشکلات اقتصادی موجود نیز با آمادگی وارد میدان شویم.

فرمانده نیروی انتظامی به نام‌گذاری سال ۹۹ توسط مقام معظم رهبری با عنوان جهش تولید اشاره و تصریح کرد: ما موظف هستیم که در راستای تحقق شعار سال تمامی ظرفیت‌ها و دستگاه‌های مربوطه را پای کار بیاوریم و از تولیدکنندگان داخلی قاطعانه حمایت کنیم.

عالی‌ترین مقام انتظامی کشور در ادامه، با اشاره به ورود تعداد قابل توجهی از شهروندان به بازار بورس تأکید کرد: ناجا متولی برقراری نظم و امنیت و به عنوان یک مجموعه تأثیرگذار در کشور باید با برنامه ریزی دقیق، خسارت‌های احتمالی را پیش بینی و در نهایت پیشگیری و درمان کند.

سردار اشتری با بیان اینکه پلیس امنیت اقتصادی در زمینه بورس بخوبی ورود پیدا کرده و هشدارهایی نیز به شهروندان داده است، تأکید کرد: مردم باید آگاهانه وارد بازار بورس شوند و تمامی سرمایه خود را وارد این بازار نکنند؛ چرا که بازار بورس برای آنها زودبازده نخواهد بود.

کد خبر 424523

منبع: ایمنا

کلیدواژه: سردار اشتری بازار بورس فرماندهی نیروی انتظامی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق نیروی انتظامی بازار بورس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۹۹۹۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع مردم بندرعباس در حمایت از طرح نور نیروی انتظامی

تجمع کنندگان با سردادن شعار‌هایی حمایت خود را از طرح نور که با هدف حفاظت از حریم حجاب و عفاف و مقابله با هنجار شکنی در حال اجراست، اعلام کردند.

شرکت کنندگان در این تجمع خواستار ترویج هر چه بیشتر فرهنگ عفاف و حجاب و تلاش برای گسترش آن در جامعه شدند.

مدیر حوزه‌های علمیه هرمزگان هم در این تجمع گفت: نیرو‌های خدوم و انقلابی انتظامی که در همه صحنه‌ها به ندای رهبر معظم انقلاب لبیک گفتند، اینبار هم با اجرای طرح نور به موضوع عفاف و حجاب به عنوان دغدغه آحاد مردم ورود کردند.

حجت الاسلام حقیقی با بیان اینکه مسئله عفاف و حجاب یکی از ضرورت‌های جامعه است، افزود: لازم است همه اقشار و صنوف مختلف جامعه در این امر به کمک نیروی انتظامی بشتابند.

وی چادر برای زنان را یک زینت برشمرد و گفت: حجاب مانعی برای پیشرفت نیست و در کنار عفت و پاکدامنی زنان، مردان هم باید غیرت داشته باشند.

فرمانده نیروی انتظامی هرمزگان هم گفت: ما برای دفاع از ارزش‌هایی که شهدای ما جان خود را در راه آن فدا کردند، سوگند یاد کرده ایم.

سردار جاویدان افزود: اگر همه دستگاه‌ها به وظیفه و مسئله اجتماعی و فرهنگی خود در این زمینه عمل کنند، عفاف و حجاب در جامعه نهادینه می‌شود.

وی با اشاره به گردش پذیر بودن هرمزگان گفت: هر کسی در هر صنف و جایگاهی باید برای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب و جلوگیری از بی حجابی تلاش کنند.

فرمانده نیروی انتظامی هرمزگان گفت: وعده صادق سند معتبری در تاریخ ایران است که ابهت رژیم کودک کش صهیونیستی که خود را پنجمین ارتش مقدر دنیا معرفی می‌کند، فرو ریخت.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • نیروی دریایی امنیت شاهرگ اقتصادی کشور را تضمین کرده
  • کشف ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در همدان
  • نیروی انتظامی آماده تعامل بیشتر با مدیریت شهری است
  • تجمع مردم بندرعباس در حمایت از طرح نور نیروی انتظامی
  • نیروی دریایی ارتش امنیت شاهرگ اقتصادی کشور را تضمین کرده است
  • بیگانگان به دنبال فروش سلاح در خلیج فارس هستند
  • استاندار لرستان: امنیت استان حاصل مشارکت پلیس و مردم است
  • دستگیری اعضای باند ۴ نفره سارقان به عنف/نوشابه‌های قاچاق به بازار نرسید
  • ورود صندوق ملی مسکن به بازار خرید سیمان از طریق بورس
  • کشف اخلال در نظام اقتصادی به ارزش ۵۰ میلیارد ریال در لرستان