Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-29@15:38:32 GMT

مواد مخدر جان هنرپیشه نوجوان آمریکایی را گرفت

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۰۰۱۱۶

مواد مخدر جان هنرپیشه نوجوان آمریکایی را گرفت

«لوگان ویلیامز» کودک هنرپیشه مجموعه تلویزیونی «فلش» بر اثر مسمومیت با داروی فنتانیل جان خود را ازدست داد. فنتانیل امروزه بویژه در کانادا به ماده مخدر وحشتناکی تبدیل شده که جان نوجوانان و جوانان این کشور را تهدید میکند.

به گزارش خبرنگار سینمایی خبرگزاری فارس به نقل از ورایتی، لوگان ویلیامز، هنرپیشه نوجوانی که در سریال تلویزیونی «فلش»(The Flash) ظاهر شد، در ۱۶ سالگی درگذشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مادرش فاش کرد که مرگ وی ناشی از مصرف بیش از حد فنتانیل بوده که مسکنی قوی و شبه هروئین است.

«مارلیس اسمیت» در مصاحبه با نیویورک پست اعلام کرد که نتایج اولیه تست سم شناسی نشان می دهد که لوگان به علت مصرف بیش از حد این داروی حاوی مواد افیونی درگذشته است.

مارلیس ویلیامز توضیح داد که لوگان بازیگری را از سن ۹ سالگی شروع کرد اما به تدریج از ۱۳ سالگی به دلیل روند استرس زای تست بازیگری برای گرفتن نقش های مختلف، از این حرفه جدا شد. در همین زمان بود که مادرش فهمید که او از ماری جوانا استفاده می کند. از آنجا ، او به مصرف سایر داروها گرایش پیدا کرد ، اما مادرش نمی داند که لوگان چه موقع شروع به مصرف فنتانیل کرده است.

مادرش در این مورد گفت: او کاملا انکار و پنهان می کرد زیرا خیلی بچه خجالتی بود.

او برای کمک به مشکل اعتیاد پسرش مجبور به نقل مکان شد تا او را به یک مرکز درمانی در ایالات متحده و یک مرکز در بریتیش کلمبیای، کانادا بفرستد. 

مادرش یکی از دلایل اعتیاد لوگان در سن پایین را زندگی در یک خانه با دوستانش در همان مقطع بازیگری عنوان می کند.

او می گوید: من هر کاری را که یک مادر می تواند برایش انجام دادم. هر کاری که به ذهنم می رسید برای سلامتی اش انجام دادم بجز اینکه بر دستش دستبند بزنم تا در کنارم در امان بماند. و ای کاش این کار را می کردم.

او حالا امیدوار است که مرگ فرزندش بتواند به افزایش آگاهی در مورد اعتیاد به مواد افیونی کمک کند.

فنتانیل داروی بیهوشی نیرومندی که در سال ۱۹۵۹ توسط پائول یانسن بلژیکی تولید شد. این دارو امروزه در برخی کشورهای جهان بویژه در کانادا به ماده مخدر وحشتناکی تبدیل شده که جان نوجوانان و جوانان این کشور را تهدید میکند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: نوجوانان سریال تلویزیونی مرگ کودک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۰۰۱۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۵۴ معتاد متجاهر در مشهد جمع آوری شدند

سردار احمد نگهبان جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: در راستای رسیدگی به مطالبات و خواسته‌های مردمی، طرح ارتقای امنیت اجتماعی با محوریت مبارزه با خرده فروشان مواد مخدر و معتادان متجاهر در سطح شهر مشهد اجرا شد.

او افزود: در این طرح یک روزه پلیس مبارزه با مواد مخدر مشهد با همکاری کلانتری‌های سطح شهرستان ۳۲ خرده فروش را شناسایی و دستگیر کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی ادامه داد: در اجرای این طرح بیش از پنج کیلوگرم انواع مواد مخدر سنتی و صنعتی آماده فروش کشف، ۱۱ باب واحد کسب مهر و موم و هشت دستگاه موتورسیکلت و ۶ دستگاه خودرو سواری که برای توزیع مواد مخدر استفاده می‌شد، توقیف و روانه پارکینگ شد.

نگهبان بیان کرد: طرح‌های پاکسازی معتادان متجاهر و کارتون خواب ادامه دارد و شهروندان نیز در صورت اطلاع از فعالیت قاچاقچیان و خرده فروشان مواد مخدر موضوع را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس گزارش دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • کشف هروئین از معده قاچاقچیان در جهرم
  • کشف ۴۵۵ کیلوگرم مواد مخدر در شهرستان میناب استان هرمزگان
  • «اسنوس» مواد مخدر جدید فوتبالیست‌های لیگ برتر
  • کشف محموله ۲۴۷ کیلوگرمی حشیش در مشهد
  • دستگیری دو باند توزيع مواد مخدر در کرمانشاه
  • ۸۶ کیلوگرم مواد مخدر در کاشان کشف شد
  • آموزش فنی و حرفه ای رایگان برای ترک کنندگان
  • ماجرای گاز «خنده» در قلیان اکسیژن صحت دارد؟/ قلیان اکسیژن اعتیاد آور نیست؟
  • ۲۵۴ معتاد متجاهر در مشهد جمع آوری شدند
  • ترک مصرف کافئین با ۲ روش ساده