Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، حسام مقدمعلی در بازدید از ساخت فاز توسعه‌ای مجتمع نفلین سینیت کلیبر در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مجتمع نفلین سینیت کلیبر تنها یکی از واحدهای تابعه شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران بوده و کاملاً دولتی است که در یک مزایده به شرکتی صاحب صلاحیت واگذار شد.

معاون شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران ادامه داد: این شرکتی که در مزایده واگذاری مجتمع نفلین سینیت کلیبر برنده شده است، توانست برای توسعه هرچه بیشتر این مجتمع از سرمایه‌گذاران ایرانی و چینی نیز استفاده کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: یکی از سیاست‌های دولت این بود که فعالیت‌های معدنی به بخش خصوصی واگذار شود و شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران بر اساس تصمیم دولت، برون‌سپاری فعالیت‌ها را در اولویت کاری قرار داد که واگذاری مجتمع نفلین سینیت کلیبر به بخش خصوصی در راستای اجرای سیاست‌های دولت بوده است.

مقدمعلی بابیان اینکه در واگذاری فعالیت‌های معدنی به بخش خصوصی، بر حفظ وضعیت تولید و تسهیل سرمایه‌گذاری تاکید داریم، گفت: از این‌رو دولت مصمم است تا زمینه حضور سرمایه‌گذاران و فعالیت آنها را در حوزه تولید و اشتغال فراهم کند.

معاون بهره‌برداری و اکتشاف شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران از پیشرفت فیزیکی ۸۰ درصدی فاز توسعه‌ای مجتمع نفلین سینیت کلیبر خبر داد و گفت: تا تکمیل فاز توسعه‌ای، میزان تولید محصول نفلین سینیت کیفی در مجتمع نفلین سینیت کلیبربه ۱۵۰ هزار تن خواهد رسید.

وی تصریح کرد: تا به حال حدود ۴۰ میلیارد تومان به صورت ریالی و ارزی در فاز توسعه‌ای مجتمع نفلین سینیت کلیبر هزینه شده است که برای تکمیل و بهره‌برداری از این پروژه بایستی حدود ۲۰ میلیارد تومان دیگر نیز هزینه شود.

مقدمعلی اضافه کرد: محصول تولیدی مجتمع نفلین سینیت کلیبر نویدبخش این است که ایران با داشتن ذخایر غنی و تولید محصول با کیفیت به قطب تولید نفلین سینیت در دنیا تبدیل خواهد شد.

معاون بهره‌برداری و اکتشاف شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران، دلیل تأخیر در اجرا و تکمیل فاز توسعه‌ای مجتمع نفلین سینیت کلیبر را تحریم‌های آمریکا و شیوع ویروس کرونا عنوان کرد و یادآور شد: تحریم‌های آمریکا در تأمین تجهیزات صنایع معدنی به مشکلات را به وجود آورده است.

کد خبر 4929093

منبع: مهر

کلیدواژه: معدن مواد معدنی معادن ویروس کرونا بوشهر شیراز شهرکرد گرگان شب قدر قزوین شیوع کرونا کمک به نیازمندان ایلام بیرجند مواسات زلزله ماه مبارك رمضان شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۰۰۱۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مساعدت بنگاه‌های معدنی برای توسعه و تجهیز اردوگاه‌های دانش‌آموزی جوادیه و شهید باهنر

در نشستی با حضور معاونان توسعه مدیریت و عمرانی استاندار کرمان در خصوص مساعدت بنگاه‌های معدنی برای توسعه و تجهیز اردوگاه‌های دانش‌آموزی جوادیه و شهید باهنر کرمان تصمیم‌گیری شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمان، مدیران کل آموزش و پرورش، نوسازی و تجهیز مدارس استان و نمایندگان شرکت‌های معدنی در محل دفتر معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری کرمان برگزار شد.

به گفته علی بیگ‌زاده این همکاری و مساعدت در راستای مصوبه شورای آموزش و پرورش استان و نظر به تفاهم‌نامه اداره کل آموزش و پرورش با بنگاه‌های معدنی صورت می‌گیرد. 

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار کرمان عنوان کرد: با تکمیل زیرساخت‌ها در حوزه آموزش و پرورش، می‌توانیم به آینده توسعه‌یافته خودمان امیدوار باشیم.

بیگ‌زاده بیان کرد: شهر کرمان، پیشانی استان و محل حضور جمع کثیری از زائران و محبان سردار دل‌ها از جمله دانش‌آموزان است و در چند سال گذشته شاهد اردو‌های دانش‌آموزی از اقصی نقاط کشور هستیم. 

وی خاطرنشان کرد: هر اقدام و تخصیص اعتبار در حوزه آموزش و پرورش نوعی سرمایه‌گذاری است و به ارتقای آینده کشور کمک می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • به نتیجه رسیدن حداقل ۱۰ هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری صنعتی و معدنی در کرمانشاه
  • مساعدت بنگاه‌های معدنی برای توسعه و تجهیز اردوگاه‌های دانش‌آموزی جوادیه و شهید باهنر
  • سرمایه گذاری ۲ هزار میلیارد ریالی اوقاف مرکزی در طرح پرورش ماهی
  • آغاز ساخت پایانه مکانیزه مواد معدنی در مجتمع بندری امام خمینی
  • منع بکارگیری مشمولان غایب در واحد‌های صنعتی، معدنی و صنفی
  • سرمایه‌گذاری صنعتی ۱۰ هزار میلیارد تومانی در کرمانشاه با تسهیلات سفر رئیس جمهور
  • جریمه ۲۳ میلیارد ریالی برای مدرسه غیرانتفاعی متخلف
  • «نوچاد»، دریچه نوآوری در چادرملو
  • تکنولوژی عامل اصلی فعال‌سازی معادن پیر
  • افزایش 6500 میلیارد ریالی قراردادهاي فافق