Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-03@22:51:58 GMT

نظر تراکتور درباره تعیین پرسپولیس به‌عنوان قهرمان

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۰۰۲۱۳

نظر تراکتور درباره تعیین پرسپولیس به‌عنوان قهرمان

مدیرعامل باشگاه تراکتور نظرش درباره تعیین تیم قهرمان در صورت لغو مسابقات لیگ برتر را عنوان کرد.

به گزارش مشرق، میرمعصوم سهرابی درباره اینکه سازمان لیگ قصد دارد بازی‌ها را زودتر برگزار کند تا مشکلی برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا و مرحله مقدماتی جام جهانی به وجود نیاید، اظهار کرد: ما هم بخاطر  همین موضوعات گفتیم که لیگ امسال تعطیل شود و به این دلیل مخالفت خود را اعلام کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: بوندس لیگا آلمان مسابقات‌اش را شروع کرد، اما آنها در همین هفته ۶ مصدوم دادند. من اصلا به جایگاه جدولی تیم‌ها کاری ندارم و فقط موضع باشگاه تراکتور را گفتم.

مدیرعامل باشگاه تراکتور اضافه کرد: ما در این مقطع هزینه‌ها را انجام می‌دهیم، اما با برگزاری لیگ سلامت ورزشکاران و بازیکنان‌مان را به خطر می‌اندازیم که یک بخش به ویروس کرونا و بخش دیگر به فشردگی مسابقات مرتبط می‌شود.

بیشتر بخوانید:

زمان رسمی آغاز تمرینات تیم‌های لیگ برتر اعلام شد

سهرابی خدایی ناکرده با این نحوه‌ی شروع تمرینات و مسابقات، تیم ملی ما هم متضرر می‌شود. در مهرماه باید رقابت‌های انتخابی جام جهانی و لیگ قهرمانان آسیا را داشته باشیم و با این شرایط، به مشکل می‌خوریم.

او یادآور شد: خوشبختانه تیم ما در جدول شرایط خوبی دارد، با تیم دوم هم‌امتیاز است و بخاطر شروع بازی‌ها مشکلی نداریم، اما حرف ما سلامت ورزشکاران است.

مدیرعامل باشگاه تراکتور در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه اگر بازی‌ها ادامه پیدا نمی‌کرد، حاضر بودند که تیم صدرنشین(پرسپولیس) به‌عنوان قهرمان معرفی شود، گفت: نمایندگان باشگاه‌ها و مجمع فوتبال باید نظر بدهند. مگر هیأت رئیسه نداریم که در این باره تصمیم بگیرند؟ این موضوع را باید کارشناسان نظر بدهند. اگر هیأت رئیسه فدراسیون این موضوع را می‌گفت، ما هم قبول می‌کردیم.

سهرابی تصریح کرد: وقتی با برگزاری لیگ در شرایط فعلی تیم ملی و باشگاه‌ها ضربه می‌خورند، چه فایده‌ای دارد؟ ما به این دلیل مخالف هستیم که عواقب برگزاری بازی‌ها را می‌بینیم، وگرنه ما که از برگزاری بازی‌ها فرار نمی‌کنیم.

منبع: ورزش سه

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا ماهواره نور اخبار بورس تراکتور پرسپولیس لیگ برتر باشگاه تراکتور بازی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۰۰۲۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نورافکن: سپاهان دو سال است که قهرمان واقعی لیگ است

 بازیکن تیم فوتبال سپاهان مدعی است این تیم اصفهانی در دو سال گذشته قهرمان واقعی لیگ برتر بوده است.

به گزارش تسنیم، امید نورافکن پس از تساوی بدون گل سپاهان مقابل پرسپولیس اظهار داشت: می‌توانستیم ببریم، اما حیف شد. می‌توانستیم قهرمان لیگ شویم. نمی‌توانم حسم را بگویم. باید بجنگیم تا هم بازی‌های لیگ را محکم‌تر برگزار کنیم و هم جام حذفی را که سخت است.

وی در ادامه افزود: بازی حساسی بود و همه این را می‌دانند. من هم صد درصد توان خودم را گذاشتم. امروز وظایفم دفاعی بود و نتوانستم موقعیت‌سازی کنم و از شوت‌هایم استفاده کنم. از خودم راضی بودم.

وی درباره انتشار یک عکس در صفحه شخصی‌اش و حاشیه ایجادشده پس از آن گفت: هر چه درباره خودم و تیمم می‌گذارم، برایم حاشیه می‌شود و آنها را به شخص و جای دیگر نسبت می‌دهند. واقعاً عمدی وجود نداشت. من آن عکس را دوست داشتم و علاقه‌مند بودم. به ببر علاقه دارم.

نورافکن در واکنش به شعارها علیه او در بازی امروز گفت: آنها نیز از مردم هستند و شاید شرایط‌شان خوب نیست و دق دلی‌شان را بر سر من خالی می‌کنند.

بازیکن سپاهان عنوان کرد: در لیگ کمی فاصله ایجاد شده است. ما بازی با پیکان و همچنین سه امتیاز مقابل نساجی را از دست دادیم. واقعاً اتفاقات عجیب و غریبی برای سپاهان درست کردند. شما رسانه‌هایی هستید که مطمئناً باید از پرسپولیس و استقلال حمایت کنید و هیچ خُرده‌ای هم از شما گرفته نمی‌شود. اگر آنها را کنار بگذاریم، سپاهان یکی دو سال است که واقعاً قهرمان لیگ است، اما باز هم همه می‌دانند که استقلال و پرسپولیس از سوی خبرنگاران و دولت‌مان باید حمایت شوند و این یک واقعیت است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • حیدری: استقلال با این سبک فوتبال قهرمان هم شود فایده‌ای ندارد/ ‌رضاوند چه گلی بر سر تیم زده که همیشه فیکس است؟
  • حیدری: استقلال با این سبک فوتبال قهرمان هم شود فایده‌ای ندارد/رضاوند چه گلی بر سر تیم زده که همیشه فیکس است؟
  • نورافکن:سپاهان قهرمان واقعی لیگ بوده است
  • نورافکن: سپاهان دو سال است که قهرمان واقعی لیگ است
  • هنوز ۵ بازی دیگر فرصت داریم / اگر دست من باشد می‌گویم پرسپولیس همیشه قهرمان است
  • نماینده ایران در فینال غرب آسیا زنده ماند/ تعیین قهرمان در بازی سوم
  • نکونام: سر ما کلاه گذاشتند/ قهرمان لیگ برتر هفته آخر مشخص می شود
  • شگفتی بزرگ: سه قهرمان آسیا حذف شدند
  • عزیزیان: امروز تکلیف قهرمان لیگ روشن می‌شود
  • چرخابی: مشکل سپاهان در پرسپولیس هم وجود دارد