Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-02@21:58:09 GMT

عملیات ساماندهی شبکه برق خیابان فردوسی سنندج آغاز شد

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۰۰۲۲۱

عملیات ساماندهی شبکه برق خیابان فردوسی سنندج آغاز شد

هیوا لهونیان روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: عملیات اصلاح، بهینه سازی و جابجایی شبکه برق خیابان فردوسی سنندج و ساماندهی این مسیر، پس از آماده شدن مقدمات، ظرف چند روز آینده اجرایی می‌شود.

وی اضافه کرد: کار نقطه‌گذاری اصلاح شبکه برق در این خیابان آغاز شده است و به تدریج کابل‌ و منهول‌های قدیمی حذف و اقدام به نصب و جایگزینی شبکه‌های جدید برق خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کردستان یادآور شد: پس از فراهم شدن مقدمات و ارائه طرح‌های لازم، عملیات اجرایی شامل حفاری یک هزار و ۸۰۰ متر کانال، ساخت ۵۴ فقره منهول و ۲۱ هزار و ۵۰۰ متر لوله‌گذاری با لوله پلی اتیلن فشار قوی آغاز ‌می‌شود.

لهونیان اضافه کرد: اقدامات لازم برای احداث چهار هزار و ۸۲۲ متر کابل کشی فشار متوسط زمینی و چهار هزار و ۸۴۰ متر کابل کشی فشار ضعیف زمینی احیای شبکه برق قدیمی و جابجایی خطوط تغذیه مسیر انجام می‌گیرد.

وی اظهار داشت: در حین انجام این پروژه، اغلب خاموشی‌ها بخاطر جابجایی بار، در طول شب یا روزهای جمعه اتفاق خواهد افتاد تا مشکلی برای کسبه، بازاریان و بانک‌های واقع در مسیر روی ندهد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کردستان با اشاره به اینکه خاموشی‌های اعمال شده به خاطر انجام این طرح میانگین بین پنج تا ۱۰ دقیقه خواهد بود، گفت: تلاش می‌شود کار اصلاح و بهینه‌سازی شبکه برق پیاده‌راه فردوسی در زمان مقرر انجام شود.

لهونیان به وجود سه هزار و ۶۰ کیلومتر شبکه فرسوده برق در استان اشاره کرد و افزود: امسال برای اصلاح یک هزار و ۵۱ پست توزیع هوایی و زمینی، ۵۰ کیلومتر خطوط فشار متوسط و ۷۳۰ کیلومتر خطوط فشار ضعیف با ۳۱۰ میلیارد ریال اعتبار، برنامه‌ریزی شده است.

 ۱۰۰ درصد جمعیت شهری، تمام روستاهای بالای ۱۰ خانوار کردستان و ۶۵۴ هزار و ۷۲۲ مشترک، از خدمات شرکت برق استان برخوردار هستند.

برچسب‌ها کردستان سنندج شركت‌ توزيع نيروی برق

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کردستان سنندج شركت توزيع نيروی برق کردستان سنندج شركت توزيع نيروی برق شبکه برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۰۰۲۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز عملیات سمپاشی ١٠ هزار دریچه فاضلاب در نــیــشــابــور

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مدیر دفتر بهره برداری و توسعه  فاضلاب شرکت آب و فاضلاب شهرستان نیشابور گفت: وجود حشرات و جانوران موذی در شبکه فاضلاب از معضلات زندگی شهری است و این شرکت برای جلوگیری از تکثیر حشرات، دریچه‌ ها و منهول‌ های فاضلاب را سم‌ پاشی می‌ کند.

 

ابوالفضل رستمی افزود: شرکت آب و فاضلاب شهرستان نیشابور هرسال در ۲ مرحله نسبت به سمپاشی خطوط اصلی، فرعی و شبکه جمع آوری فاضلاب شهر اقدام می‌ کند، مرحله اول از نیمه فروردین ماه آغاز و تا پایان اردیبهشت ماه به طول می انجامد و نوبت دوم نیز از خرداد ماه تا پایان تیر ماه ادامه دارد.

 

وی اظهار داشت: در شهر نیشابور در حدود ١٠ هزار منهول فاضلاب و حدود ۴۰۰ کیلومتر شبکه فاضلاب وجود دارد که هر ساله در راستای حفظ سلامت و بهداشت شهری در دو نوبت شستشو و در دو نوبت متوالی نیز سمپاشی می شود.

 

منهول (به انگلیسی Manhole به معنی: آدم رو) یک نوع از اتصالات است که برای متصل کردن چند شبکه و خط راه رو به هم مورد استفاده قرار می‌ گیرد. مثلاً در سیستم فاضلاب برای آنکه چندین خط لوله فاضلاب را به یکدیگر متصل کنند و به یک مسیر هدایت نمایند از منهول استفاده می‌ شود.

دیگر خبرها

  • آغاز عملیات اجرایی احداث دفترصداوسیما در سقز
  • تکلیف استاندار کردستان به دستگاههای اجرایی برای پرداخت مطالبات شهرداری
  • آغاز عملیات سمپاشی ١٠ هزار دریچه فاضلاب در نــیــشــابــور
  • پروژه تالار مرکزی سنندج با پیشرفت مطلوبی در حال انجام است
  • ضرورت حل مشکل بیمه کارگران شهرداری سنندج/ آلایندگی پتروشیمی کردستان بررسی می‌شود
  • یازدهمین سمینار آنالیز هارمونیک و کاربردها در سنندج آغاز شد
  • آغاز پیش تولید سریال ماه‌شرف خانم در سنندج
  • اجرای بیش از ۵ هزار تن آسفالت در معابر منطقه ۷ اصفهان
  • آغاز عملیات اجرایی طرح ساماندهی ورودی‌ سبزوار
  • نصب شیر آلات تنظیم فشار در روستای توتک شهرستان مروست