Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی پاشازاده در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به اتفاقاتی که پیرامون آبی پوشان رخ داده است، اظهار داشت: در حالی که باشگاه استقلال به نظم و ثبات نزدیک شده است و می‌رود تا از دوران تاریکش فاصله بگیرد، متاسفانه برخی از مدعیان دست به راه انداختن جنگ داخلی زده اند و این معضل بزرگی برای تیم است.

وی افزود: این جنگ داخلی بین قدرتهایی که بیرون هستند در سالهای اخیر همیشه وجود داشته و تنها کمرنگ و پررنگ شده است، وگرنه هیچ گاه از بین نرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیشکسوت آبی پوشان بیان داشت: در سالهای اخیر هرگاه تیم به سوی رشد می‌رفت، این جنگ‌های قدرت داخلی اوج می‌گرفت تا پر و بال این تیم چیده شود و الان هم دیده می‌شود که این اتفاق در حال تکرار است. من هشدار می‌دهم که عوامل خودی در حال تخریب استقلال هستند چون هر کدامشان یا دنبال اثبات شایستگی‌های خودشان هستند و یا به دنبال تخریب آنهایی که الان در باشگاه مسئولیت دارند.

کاپیتان پیشین آبی پوشان تصریح کرد: الان در باشگاه چه مشکلی هست که بعضی‌ها از بیرون تولید حاشیه می‌کنند؟ مدیران باشگاه دارند کارشان را انجام می‌دهند. آنها وعده‌های خود را محقق کرده و تیم را به آرامش و نظم رسانده‌اند. مشکلات مالی کم و بیش حل شده و باید قدردان بود. نه اینکه دست به تخریب زد.

پاشازاده در خصوص از سرگیری مجدد فوتبال در کشور گفت: اگر مطمئن بودیم که مثلاً کرونا تا یکی دو ماه آینده ریشه کن می‌شود، می‌گفتیم این لیگ را تعطیل کنند و فصل بعد را پیگیری کنند. اما گویا متاسفانه اینطور نیست و باید فعلاً خودمان را با زندگی و کار کنار کرونا تطبیق بدهیم. لذا از سرگیری رقابتهای فوتبال اتفاق عجیبی نیست. اما از طرفی باید این را هم بگوییم که فدراسیون و سازمان لیگ باید زیر ساخت‌های بهداشتی لازم را ایجاد کند تا سلامتی بازیکنان و عوامل برگزاری مسابقات هم تامین شود.

مدافع پیشین آبی پوشان تاکید کرد: در کنار برگزاری مسابقات فوتبال حفظ جان و سلامتی بازیکنان هم باید در درجه بالای اهمیت قرار داشته باشد و مقامات برگزار کننده مسابقات باید این موضوع را مد نظر قرار دهند و بهترین شرایط و زیر ساخت را برای حفظ سلامتی بازیکنان فراهم نمایند.

کد خبر 4928406

منبع: مهر

کلیدواژه: مهدی پاشازاده لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس لیگ برتر فوتبال ایران ویروس کرونا والیبال باشگاه پرسپولیس فدراسیون کشتی وزارت ورزش و جوانان فدراسیون فوتبال فدراسیون والیبال فوتسال سردار آزمون انتخابی تیم ملی لیگ برتر والیبال آبی پوشان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۰۰۶۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقلال با چند غایب به مصاف تراکتور می‌رود؟


به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، تیم فوتبال استقلال چهارشنبه هفته جاری در چارچوب هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر در تبریز به مصاف تراکتور خواهد رفت. جواد نکونام برای این دیدار نفراتی مثل سیدحسین حسینی و رافائل سیلوا را در اختیار ندارد.

حسینی برای نخستین بار در این فصل به دلیل محرومیت امکان همراهی آبی‌پوشان را نخواهد داشت. سیلوا نیز مصدوم است و به مانند دو سه هفته اخیر جایی در ترکیب آبی‌پوشان ندارد.

آرمین سهرابیان مدافع استقلال هم که دیدار هفته گذشته را به دلیل مصدومیت از دست داده بود، امروز یا فردا تکلیفش مشخص می‌شود، اما به نظر می‌رسد شانس زیادی برای رسیدن به این بازی نخواهد داشت.

 

مهدی مهدی‌پور و کوین یامگا دیگر نفراتی هستند که با مصدومیت دست به گریبان هستند و تا پایان فصل امکان همراهی استقلال را ندارند.

دیدار تراکتور تبریز - استقلال از ساعت 17 روز چهارشنبه هفته جاری در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • تهدید عجیب سرمربی استقلال خوزستان؛ فردا نتیجه نگیریم طوفان به پا می‌کنم!
  • نقطه ضعف استقلالی‌ها، فن اصلی تراکتور
  • استقلالی‌ها شارژ مالی شدند
  • تصمیم قطعی؛ قلم قرمز قلعه‌نویی روی نام ۲ بازیکن نامدار
  • حمید مطهری در تدارک ضربه زدن به نکونام و استقلال
  • پاداش قهرمانی ملی‌ پوشان فوتسال آب رفت!
  • ترکیب احتمالی سپاهان مقابل پرسپولیس
  • حضور سرمربی سابق استقلال در کنار آبی پوشان (+عکس)
  • حضور سرمربی سابق استقلال در کنار آبی‌پوشان+عکس
  • استقلال با چند غایب به مصاف تراکتور می‌رود؟