Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-26@16:18:22 GMT

رشد ۹۵۱۹ واحدی شاخص کل بورس

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۰۰۸۳۵

رشد ۹۵۱۹ واحدی شاخص کل بورس

شاخص کل بورس و اوراق بهادار چهارمین روز معاملاتی خود در هفته جاری را با رشد ۹۵۱۹ واحدی و قرار گرفتن در ارتفاع یک میلیون و ۴ هزار واحد آغاز کرد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری شبستان، شاخص کل بورس و اوراق بهادار امروز (سه شنبه 30 اردیبهشت) چهارمین روز معاملاتی خود در هفته جاری را با رشد 9519 واحدی و قرار گرفتن در ارتفاع یک میلیون و 4 هزار واحد آغاز کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اسا جدول نمادهای تاثیرگذار بر شاخص کل بورس صبح امروز نمادهای فملی، فولاد، فارس، شپنا، وتجارت، وبملت و کگل به ترتیب با 1378، 957، 722، 538، 306 و 281 واحد رشد بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص کل بورس داشتند.

 

صبح امروز نمادهای وبملت - بانك ملت، وتجارت - بانك تجارت، خگستر - گسترش‌سرمايه‌گذاري ‌ايران‌ خودرو، فولاد - فولاد مباركه اصفهان، شپنا - پالايش نفت اصفهان، فملي - ملي‌ صنايع‌ مس‌ ایران، و وخارزم - سرمايه گذاري خوارزمي در صدر لیست نمادهای پربیینده بورس قرار داشتند که همگی در ابتدای معاملات روند صعودی داشتند.

 

بنابراین گزارش امروز (سه شنبه 30 اردیبهشت) شاخص کل فرابورس با رشد 87 واحدی در ارتفاع 11 هزار و 322 واحد قرار گرفت. صبح امروز نمادهای ذوب - سهامي ذوب آهن اصفهان، سبزوا - سيمان لار سبزوار ، شگويا - پتروشيمي تندگويان، دي - بانك دي، بجهرم - توسعه مولد نيروگاهي جهرم، دماوند - توليد نيروي برق دماوند و سمگا - گروه سرمايه گذاري ميراث فرهنگي در صدر لیست نمادهای پربیینده فرابورس با رنگ سبز به نمایش درآمدند.

 

 

این در حالی است که شاخص کل بورس و اوراق بهادار روز گذشته (دوشنبه 29 اردیبهشت) سومین روز معاملاتی خود در هفته جاری را با رشد 10184 واحدی و قرار گرفتن در ارتفاع 978 هزار و 644 واحد آغاز کرد و این روند تا پایان روز ادامه دار بود تا جایی که شاخص کل بورس و اوراق بهادار در پایان معاملات با رشد 26127 واحدی در ارتفاع 994 هزار و 587 واحدی قرار گرفت. بر اساس جدول معاملاتی روز گذشته شاخص‌ قیمت «وزنی - ارزشی» با 6945 واحد افزایش معادل 2.70 درصد به 264 هزار و 409 واحد، شاخص کل «هم وزن» با 7721 واحد رشد معادل 2.52 درصد به 314 هزار و 404 واحد، شاخص قیمت «هم وزن» با 5117 واحد افزایش معادل 2.52 درصد به 208 هزار و 359 واحد، شاخص آزاد شناور با 33118 واحد افزایش معادل 2.70 درصد به یک هزار و 261 واحد، شاخص بازار اول با 14484 واحد افزایش معادل 1.99 درصد به 740 هزار و 639 واحد و شاخص بازار دوم با 72054 واحد رشد معادل 3.82 درصد به یک هزار و 957 واحد رسید.

 

بر اساس جدول نمادهای تاثیرگذار بر شاخص کل بورس صبح روز گذشته نمادهای فملی با 1526، وبملت با 961، وغدیر با 807، شپنا با 770 و شتران با 736 واحد رشد بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص کل بورس گذاشتند و تنها 2 نماد فولاد با 1414 واحد و کچاد با 1119 واحد افت بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص کل بورس داشتند. صبح روز گذشته نمادهای وبملت - بانك ملت، وتجارت - بانك تجارت، شپنا - پالايش نفت اصفهان، خگستر - گسترش‌سرمايه‌گذاري‌ايران‌خودرو، فملي - ملي‌ صنايع‌ مس‌ ايران، فولاد - فولاد مباركه اصفهان و شبندر - پالايش نفت بندرعباس در صدر لیست نمادهای پربیینده بورس قرار داشتند که در میان آنها تنها نماد فولاد - فولاد مباركه اصفهان روند نزولی داشت.

 

بنابراین گزارش در پایان معاملات روز گذشته نمادهای فارس، شستا، کگل، فملی و رمپنا به ترتیب با 2932، 1532، 1328، 1132 و 894 رشد بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص کل بورس داشتند. در پایان معاملات روز گذشته نمادهای وبملت - بانك ملت، وتجارت - بانك تجارت، شپنا - پالايش نفت اصفهان، خگستر - گسترش‌سرمايه‌گذاري‌ايران‌خودرو، فملي - ملي‌ صنايع‌ مس‌ ایران، فولاد - فولاد مباركه اصفهان و شبندر - پالايش نفت بندرعباس در صدر لیست نمادهای پربیینده بورس قرار داشتند که در میان آنها تنها 2 نماد فولاد - فولاد مباركه اصفهان و شبندر - پالايش نفت بندرعباس روند نزولی داشتند و به این ترتیب در پایان داد و ستدهای روز گذشته بورس در یک میلیون و 356 هزار نوبت معاملاتی، 12 میلیارد و 708 میلیون برگه اوراق بهادار به ارزش 128 هزار و 99 میلیارد تومان در بورس معامله شد./

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: فرابورس معاملات بورس بورس شاخص کل بورس و اوراق بهادار فولاد مبارکه اصفهان واحد افزایش معادل روز گذشته نمادهای بر شاخص کل بورس بیشترین تاثیر سرمایه گذاری پالایش نفت واحد رشد معادل 2

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۰۰۸۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بورس امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص و نمای بازار

شاخص کل بورس در شروع معاملات امروز با رشد ۱۷۰۴ واحدی به ۲,۳۰۵,۰۸۲ واحد رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، شاخص کل بورس در شروع معاملات امروز _چهارشنبه پنجم اردیبهشت_ با رشد ۱۷۰۴ واحدی به ۲,۳۰۵,۰۸۲ واحد رسید.

از تغییر شاخص‌های دیگر بورس می‌توان به رشد ۲۳۵۳.۶۸ واحدی شاخص کل هم‌وزن اشاره کرد.

همچنین حجم معاملات تاکنون ۱.۱۴۳ میلیارد سهم بود که طی ۵۳,۷۷۳ معامله دادوستد شده و ارزش کل این معاملات نیز به ۷,۳۶۳.۶۳۲ میلیارد ریال رسیده است.

ارزش کل بازار بورس نیز بالغ بر ۷۹,۶۳۷,۳۶۶.۳۳۷ میلیارد ریال شد.

کد خبر 746294

دیگر خبرها

  • رشد ۱۰۶۹ واحدی شاخص کل بورس
  • بورس تغییر جهت داد
  • رشد یک‌هزار واحدی شاخص بورس | افزایش ۷۶۳ هزار و ۶۵۶ واحدی شاخص کل
  • رشد یک‌هزار واحدی شاخص بورس
  • گزارش روزانه بورس ۵ اردیبهشت؛ رشد ۱۰۶۹ واحدی شاخص کل
  • رشد ۱۰۶۹ هزار واحدی شاخص بورس +نقشه
  • شاخص بورس امروز ۵ اردیبهشت/رشد۱۰۷۱ واحدی
  • بورس امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص و نمای بازار
  • لحظه به لحظه با بورس / افزایش ۸۱۸ واحدی شاخص کل
  • افزایش ۸۱۸ واحدی شاخص کل بورس