Web Analytics Made Easy - Statcounter

ترامپ اظهار کرد که وی از ۱۰ روز پیش اقدام به مصرف قرص هیدروکسی کلروکین به عنوان داروی پیشگیری در مقابل ویروس کرونا کرده است.

به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا اظهار کرد که به منظور مقابله با کرونا داروی پیشگیری و درمان مالاریا موسوم به (هیدروکسی کلروکین) مصرف می‌کند و مدعی شد که این دارو می‌تواند به احتمال زیاد به عنوان مهارکننده‌ی ویروس کرونا یا تغییر دهنده‌ی بازی در مقابله با این ویروس مورد استفاده قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالی است که سازمان جهانی بهداشت هنوز هیچ اطلاعاتی در مورد تأثیر این دارو در مقابله با ویروس کرونا ارائه نکرده است.

ترامپ به خبرنگاران گفت که وی از حدود یک هفته و نیم پیش این دارو را مصرف می‌کند و افزود که از زینک هم به عنوان یک اقدام پیشگیرانه استفاده کرده است.

در ماه آوریل سازمان غذا و داروی آمریکا (FDA) در مورد استفاده از هیدروکسی کلروکین یا کلروکین برای مقابله با ویروس کرونا و ایجاد مشکلات قلبی و تنفسی هشدار داده بود.

ترامپ در پاسخ به این سوال خبرنگاران که چرا از این دارو استفاده می‌کند گفت: «من معتقدم که این داروی خوبی است. داستان‌های خوبی راجع به آن شنیده‌ام!»

 

ترامپ: پامپئو از من خواست تا لینیک را اخراج کنم  

ترامپ می‌گوید که پامپئو از او خواسته است تا بازرس کل وزارت امور خارجه آمریکا را اخراج کند.

به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک کاخ سفید پس از اخراج استیو لینیک، بازرس کل وزارت امور خارجه ایالات متحده در بیانیه‌ای اعلام کرد که دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا پس از آنکه مایک پامپئو، وزیر امور خارجه این اقدام را به او توصیه کرده بود، دست به این کار (عزل لینیک) زد.

دونالد ترامپ، رئیس جمهور ایالات متحده با اظهار نظر در مورد تصمیم خود مبنی بر اخراج استیو لینیک، بازرس کل وزارت امور خارجه به خبرنگاران گفت: «مایک پامپئو، وزیر امور خارجه این درخواست را از من کرد و از من خواست این اقدام (اخراج لینیک) را انجام دهم.»

وی هم‌چنین درباره‌ی استیو لینیک، بازرس کل وزارت امور خارجه ایالات متحده اظهار کرد: «من این آقا را نمی‌شناسم. مایک (پامپئو) این درخواست را از من کرد و من این کار را انجام دادم. من از انجام این کار خوشحال هستم.»

دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا با تأکید بر اینکه وی دقیقاً دلیل عزل بازرس کل وزارت امور خارجه را نمی‌داند گفت که فکر می‌کنم با بازرس کل وزارت خارجه بسیار ناعادلانه رفتار کرده‌ایم.

وی هم‌چنین گفت: «شاید او فکر کند که با او رفتار ناعادلانه‌ای صورت گرفته است. این بازرس کل (استیو لینیک) مردی بود که با پامپئو اختلاف نظر داشت.»

ایسنا

 

 

 

 

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: بازرس کل وزارت امور خارجه هیدروکسی کلروکین دونالد ترامپ ویروس کرونا استیو لینیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۰۱۱۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۱۴۰ خبرنگار فلسطینی قربانی جنایت رژیم صهیونیستی شدند

به گزارش خبرگزاری مهر، ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان در حساب کاربری خود در شبکه ایکس، نوشت: ‏در ‎روز جهانی آزادی مطبوعات، یاد خبرنگاران شجاع و پرافتخار فلسطینی که جان خود را در مسیر انعکاس واقعیت‌ها و تاباندن نور به صحنه‌های تاریک جنایات جنگی رژیم صهیونیستی در نوار ‎غزه فدا کردند، گرامی می‌داریم.

وی افزود: تنها طی هفت ماه و در سکوت کر کننده کشورهای غربی مدعی آزادی مطبوعات و بی‌تفاوتی سازمانها و نهادهای بین‌المللی، بیش از ۱۴۰ خبرنگار فلسطینی راوی حقیقت، قربانی جنایت بی‌سابقه رژیم صهیونیستی علیه رسانه‌ها و آزادی بیان شدند.

سخنگوی وزارت خارجه اظهار کرد: مدعیان دروغین آزادی بیان و گردش آزاد اطلاعات، نه تنها در مقابل کشتار این همه خبرنگار طی هفت ماه سکوت کرده‌اند، بلکه حمایت از قاتلان آنان را با تمام توان ادامه می‌دهند!

کد خبر 6095842

دیگر خبرها

  • دیدار وزرای خارجه ایران و عربستان در بانجول
  • تصاویری از دیدار وزرای امور خارجه ایران و عربستان
  • دیدار امیرعبداللهیان با وزرای خارجه مصر و عربستان
  • وزرای خارجه ایران و اندونزی با یکدیگر دیدار کردند
  • دیدار امیرعبداللهیان با همتای اندونزیایی در بانجول
  • پرده تزویر از چهره مدعیان دروغین آزادی بیان برافتاده است
  • بیش از ۱۴۰ خبرنگار فلسطینی قربانی جنایت رژیم صهیونیستی شدند
  • عیادت امیرعبداللهیان از دیپلمات وزارت امور خارجه سوریه
  • پشت پرده تصمیم رئیس جمهور چین برای ملاقات با وزیر خارجه آمریکا / توسعه و تقویت اقتصادی، راهکار چین برای مقابله با تحریکات آمریکا / چین بر جذب سرمایه گذاری خصوصی از آمریکا متمرکز است
  • امیرعبداللهیان: ایرانیان معدودی تحت تاثیر فضاسازی رسانه‌های معاند نگران تردد خود به ایران هستند/ آنها می‌توانند با مراجعه به سامانه پرسمان تردد وزارت خارجه از سفر بدون مشکل خود به کشور مطمئن شوند