Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-26@06:13:23 GMT

نجات جان یک کارگر از چاه ۱۰ متری در اراک

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۰۱۱۸۸

نجات جان یک کارگر از چاه ۱۰ متری در اراک

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایرنا، «مسعود آقازیارتی»  سه‌شنبه ۳۰ اردیبهشت افزود: این حادثه شامگاه (دوشنبه) به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد که آتش‌نشانان ایستگاه شماره هشت و گروه امداد و نجات ۱۰۳ به محل حادثه واقع در خیابان شریعتی اعزام شدند.

وی بیان کرد: محل حادثه یک منزل قدیمی یک طبقه بود و این کارگر که مشغول حفر چاه بود به علت نامعلومی به عمق چاه ۱۰ متری سقوط کرده و دچار مصدومیت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اراک ادامه داد: آتش‌نشانان با توجه به احتمال ریزش دیواره چاه، ابتدا ایمن‌سازی‌های لازم را انجام دادند و پس از ایجاد کارگاه نجات و قراردادن سه پایه چاه بر روی دهانه آن، یکی از نجاتگران با تجهیزات کامل به عمق چاه فرستاده شد و با احتیاط کامل و با همکاری سایر نیروهای عملیاتی، کارگر گرفتار شده از عمق چاه به روی زمین منتقل شد.

آقازیارتی اظهار کرد: این عملیات حدود یک و نیم ساعت به طول انجامید و کارگر مصدوم شده که مردی میانسال بود و از ناحیه گردن و کمر دچار آسیب شده بود، به عوامل اورژانس تحویل شد.

اراک مرکز استان مرکزی است و در این منطقه بیش از ۶۲۰ هزار نفر جمعیت زندگی می‌کند.

۱۸۰ آتشنشان در ۱۱ ایستگاه عملیاتی اراک مشغول خدمت‌رسانی هستند.

کد خبر 513152 برچسب‌ها استان مرکزی آتش‌ نشانی حوادث ایران

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: استان مرکزی آتش نشانی حوادث ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۰۱۱۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی به حادثه دیدگان ۷ استان در اثر آبگرفتگی و سیل

به گزارش خبرگزاری مهر، بابک محمودی رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر گفت: از ۴ تا ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ و تا ساعت ۰۹:۰۰ امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۷ استان اصفهان، تهران، قم، گلستان، مازندران، کرمان و یزد متأثر از سیل و آبگرفتگی شده‌اند.

وی در ادامه با بیان اینکه در این مدت زمان ۲۸ مورد عملیات انجام شده است افزود: در این عملیات‌ها به ۶۰۹ نفر امدادرسانی، ۱ نفر به مناطق امن منتقل و آب نفوذ کرده به ۳۷ واحد مسکونی تخلیه شد.

رئیس سازمان امداد و نجات گفت: ۴۳ تیم عملیاتی شامل (۱۷۱ نفر) در این عملیات‌ها شرکت و اقدام به توزیع ۲۶ تخته موکت، ۱۴۶ کیلوگرم نایلون، ۱۴ بسته غذایی بین متاثرین از این پدیده جوی کردند.

بیشترین امدادرسانی در استان‌های اصفهان و کرمان انجام شده است.

کد خبر 6087705

دیگر خبرها

  • سقوط مرد ۴۵ ساله در آبشار لوه/ اعزام ۸امدادگر به محل حادثه
  • امدادرسانی به سه مصدوم در محور شهرکرد به بروجن
  • نجات کودک بازیگوش در سازه آسانسور در شیراز
  • امدادرسانی به حادثه دیدگان ۷ استان در اثر آبگرفتگی و سیل
  • نجات کودک بازیگوش از مرگ حتمی در بالابر
  • نجات ۲۳ نفر در حادثه آتش‌سوزی آپارتمان ۶ طبقه در قم
  • تصادف در علی آباد ۶ مصدم برجا گذاشت
  • یک فوتی در تصادف محور ارومیه - مهاباد
  • نجات مرد ۳۸ ساله آسیب دیده از ارتفاعات لیالستان
  • نجات جان دو مفقودی ارتفاعات روستای نوروزلو شاهین دژ