Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-05-01@06:48:07 GMT

۵۴۳ نفر در بوشهر به کرونا مبتلا شدند

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۰۱۳۲۲

۵۴۳ نفر در بوشهر به کرونا مبتلا شدند

رئیس دانشگاه علوم پزشکى بوشهر گفت: از ابتداى شیوع کرونا در بوشهر تا ٢٩ اردیبهشت، ۵۴۳ نفر به کرونا مبتلا شدند.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزارى دانشجو به نقل از دانشگاه علوم پزشکى بوشهر، سعید کشمیری، رئیس دانشگاه علوم پزشکى بوشهر گفت: تعداد بیماران مبتلا به کرونا در استان بوشهر تا روز گذشته، ۲۹ اردیبهشت ۵۴۳ نفر شامل ۳۱۵ مرد و ۲۲۸ زن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اضافه کرد: از ۷۹ مورد مثبت جدید، ۱۹ مورد در بوشهر، ۲۸ مورد در دشتستان، ۱۴ مورد در دشتی، ۶ مورد در کنگان، ۴ مورد در گناوه، ۳ مورد در تنگستان، ۲ مورد در دیر، ۲ مورد در عسلویه و یک مورد در جم شناسایی شده‌اند.

کشمیری اظهار کرد: ۱۹ بیمار جدید شهرستان بوشهر، آقایانی ۳۱، ۴۳، ۴۴، ۳۶، ۲۷، ۴۶، ۳۱ و ۴۳ ساله و کودکی ۱۰ ساله و خانم‌هایی ۲۷، ۶۱، ۱۸، ۲۱، ۴۰، ۳۸، ۴۵ و ۳۳ ساله که به صورت سرپایی در مرکز بیماریابی شهرستان شناسایی شده اند و در مراقبت خانگی قرار دارند و آقایی ۷۲ ساله و خانمی ۲۶ ساله نیز در حال سپری کردن دوره درمانی خود در بیمارستان هستند.

وی بیان کرد: از ۲۸ بیمار جدید شهرستان دشتستان، آقایانی ۳۷، ۵۷، ۵۴، ۶۵، ۴۸، ۲۷، ۳۹، ۱۲، ۳۶، ۲۳، ۶۴، ۷۴، ۴۴، ۳۸ ساله و خانم‌هایی ۳۷، ۳۰، ۵۹، ۳۵، ۲۹، ۴۵، ۵۲، ۳۲، ۱۲، ۳۳، ۵۷، ۲۶ و ۲۸ ساله و دختر بچه ۱۰ ساله که همه بیماران سابقه تماس با مورد مثبت داشته‌اند و به صورت سرپایی در مرکز بیماریابی شهرستان شناسایی‌شده و در مراقبت خانگی قرار دارند.

کشمیری اضافه کرد: ۱۴ مورد بیمار جدید شهرستان دشتی، آقایانی ۳۸، ۲۷، ۷۰، ۳۲ ساله و پسربچه‌ای ۴ ساله و خانم‌هایی ۳۵، ۳۰، ۵۵، ۵۲، ۷۰، ۲۷ و ۲۵ و دو دختر بچه ۳ و ۷ ساله هستند که همه بیماران سابقه تماس با مورد مثبت داشته‌اند و به صورت سرپایی در مرکز بیماریابی شهرستان شناسایی‌شده و در مراقبت خانگی قرار دارند.

وى گفت: ۶ بیمار جدید شهرستان کنگان، خانم‌های ۳۲، ۳۷ و آقایانی ۱۲ و ۴۵، نوزادی ۸ ماهه، پسربچه‌ای ۶ ساله هستند که همه بیماران سابقه تماس با مورد مثبت داشته‌اند و به صورت سرپایی در مرکز بیماریابی شهرستان شناسایی‌شده و در مراقبت خانگی قرار دارند.

کشمیرى تصریح کرد: چهار بیمار جدید شهرستان گناوه، آقایانی ۴۴، ۴۳، ۴۵ و ۳۲ ساله هستند که همه بیماران سابقه تماس با مورد مثبت داشته‌اند و به صورت سرپایی در مرکز بیماریابی شهرستان شناسایی‌شده و در مراقبت خانگی قرار دارند.

وى اضافه کرد: سه بیمار جدید شهرستان تنگستان، دو خانم ۴۳ و ۷۱ ساله و آقایی ۶۶ ساله هستند که در مراقبت خانگی قرار دارند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر افزود: دو بیمار جدید شهرستان دیر آقایی ۳۹ ساله و دختر سه‌ساله‌اش هستند که سابقه تماس با مورد مثبت داشته‌اند و به صورت سرپایی در مرکز بیماریابی شهرستان شناسایی‌شده و در مراقبت خانگی قرار دارند.

وى گفت: دو بیمار جدید شهرستان عسلویه، آقایی ۳۴ ساله ساکن بندر انزلی و شاغل در عسلویه و آقایی ۳۳ ساله ساکن یاسوج و شاغل در عسلویه که سابقه تماس با مورد مثبت داشته‌اند و به صورت سرپایی در مرکز بیماریابی شهرستان شناسایی‌شده و در مراقبت خانگی قرار دارند.
وی بیان کرد: بیمار جدید شهرستان جم آقایی ۶۵ ساله بوده که در حال سپری کردن دوره درمانی خود در بیمارستان است.

دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر خاطرنشان کرد: از مجموع بیماران مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان (۵۴۳ نفر) تاکنون ۲۷۳ نفر از آنان بهبودیافته و ۲۴۶ نفر نیز در منزل تحت مراقبت هستند و ۱۲ نفر دیگر نیز در حال سپری کردن دوره درمانی خود در بیمارستان هستند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: دلیل اصلی صعودی شدن آمار کرونا در استان بوشهر خصوصاً در روز جاری، بالا رفتن تعداد تست‌های کرونا از هم استانی‌ها است.

وى ابراز کرد: از بازاریان سراسر استان بوشهر درخواست می‌کنیم ایام عید فطر بازار را تعطیل کنند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: ویروس کرونا میزان ابتلا به کرونا بیمار جدید شهرستان رئیس دانشگاه علوم ساله هستند استان بوشهر ساله و خانم ۵۴۳ نفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۰۱۳۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح‌های اقتصادی در استان بوشهر حمایت می‌شوند

به گزارش خبرنگار مهر، علی باستین سه شنبه شب در نشست با قائم مقام بانک صنعت و معدن کشور اظهارداشت: یکی از طرحهای اقتصادی خوبی که در استان بوشهر و شهرستان دشتی در دست اجرا است کارخانه آهک اکباتان می باشد که با توجه به اهمیت و جایگاه این طرح می طلبد هر چه زودتر فعال شود.

معاون اقتصادی استانداری بوشهر بر ضرورت تسریع در راه اندازی این کارخانه تاکید کرد و ادامه داد: راه اندازی این کارخانه زمینه اشتغال افراد زیادی فراهم می کند.

باستین اضافه کرد: شهرستان دشتی دارای نرخ بالای بیکاری در سطح استان دارد.

وی گفت: با بهره برداری از این طرح سالانه ۲۰ میلیون یورو محصولات این کارخانه صادر می شود.

کد خبر 6093647

دیگر خبرها

  • حذف «پول» از درمان زیر ۷ ساله‌ها
  • طرح‌های اقتصادی در استان بوشهر حمایت می‌شوند
  • از لزوم جدیت در تفکیک زباله، تا سهم فاضلاب خانگی در آلودگی رودخانه های رشت
  • بانوی دشتستانی ناجی چند بیمار نیازمند به عضو شد
  • سه پرواز پی در پی و نجات بخش اورژانس هوایی ارومیه
  • حسرت ۶ ساله پرسپولیس در خانه مقابل سپاهان!
  • کشف جسد جوان ۲۸ ساله پلدختری در دره‌شهر
  • قتل دختر اصفهانی مبتلا به اتیسم به دست مادرش
  • جسد جوان ٢٨ ساله پلدختری در دره‌شهر کشف شد
  • تقسیم عشق در زندگی زوج مبتلا به «ای‌ال‌اس»/بیماری جزیی از زندگیست