Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-05-02@22:46:58 GMT

ساماندهی شبکه برق خیابان فردوسی سنندج آغاز شد

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۰۱۳۵۸

ساماندهی شبکه برق خیابان فردوسی سنندج آغاز شد

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، هیوا لهونیان اظهارکرد: عملیات اصلاح، بهینه‌سازی و جابه‌جایی شبکه برق خیابان فردوسی سنندج و ساماندهی این مسیر، پس از آماده شدن مقدمات، از هفته اول خرداد ماه اجرایی می‌شود.

وی اضافه کرد: کار نقطه‌گذاری اصلاح شبکه برق در این خیابان آغاز شده است و به تدریج کابل‌ و منهول‌های قدیمی حذف و به نصب و جایگزینی شبکه‌های جدید برق اقدام خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کردستان یادآورشد: پس از فراهم شدن مقدمات و ارائه طرح‌های لازم، عملیات اجرایی شامل حفاری یک هزار و ۸۰۰ متر کانال، ساخت ۵۴ فقره منهول و ۲۱ هزار و ۵۰۰ متر لوله‌گذاری با لوله پلی اتیلن فشار قوی آغاز ‌می‌شود.

لهونیان اضافه کرد: اقدامات لازم برای احداث چهار هزار و ۸۲۲ متر کابل کشی فشار متوسط زمینی و چهار هزار و ۸۴۰ متر کابل کشی فشار ضعیف زمینی احیای شبکه برق قدیمی و جابجایی خطوط تغذیه مسیر انجام می‌گیرد.

وی اظهارکرد: در حین انجام این پروژه، اغلب خاموشی‌ها به دلیل جابه‌جایی بار، در طول شب یا روزهای جمعه اتفاق خواهد افتاد تا مشکلی برای کسبه، بازاریان و بانک‌های واقع در مسیر روی ندهد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کردستان با اشاره به اینکه خاموشی‌های اعمال شده به دلیل انجام این طرح میانگین بین پنج تا ۱۰ دقیقه خواهد بود، گفت: تلاش می‌شود کار اصلاح و بهینه‌سازی شبکه برق پیاده‌راه فردوسی در زمان مقرر انجام شود.

لهونیان به وجود سه هزار و ۶۰ کیلومتر شبکه فرسوده برق در استان اشاره کرد و افزود: امسال برای اصلاح یک هزار و ۵۱ پست توزیع هوایی و زمینی، ۵۰ کیلومتر خطوط فشار متوسط و ۷۳۰ کیلومتر خطوط فشار ضعیف با ۳۱۰ میلیارد ریال اعتبار، برنامه‌ریزی شده است.

۱۰۰ درصد جمعیت شهری، تمام روستاهای بالای ۱۰ خانوار کردستان و ۶۵۴ هزار و ۷۲۲ مشترک، از خدمات شرکت برق استان برخوردار هستند.

کد خبر 513153 برچسب‌ها استان کردستان

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: استان کردستان شبکه برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۰۱۳۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اصلاح هندسی چهارراه خیابان داوران و جلال آل‌احمد در اراک

سرپرست منطقه چهار شهرداری اراک گفت: با توجه به مصوبه شورای ترافیک استان، نسبت به ساماندهی و اصلاح هندسی چهارراه خیابان داوران و خیابان جلال آل‌احمد با نصب چراغ‌های راهنمایی و رانندگی و رفیوژ، اقدام شد.

علی حبیبی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از مرکزی با تأکید بر اینکه روان‌سازی جریان ترافیک یکی از روش‌های مؤثر در بهبود کیفیت تردد است، اظهار کرد: هدف از اجرای طرح اصلاح هندسی معابر، ایمن‌سازی نقاط حادثه‌خیز، ارتقا ایمنی تردد عابران پیاده و نیز کاهش مشکلات ترافیکی و تردد روان خودروهاست.

وی افزود: به همین منظور شناسایی و رفع نقاط حادثه خیز و اصلاح هندسی در سطح منطقه چهار اراک در اولویت برنامه‌های مدیریت شهری منطقه قرار دارد و در این راستا نقاطی شناسایی و در دستور کار برای اجرا قرار گرفته است.

سرپرست منطقه چهار شهرداری اراک تصریح کرد: با توجه به مصوبه شورای ترافیک استان، نسبت به ساماندهی و اصلاح هندسی چهار راه خیابان داوران و خیابان جلال آل احمد با نصب چراغ های راهنمایی و رانندگی و رفیوژ، اقدام شد.

حبیبی گفت: جدول‌گذاری، نصب چهار عدد چراغ راهنمایی، آغاز عملیات کف فرش و آسفالت از جمله اقدامات صورت گرفته در این پروژه بوده است.

کد خبر 749438

دیگر خبرها

  • تکلیف استاندار کردستان به دستگاههای اجرایی برای پرداخت مطالبات شهرداری
  • (عکس) دشمن شماره یک فردوسی‌پور در ورزشگاه آزادی!
  • عکس| دشمن فردوسی‌پور تماشاچی ویژه الکلاسیکوی ایران!
  • پروژه تالار مرکزی سنندج با پیشرفت مطلوبی در حال انجام است
  • ضرورت حل مشکل بیمه کارگران شهرداری سنندج/ آلایندگی پتروشیمی کردستان بررسی می‌شود
  • یازدهمین سمینار آنالیز هارمونیک و کاربردها در سنندج آغاز شد
  • آغاز پیش تولید سریال ماه‌شرف خانم در سنندج
  • مسیر ویژه خیابان جمهوری ساماندهی شد
  • اصلاح خط لوله فاضلاب و ایمن‌سازی خیابان شهیدان کاظمی انجام شد
  • اصلاح هندسی چهارراه خیابان داوران و جلال آل‌احمد در اراک