Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-27@09:50:33 GMT

تیمداری استقلال در والیبال منتفی شد

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۰۱۷۸۹

تیمداری استقلال در والیبال منتفی شد

با اینکه حدود یک ماه قبل بحث بر سر حضور استقلال در لیگ برتر والیبال جدی شده بود، این پروژه برای سال 99 منتفی شده است.

به گزارش "ورزش سه"، چندی پیش بود که بعد از روی کار آمدن احمد سعادتمند در باشگاه استقلال، مصطفی کارخانه به واسطه همکاری قبلی با او در باشگاه بانک سرمایه جلسه ای را با مدیرعامل آبی ها برگزار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بعد از این نشست کارخانه از احتمال تیمداری استقلال در لیگ برتر والیبال خبر داد و از علاقه سعادتمند به حضور آبی ها در این رشته ورزشی گفت.


با این حال دیروز مصطفی کارخانه رسما به عنوان سرمربی سایپا معرفی شد؛ اتفاقی که بعد از ناامید شدن او از تیمداری استقلال رقم خورد.


کارخانه در گفت و گو با "ورزش سه" اعلام کرد در یک ماه اخیر بحث تیمداری استقلال در لیگ برتر والیبال به خاطر مشکلات عمده ای که این باشگاه در بحث فوتبال با آن دست و پنجه نرم می کند، جدی نشده و قطعا سرخابی ها در لیگ برتر سال 99 والیبال جایی ندارند.

مصطفی کارخانه (سرمربی) والیبال لیگ برتر والیبال ایران سایپا البرز شهرداری ارومیه

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: مصطفی کارخانه سرمربی والیبال لیگ برتر والیبال ایران سایپا البرز شهرداری ارومیه لیگ برتر والیبال تیمداری استقلال لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۰۱۷۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقات والیبال ساحلی با معرفی نفرات برتر پایان یافت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان شمالی؛ فرهاد قلی‌زاده گفت: مسابقات والیبال ساحلی با حضور ۲۱ تیم در دو رده نوجوانان و بزرگسالان به میزبانی زمین‌های ساحلی شهربازی بجنورد برگزار شد.
در این مسابقات تیم‌هایی از مازندران و گلستان و خراسان رضوی هم حضور داشتند.
وی افزود: بعد از ۴۰ دیدار، در رده سنی نوجوانان تیم دانش و توپ قهرمان شد، تیم سم سم شیروان نائب قهرمان و تیم‌های کالای ورزشی فیفا و تابلوسازی نوین به صورت مشترک جایگاه سوم را کسب کردند.
قلی زاده گفت: در رده سنی آزاد تیم ادویه بیژه شیروان مقام اول، تیم لوازم ورزشی خطیب مقام دوم و تیم‌های شرکت نیکان و بوبک باقری جایگاه سوم مشترک را کسب کردند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • خروج والیبال ایران از مسیر رشد
  • مسابقات والیبال ساحلی با معرفی نفرات برتر پایان یافت
  • تیم‌های برتر مسابقات والیبال ساحلی خراسان شمالی مشخص شدند
  • راه‌یابی‌ دانش‌آموزان ایران به جمع چهار تیم برتر والیبال جهان
  • کارخانه در فدراسیون جدید والیبال هم پست گرفت
  • کارخانه مشاور عالی فنی رئیس فدراسیون والیبال و دبیر کمیته فنی شد
  • کارخانه در فدراسیون والیبال پست گرفت
  • کارخانه مشاور عالی رئیس و دبیر کمیته فنی فدراسیون والیبال شد
  • مصطفی کارخانه مشاور عالی و دبیر کمیته فنی شد
  • نامه رسمی فدراسیون فوتبال به AFC برای تغییر مالکیت پرسپولیس و استقلال