Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-05-06@22:17:20 GMT

اپلیکیشن نوین هاب ابزاری برای مدیریت شبکه‌های اجتماعی

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۰۱۸۰۵

اپلیکیشن نوین هاب ابزاری برای مدیریت شبکه‌های اجتماعی

یکی از دغدغه‌های کسب و کارها در بازاریابی شبکه‌های اجتماعی، مدیریت شبکه‌های اجتماعی به صورت همزمان است. این که در یک زمان بتوان در شبکه‌های اجتماعی محتوا منتشر کرد، همه کامنت‌های شبکه‌های اجتماعی را دید و به آنها پاسخ داد و یا حذف کرد.

نوین هاب این دغدغه را برای شما برطرف کرده و ابزاری با امکانات فراوان ارائه داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه این ابزار را معرفی خواهیم کرد.

نوین هاب چیست

نوین هاب اولین و کامل‌ترین ابزار هوشمند مدیریت شبکه‌های اجتماعی در ایران است. این پلتفرم در دو بستر وب و اپلیکیشن به کمک کسب و کارها می‌آید و کار مدیریت شبکه‌های اجتماعی را برای آنها آسان می‌کند.

امکانات و ابزار اپلیکیشن نوین هاب زمان‌بندی و انتشار همزمان محتوا در شبکه‌های اجتماعی

در اپلیکیشن نوین هاب محتواهای مورد نظر خود را با استفاده از تقویم شمسی، زمان‌بندی کنید تا در تاریخ و ساعت تعیین شده، منتشر شود.

شما همچنین می‌توانید محتواهای خود را به صورت همزمان با یک کلیک در شبکه‌های اجتماعی مختلف، منتشر کنید.

محتواهایی در قالب پست، استوری، آلبوم، فایل و ویدیو را به راحتی در اپلیکیشن مدیریت شبکه‌های اجتماعی نوین هاب زمان‌بندی و منتشر کنید.

برای بیشتر دیده شدن محتوا، شما نیاز به استفاده از هشتگ مناسب و مرتبط دارید. در بخش انتشار محتوا اپلیکیشن مدیریت شبکه‌های اجتماعی نوین هاب، هشتگ‌های پربازدید و مرتبط برای استفاده در محتوا به شما پیشنهاد می‌شود.

مدیریت کامنت‌ها و پاسخگویی به کامنت‌های شبکه‌های اجتماعی

مدیریت کامنت‌ها و امکان پاسخگویی، لایک و یا حذف کردن کامنت‌ها، یکی دیگر از قابلیت‌های اپلیکیشن نوین هاب است. در بخش مدیریت کامنت‌های اپلیکیشن، همه کامنت‌های شبکه‌های اجتماعی خود را در یک صفحه می‌بینید و نیازی به بررسی همه اکانت‌های خود به صورت جداگانه ندارید.

همچنین در همان صفحه می‌توانید به کامنت‌های مخاطبان خود پاسخ دهید، آنها را لایک کنید و یا حتی در صورت لزوم آنها را حذف کنید.

آنالیز شبکه‌های اجتماعی

آنالیز و تحلیل وضعیت شبکه‌های اجتماعی از دیگر قابلیت‌های اپلیکیشن نوین هاب است. با استفاده از آنالیز شبکه‌های اجتماعی و دریافت داده‌های گسترده‌ از وضعیت شبکه‌های اجتماعی خود؛ می‌توانید فعالیت خود را هدفمند‌تر کنید و برای فعالیت در شبکه‌های اجتماعی استراتژی بهتری به کار ببرید.

مشاهده وضعیت رشد فالوورها به صورت نمودار، میزان بازدید و مشارکت، مشاهده پربازدید‌ترین هشتگ‌ها و پیشنهاد بهترین ساعت انتشار پست از مهم‌ترین اطلاعاتی است که از آنالیز شبکه‌های اجتماعی خود در اپلیکیشن نوین هاب خواهید گرفت.

اپلیکیشن نوین هاب را از اینجا دانلود کنید و شبکه‌های اجتماعی خود را به آسانی مدیریت کنید.

منبع: فرارو

کلیدواژه: مدیریت شبکه های اجتماعی مدیریت شبکه های اجتماعی شبکه های اجتماعی خود شبکه های اجتماعی کامنت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۰۱۸۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

این شبکه اجتماعی برای کاربرانش بازی راه‌اندازی کرده است!

به گزارش همشهری آنلاین و به نقل از سایت ورج، این خبر کمی گیج‌کننده و دور از انتظار به نظر می‌رسد؛ چراکه شبکه اجتماعی فعال در حوزه کسب‌وکار و کاریابی، چرا باید پا به دنیای بازی بگذارد، ولی این مهم اخیرا شکل گرفته است و کاربران لینکدین می‌توانند از طریق اپلیکیشن موبایل یا دسکتاپ خود، ۳ بازی گوناگون را انجام دهند.

هرکدام از این ۳ بازی جدید لینکدین را تنها یک بار در روز می‌توانید امتحان کنید. پس از تمام‌شدن نوبت روزانه، کاربر می‌تواند آمار مربوط به عملکردش در بازی را مشاهده کند.

همچنین اطلاعاتی درباره دیگر کاربران و نفرات برتر، همراه با افرادی که در شبکه دوستی شما اقدام به امتحان بازی مشابه کرده‌اند، نمایش داده‌ می‌شود.

بیشتر بخوانید:

تصاویر | افشای طرح آیفون ۱۶ | سری آیفون‌های ۱۶ این شکلی خواهد بود

به نظر می‌رسد، اینگونه دامنه دنبال‌کردن و متصل‌شدن کاربران به یکدیگر نیز تقویت شود.

کد خبر 849112 برچسب‌ها بازی شبکه‌ اجتماعی اینترنت بازی آنلاین و کامپیوتری

دیگر خبرها

  • ویدیو کامنت| بیت‌کوین بده خانه بخر!
  • مردمی‌سازی منابع طبیعی با توجه به طبیعت، اقتصاد و امور اجتماعی
  • (ویدئو) فیلم جدید کشف آدم کوتوله در ایران فضای مجازی را منفجر کرد
  • کادوی روز معلم معلمان مناطق عشایری سوژه شبکه‌های اجتماعی شد/ عکس
  • دشمن دشمن شما، واقعا دوست شما است؟
  • این پهپاد نظامی سوژه شبکه های اجتماعی شد |‌ عکس
  • (ویدئو) فیلمی از یک کارگر باربری شبکه‌های اجتماعی را تسخیر کرد
  • (عکس) ژیلا صادقی با این تیپ خفن در خارج سوژه شبکه‌های اجتماعی شد
  • این شبکه اجتماعی برای کاربرانش بازی راه‌اندازی کرده است!
  • شهر و حیات مدنی