Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@01:15:17 GMT

دادگاهی با هیات منصفه مجازی برگزار شد

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۰۱۸۶۴

دادگاهی با هیات منصفه مجازی برگزار شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از انگجت، برگزاری این دادگاه مجازی با استفاده از نرم افزار زوم انجام شده و شیوه انتخاب اعضای هیأت منصفه این دادگاه از طریق یوتیوب به طور زنده پخش شده است.

اعضای هیأت منصفه این دادگاه به طور مستقیم استدلال‌های دو طرف دعوا را از طریق اینترنت شنیدند و در نهایت نظر خود را صادر کرده و در اختیار قاضی قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته این نظر الزام آور نیست و در نهایت قاضی دادگاه در این مورد تصمیم گیری می‌کند. در نهایت چنین تصمیم گرفته شد که این منازعه حقوقی از طریق وساطت و مصالحه به نتیجه برسد.

تا به حال جلسات استماع دادگاه‌ها در ۳۹ ایالت آمریکا به صورت مجازی برگزار شده، اما تشکیل جلسات هیأت منصفه برای گوش کردن به محتوای این جلسات با توجه به تعداد زیاد این افراد و نیز آسیب پذیری‌های امنیتی نرم افزارهایی مانند زوم چالشی جدی است.

پیش از این در ایالت‌های آریزونا و ایندیانا هم اقداماتی بدین منظور انجام شده بود.

کد خبر 4929150

منبع: مهر

کلیدواژه: دادگاه ایالات متحده آمریکا ویروس کرونا ویروس کرونا معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری شرکت دانش بنیان تحقیقات علمی تولید فناوری نانو اینترنت فناوری فضایی نوآوری گوشی هوشمند هوش مصنوعی محمد جواد آذری جهرمی زلزله کووید 19

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۰۱۸۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گسترش جلسات سنتی قرآن کریم در حرم مطهر رضوی

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، سرپرست اداره دارالقرآن حرم مطهر رضوی با اشاره به تأکیدات تولیت آستان قدس رضوی بر این موضوع، گفت: برنامه‌های متنوع قرآنی در مسجد جامع گوهرشاد و ایوان مقصوره از اذان صبح تا اذان مغرب برگزار می‌شود.   محمد مقومی بیان معارف قرآن، ترتیل سوره مبارکه یاسین بعد از نماز صبح و تلاوت اذان گاهی قبل از اوقات شرعی در طول روز و برگزاری محافل و جلسات قرآنی را از جمله این برنامه‌ها برشمرد و افزود: همچنین جلسات سنتی قرآن کریم در یکی از شبستان‌های مسجد گوهرشاد در عصر‌ها در قالب برنامه دارالحفاظ برگزار می‌شود.   وی با اشاره به نیت واقف مبنی بر برگزاری جلسه‌ای صبحگاهی برای قرائت قرآن توسط مردم پس از نماز صبح، گفت: برنامه‌ریزی‌های لازم در این خصوص انجام شده است.   سرپرست اداره دارالقرآن حرم مطهر رضوی یادآور شد: طبق برنامه‌ها، نخستین جلسه صبحگاهی قرائت قرآن ساعت ۴ صبح پنجشنبه در مسجد گوهرشاد برگزار و از استاد سید مرتضی سادات فاطمی، پیشکسوت و صدرالحفاظ آستان قدس رضوی، به عنوان استاد جلسه و پیشکسوت قرآنی در این جلسه دعوت شد.   مقومی همچنین اعلام کرد: از اساتید پیشکسوت دیگر و قاریان بین‌المللی و ممتاز در این جلسات هم استفاده می‌شود.

دیگر خبرها

  • امیدواریم جلسات باشگاه فولاد در خوزستان برگزار شود
  • واکنش تاکسیرانی به فیلم حمل بار عجیب توسط یک تاکسی: راننده متخلف شناسایی و پروند به هیات انضباطی ارسال شد
  • انتقاد از برگزاری جلسات هیات مدیره باشگاه‌های خوزستانی در تهران
  • ابقای اعضای فعلی هیات‌مدیره به‌پرداخت ملت
  • کلاس مجردها پس از ۶۰ ماه مجدداً مهمان دانشگاه تهران می‌شود
  • رویکرد اصلی هیات بدمینتون زنجان بازگشت به دوران اوج است
  • لغو محدودیت اعطای پایه‌های تشویقی اعضای هیات علمی
  • رویکرد اصلی هیات بازگشت به دوران اوج بدمینتون زنجان است
  • وزیر علوم، تحقیقات و فناوری وارد فرودگاه یاسوج شد
  • گسترش جلسات سنتی قرآن کریم در حرم مطهر رضوی