Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین از لرستان، «بختیار رازانی» در جلسه انعقاد تفاهم‌نامه همکاری دوجانبه با جهاد دانشگاهی استان، گفت: تعامل با این مجموعه، موجب هم‌افزایی بیشتر شهرکها و نواحی صنعتی لرستان خواهد شد.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی لرستان، تصریح کرد: سال جهش تولید، چشم‌اندازی روشن در مسیر تولید داخلی است، لذا باید با اصلاح برخی ایرادات و تقویت فرصت‌های موجود، به تحقق این شعار ملی جامه عمل پوشاند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی، ادامه داد: شرکت شهرکهای صنعتی لرستان حامی صنایع کوچک و متوسط مستقر در شهرکها و نواحی صنعتی سطح استان است، لذا در زمینه سخت افزار و نرم افزار، آماده هرگونه همکاری مشترک با جهاد دانشگاهی استان هستیم و امیدواریم این همکاری، توسعه صنعتی لرستان را در پی داشته باشد.

رازانی، از مطالعه خوشه گیاهان دارویی در شرکت‌ شهرکهای صنعتی لرستان خبر داد و افزود: می‌توان در قالب این تفاهم‌نامه، فضای سبز شهرکها و نواحی صنعتی استان را به کشت گیاهان دارویی اختصاص داد، تا ضمن استفاده بهینه از فضاهای موجود، به محیط زیست نیز کمک کرد.

۱۵۰۰ هکتار از اراضی استان، تحت مدیریت شرکت شهرکهای صنعتی لرستان قرار دارد.

او، تاکید کرد: در حال حاضر ۱۵۰۰ هکتار از اراضی استان، تحت مدیریت شرکت شهرکهای صنعتی لرستان قرار دارد و این شرکت مکلف است تا ۶۰ درصد از اراضی را به احداث واحدهای تولیدی و صنعتی، و ۴۰ درصد آن را به فضای سبز اختصاص دهد، لذا در تعامل با جهاد دانشگاهی می‌توان بخشی از فضای سبز شهرکها و نواحی صنعتی تحت مدیریت را به کشت درختان مثمر و گیاهان دارویی اختصاص داد.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی لرستان، اظهار داشت: آموزش، از جمله مسائل مهم مورد تاکید سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران است که در سال جهش تولید نباید از آن غافل شد. لذا همکاری جهاد دانشگاهی در این زمینه نیز می‌تواند به هم‌افزایی تولید در سال مزین به نام جهش تولید شود.

آموزش ۲۵۰۰ نفر از فعالان واحدهای تولیدی، در دستور کار شرکت شهرکهای صنعتی لرستان قرار دارد.

رازانی، ادامه داد: آموزش ۲۵۰۰ نفر از فعالان واحدهای تولیدی و صنعتی مستقر در شهرکها و نواحی صنعتی، در دستور کار شرکت شهرکهای صنعتی لرستان است، لذا نقش جهاد دانشگاهی در این خصوص می‌تواند اثربخش باشد، چرا که معتقدیم جهش تولید، بدون ارتقای دانش فنی امکان‌پذیر نخواهد بود.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی لرستان، گفت: این شرکت در حوزه توسعه فناوری‌های نوین صنعتی، پژوهش، آموزش، و کشت و فرآوری گیاهان دارویی نیازمند همراهی جهاد دانشگاهی لرستان و مجموعه‌های علمی و دانشگاهی است، لذا امیدواریم با انعقاد این تفاهم‌نامه همکاری، شاهد پیشرفت عینی در شهرکها و نواحی صنعتی و در پی آن، توسعه صنعتی استان لرستان باشیم.

دیدار و انعقاد تفاهم‌نامه همکاری با مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی لرستان، موجب خرسندی مجموعه جهاد دانشگاهی است.

در ادامه این جلسه، سیدعلی‌نادر دهقانی رئیس جهاد دانشگاهی لرستان نیز در سخنانی، گفت: خرسندیم که در سال جهش تولید، فرصتی فراهم شد تا دیداری با دکتر بختیار رازانی مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی لرستان داشته باشیم، چراکه معتقدیم در راستای اجرای ایده‌های فناورانه، باید همکاری‌های مشترک را توسعه داد.

جهاد دانشگاهی لرستان آماده هرگونه همکاری با شرکت شهرکهای صنعتی استان است.

وی، ادامه داد: ما در تولید فناوری، پژوهش‌های کاربردی و بنیادی، فعالیت‌های فرهنگی و تحلیل افکار عمومی، اثربخشی فعالیت‌ها، کشت و بسته‌بندی  گیاهان دارویی  و سایرظرفیت‌ها، آماده ارائه خدمات به شرکت شهرکهای صنعتی لرستان هستیم، لذا امیدواریم با توسعه همکاری‌ها، گامی در جهت توسعه لرستان برداریم.

رئیس جهاد دانشگاهی لرستان، تاکید کرد: خوشبختانه تفاهم‌نامه خوبی با شرکت شهرکهای صنعتی لرستان تنظیم شده که امیدوارم در پایان این جلسه و با امضای آن، شاهد شکوفایی بیش از پیش شهرکها و نواحی صنعتی لرستان باشیم.

گفتنی است، در پایان این دیدار، تفاهم‌نامه همکاری دوجانبه میان شرکت شهرکهای صنعتی و جهاد دانشگاهی لرستان، به امضای مدیران این مجموعه‌ها رسید.

46

کد خبر 1389829

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان لرستان مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی لرستان شهرکها و نواحی صنعتی جهاد دانشگاهی لرستان تفاهم نامه همکاری جهاد دانشگاهی گیاهان دارویی جهش تولید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۰۱۹۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قرارگاه جهاد تبیین به روشنگری و بصیرت‌افزایی کمک می‌کند

ایسنا/لرستان فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد گفت: قرارگاه جهاد تبیین با حضور در مدارس اقدام به روشنگری و بصیرت‌افزایی می‌کند.

سرهنگ احمد حسنوند امروز (دهم اردیبهشت‌ ماه) در مراسم تجلیل از مربیان عقیدتی و سیاسی و هادیان سیاسی که در حسینیه ثارالله ناحیه مقاومت بسیج بروجرد برگزار شد، اظهار کرد: در توطئه‌هایی که از سوی دشمن می‌شود، نقش جهاد تبیین بیشتر محسوس است و در این زمینه اقداماتی شده است.

وی بیان کرد: تشکیل قرارگاه جهاد تبیین با توجه به فرمان رهبری، یکی از مهم‌ترین اقداماتی بوده که در این زمینه انجام شده است. این قرارگاه شامل مربیان عقیدتی و سیاسی و هادیان سیاسی با حضور در دانشگاه‌ها و مدارس اقدام به روشنگری و بصیرت افزایی می‌کند. اعزام هادیان سیاسی به اردوی راهیان‌ نور از دیگر اقداماتی است که در حوزه عقیدتی سیاسی انجام شده است.

او افزود: در هفته عقیدتی سیاسی سپاه ۲۸ برنامه فرهنگی برگزار می‌شود که برگزاری جلسات بصیرت‌افزایی و روشنگری با حضور اساتید شهرستانی و استانی و کشوری در مساجد و پایگاه‌های مقاومت و دانشگاه‌ها و مدارس از جمله این برنامه‌هاست.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • استفاده از توان جهاد دانشگاهی زنجان برای خدمت به جوانان ضروری است
  • صدور هشدار نارنجی هواشناسی برای ۵ استان
  • ۱۵ طرح جهاد دانشگاهی در ایران اکسپو ۲۰۲۴
  • ۲۵۷ حلقه چاه غیرمجاز در لرستان پُر شد
  • قرارگاه جهاد تبیین به روشنگری و بصیرت‌افزایی کمک می‌کند
  • نقش دانشگاه امیرکبیر در تحقق شعارهای سال و اقتصاد دانش‌بنیان
  • دانشجویان خود را نسبت به مسائل روز دخیل بدانند
  • مسابقات ملی «سدید»‌ بستری برای رشد و تقویت مهارت‌های ارتباطی در دانشجویان است
  • تمدید مهلت ثبت‌نام دانشجویان دانشگاه‌های تهران برای شرکت در مسابقه ملی «سدید»
  • بهره‌برداری از طرح فروسیلیس منگنز ازنا تا چند ماه آینده