Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-27@08:25:09 GMT

پاسخ تند مصطفی کارخانه به یک اتهام بزرگ

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۰۱۹۸۴

پاسخ تند مصطفی کارخانه به یک اتهام بزرگ

سرمربی جدید تیم والیبال سایپا پاسخ پست عجیب و اتهامی که به او از سوی یکی دیگر از مربیان والیبال وارد شده بود را داد.

به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته بود که خبر رسید مصطفی کارخانه، مربی شناخته شده و باتجربه والیبال ایران به عنوان سرمربی تیم والیبال سایپا برای لیگ برتر سال 99 معرفی شده، موضوعی که با واکنش عجیب یکی دیگر از مربیان والیبال ایران همراه بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرهاد نفرزاده که قبلا سابقه سرمربیگری سایپا را هم در کارنامه دارد، در پستی اینستاگرامی انتخاب کارخانه را به مافیای والیبال ایران تبریک گفت! او که خودش جزو گزینه های امسال باشگاه سایپا بوده، دیروز در گفت و گو با "ورزش سه" اعلام کرد کارخانه بین دو گزینه نهایی نارنجی پوشان نبوده و به یک باره با سفارش برخی افراد به حبیب کاشانی به عنوان سرمربی معرفی شده است.


با مصطفی کارخانه تماس گرفتیم تا درباره نحوه انتخابش به عنوان سرمربی سایپا و اتهامی که به او وارد شده، صحبت کنیم.


کارخانه در گفت و گو با "ورزش سه" درباره حضورش در سایپا برای فصل پیش رو گفت: قسمت این بود که امسال در سایپا باشم. سایپا باشگاهی با امکانات خوب و مدیریت قوی است. من هم وقتی این سیستم را دیدم، انگیزه ام برای حضور در این تیم بیشتر شد. وقتی سیستم حرفه ای باشد، کار راحت تر است. من، کادرم و بازیکنانی که قرار است با آن ها کار کنیم، به عنوان سه ضلع متعهد هستیم که بجنگیم و تلاش کنیم.

 


وی درباره اینکه سایپا جزو مدعیان قهرمانی لیگ برتر سال 99 خواهد بود یا خیر، عنوان کرد: روحیه من قهرمان طلبی است و هر جا که هستم به قهرمانی فکر می کنم. آقای کاشانی هم مدیر توانمندی است و همین چند روز که از نزدیک با او صحبت کردم، متوجه مدیریت خوب او شدم. امسال تیم های مدعی دیگری همچون سپاهان، شهرداری ارومیه و شهداب یزد هستند و کار سخت است، اما ما هم به قهرمانی فکر می کنیم. البته من به تنهایی نمی توانم کاری کنم و همه مجموعه در این مسیر دخیل هستند. 


کارخانه درباره اینکه چه بازیکنانی قرار است راهی سایپا شوند، گفت: تلاش می کنیم برخی از بازیکنان سال گذشته را حفظ کنیم و تعدادی هم بازیکن جدید بگیریم. با اینکه کمی دیر شده، اما تلاش خود را می کنیم که تیم خوبی ببندیم. امیر حسینی که کاپیتان تیم و صاحب خانه است. درباره سایر بازیکنان فعلا نمی توانم از کسی اسم ببرم. 


وی در واکنش به پست جنجالی فرهاد نفرزاده و تبریک او به مافیا به خاطر انتخاب سرمربی جدید سایپا گفت: فکر می کنم سکوت بهترین جواب برای او خواهد بود. اگر نفرزاده دهها بار به تیم های دیگر رفته و مربیگری کرده، بقیه هم چنین حرف هایی را مطرح کردند؟ ما لیگ حرفه ای داریم و این مسائل طبیعی است. آقای نفرزاده! خودت کجای والیبال بودی؟ دری به تخته خورده و در چند تیم سرمربی شدی. من قضاوت را به اهل فن می سپارم. مرا همه می شناسند و مربی ای بی تجربه و جوانی نیستم که این انگ ها به من بچسبد.

مصطفی کارخانه (سرمربی) والیبال لیگ برتر والیبال ایران سایپا البرز شهرداری ارومیه

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: مصطفی کارخانه سرمربی والیبال لیگ برتر والیبال ایران سایپا البرز شهرداری ارومیه والیبال ایران مصطفی کارخانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۰۱۹۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رهبر انقلاب: کارگر باید به آینده کاریِ خود اطمینان داشته باشد |‌ در دوره‌ای مبتلا به تعطیلیِ کارخانه‌های بزرگ شدیم که ... | ویدئو

دریافت 2 MB

به گزارش همشهری آنلاین، رهبر انقلاب فرمودند: در دوره‌ای مبتلا به تعطیلیِ کارخانه‌های بزرگ شدیم که به همت مسئولین در این یکی دوساله خیلی از کارگاه‌های تعطیل‌شده راه افتاد و این کار باید ادامه پیدا کند.

کد خبر 846914 منبع: مهر برچسب‌ها کارگران مهارت‌ها شغل خبر ویژه رهبر معظم انقلاب

دیگر خبرها

  • عروس بزرگ امام چرا همسرش را «داداش» صدا می‌زد؟
  • کارخانه در فدراسیون جدید والیبال هم پست گرفت
  • کارخانه مشاور عالی فنی رئیس فدراسیون والیبال و دبیر کمیته فنی شد
  • کارخانه در فدراسیون والیبال پست گرفت
  • عروس بزرگ امام خمینی درگذشت
  • کارخانه مشاور عالی رئیس و دبیر کمیته فنی فدراسیون والیبال شد
  • مصطفی کارخانه مشاور عالی و دبیر کمیته فنی شد
  • قیمت محصولات سایپا پنجشنبه ۶ اردیببهشت ۱۴۰۳؛ تفاوت ۳۰ میلیونی قیمت پراید در کارخانه و بازار
  • عروس بزرگ امام خمینی درگذشت؛ معصومه حائری که بود؟
  • رهبر انقلاب: کارگر باید به آینده کاریِ خود اطمینان داشته باشد |‌ در دوره‌ای مبتلا به تعطیلیِ کارخانه‌های بزرگ شدیم که ... | ویدئو