Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@20:09:04 GMT

شهید زنده مجید بارانی آسمانی شد

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۰۲۰۰۲

شهید زنده مجید بارانی آسمانی شد

سردار محمد قنبری روز سه‌شنبه در این‌باره اظهارداشت: در سال ۸۳، هنگام خدمت در کلانتری ۱۱ فرماندهی انتظامی شهرستان سراوان در اجرای طرح امنیت و ماموریت دستگیری یک شرور سابقه دار و مسلح در منطقه «بخشان» از ناحیه سر مورد اصابت گلوله قرار گرفت.  

وی ادامه داد: این جانباز گرانقدر که ۱۶ سال به صورت نباتی در سختی و مشقت در بستر بیماری به سر می‌برد در اوایل اردیبهشت دچار سکته شدید مغزی شده و به کما رفت و تا اینکه شب گذشته آسمانی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی سیستان وبلوچستان همچنین با صدور پیامی اظهارداشت: جانباز مجید بارانی برای تامین امنیت مردم مجروح شد و حدود ۱۶ سال رنج زمینی را طی کرد و به مردم عزیز ایران درس رشادت و پایمردی و عشق داد.
وی بیان کرد: شهادت و عروج ملکوتی شهید مجید بارانی که جان گرانقدر خویش را برای امنیت و پاسداری از نظام مقدس جمهوری اسلامی در طبق ایثار و اخلاص گذاشت و به علو درجات الهی رسید به همه عموم ملت شهید پرور ایران، کارکنان ناجا و خانواده صبور و ایثارگر ایشان تبریک و تسلیت گفته و برای غم و اندوه سنگین از دست دادن روح آسمانی آن شهید والامقام، صبر و شکیبایی برای همه دلسوزان و علاقمندان به وی بویژه خانواده محترم شهید از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم.
سردار قنبری گفت: بدون تردید خون پاک وی و دیگر شهدای والامقام این مرز و بوم عزم ما را در صیانت و پاسداری از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب و مرزهای این خاک پاک راسخ تر کرده و دشمنان بدانند هرگز خون‌های پاک و مطهر این شهدا به هدر نخواهد رفت.

برچسب‌ها سیستان و بلوچستان انتظامی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان انتظامی سیستان و بلوچستان انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۰۲۰۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع پیکر شهید والامقام «جلال اعتماد» در قروه

دریافت 39 MB

تصویربردار: پریسا خداویسی

کد خبر 6097255

دیگر خبرها

  • پدر شهید جاویدالاثر علی اربابی آسمانی شد
  • برگزاری یادواره شهدای یگان ویژه کرمان
  • شناسایی ۳ هزار و ۸۴۲ تارنمای مشکوک در کشور
  • تشییع پیکر شهید والامقام «جلال اعتماد» در قروه
  • مراسم تشییع جانباز سرافراز، سردار ایاف در مشهد برگزار شد
  • رئیس مجلس عروج سردار سید مجید ایافت را تسلیت گفت
  • مراسم تشییع جانباز سرافراز؛ سردار ایاف در مشهد برگزار شد
  • شهدا برکت مجموعه انتظامی هستند
  • پدر شهید حسین خندانی آسمانی شد
  • آسمانی شدن مادر شهید آسوده در دزفول