Web Analytics Made Easy - Statcounter

تاثیر شیوع ویروس کرونا بر بخش‌های مختلف کشور در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه) بررسی و اعلام شد که بیشترین آسیب به واحدهای صنعتی وارد شده است.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، گزارش کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی و نظارت بر اجرای اصل ۴۴ قانون اساسی در رابطه با تاثیر شیوع ویروس کرونا بر بخش‌های مختلف در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه 30 اردیبهشت) بررسی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در این گزارش اعلام شد که بیشترین آسیب به واحدهای صنعتی وارد شده است، ضمن اینکه بلاتکلیفی واحدهای تولیدی در راستای عدم قطعیت در تصمیم‌گیری‌های دولت، مشکلات قراردادی برای شرکت‌های پروژه محور و عقب افتادگی در برخی از بخش‌ها از تاثیرات منفی شیوع این ویروس در حوزه صنعت است.

در حوزه صنایع معدنی اشاره شده که کند شدن روند صادرات، محصولات معدنی به کشورهای همسایه، از دست دادن بازارهای صادراتی و کاهش صادرات محصولات دریایی از دیگر تاثیرات منفی شیوع این ویروس است.

در بخش دیگری از این گزارش اعلام شد که کاهش فروش محصولات پتروشیمی، درآمدهای ارزی کشور را کاهش داده و مشکلات شرکت‌های پتروشیمی را تشدید کرده است.

در بخش کسب‌وکارهای نوپا متناسب با نوع کسب‌وکار آسیب‌هایی را داشته است. بخش‌هایی که به طور مستقیم با مردم سروکار داشتند بیشترین ضرر را کرده‌اند.

همچنین عنوان شد که ویروس کرونا توانست تاثیرات منفی در حوزه نفت، گاز، کشاورزی، مسکن و گردشگری و سلامت داشته باشد. 

انتهای پیام/ 

منبع: فارس

کلیدواژه: قانون اساسی ویروس کرونا تولید ملی کرونا تاثیرات منفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۰۲۴۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیوان محاسبات گزارش «تفریغ بودجه» را به موقع به مجلس داده است

به گزارش خبرنگار مهر، محمدباقر قالیباف در جلسه علنی امروز (دوشنبه) مجلس و در پاسخ به تذکر یکی از نمایندگان مبنی بر لزوم قرائت گزارش تفریغ بودجه پیش از بررسی جداول در مجلس، گفت: دیوان محاسبات به موقع گزارش تفریغ بودجه را به مجلس ارائه کرد و کمیسیون تلفیق نیز در زمان بررسی لایحه بودجه به این گزارش توجه کرده است.

وی بیان کرد: با توجه به اینکه در ماه‌های گذشته مجلس درگیر بررسی لوایح برنامه و بودجه بود، فرصتی برای قرائت این گزارش در صحن مجلس فراهم نشد، اما در زمان خود در مجلس قرائت خواهد شد.

کد خبر 6091917 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • یک نشانه مهم زوال عقل
  • تاثیر ظروف یکبار مصرف بر محیط زیست
  • فعالیت یک واحد آلاینده لعاب سازی در اردکان متوقف شد
  • مشکلات و موانع تولیدکنندگان شهرک های صنعتی استان تهران بررسی شد
  • دیوان محاسبات گزارش تفریغ بودجه را به موقع به مجلس داده است
  • دیوان محاسبات گزارش «تفریغ بودجه» را به موقع به مجلس داده است
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • مجلس وارد بررسی جزئیات لایحه ارتقای امنیت زنان شد
  • برآورد اولیه خسارت سیل به بخش کشاورزی/ ۱۰۱ رشته قنات آسیب دیدند
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!