Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-26@21:37:05 GMT

دیروز ۹۷.۹۳۹ تن فرآورده هیدروکربوری در بورس معامله شد

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۰۲۶۳۴

به گزارش ایلنا به نقل از بورس انرژی، رینگ داخلی این بورس، امروز (سه‌شنبه، ۳۰ اردیبهشت‌ماه) شاهد عرضه کالاهای برش سنگین، گاز پروپان صنعتی و گاز مایع صنعتی پتروشیمی بندر امام، حلال ۴۰۴ عمده، نفتای سبک و نفتای سنگین تصفیه نشده عمده پالایش نفت شیراز، ریفورمیت و هیدروکربن سنگین پتروشیمی بوعلی سینا، میعانات گازی پالایش گاز ایلام و نفتای سبک پالایش نفت بندرعباس است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین، بنزین اکتان ۸۷، بنزین اکتان ۸۷ (محموله دریایی)، بنزین اکتان ۹۱، بنزین اکتان ۹۱ (محموله دریایی)، بنزین اکتان ۹۵، سبد پایه ۹۹۳ و گازوئیل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران، ریفورمیت و هیدروکربن سنگین پتروشیمی بوعلی سینا، میعانات گازی مجتمع گاز پارس‌جنوبی، نفت کوره ۳۸۰ سانتی استوکس شرکت ملی نفت ایران و نفتای سبک شرکت نفت ستاره خلیج‌فارس در رینگ بین‌الملل بازار فیزیکی بورس انرژی ایران عرضه می‌شود.

روز دوشنبه (۲۹ اردیبهشت‌ماه) کالاهای اکستراکت نفت سپاهان، آیزوریسایکل و حلال ۴۰۲ پالایش نفت اصفهان، آیزوریسایکل پالایش نفت شیراز، برش سنگین، سوخت کوره سبک و نیتروژن مایع پتروشیمی تبریز، برش سنگین پتروشیمی جم، برش سنگین شرکت پتروشیمی شازند، متانول پتروشیمی زاگرس، متانول پتروشیمی شیراز، متانول شرکت متانول کاوه، میعانات گازی پالایش گاز خانگیران و نیتروژن مایع پتروشیمی مبین در رینگ داخلی و نفت سفید شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران، گازوئیل شرکت ملی نفت ایران و نفتای سبک پالایش نفت آبادان در رینگ بین‌الملل بازار فیزیکی بورس انرژی ایران معامله شد.

در این روز بیش از ۹۷.۹۳۹ تن فرآورده هیدروکربوری به ارزش بیش از ۲.۶۱۵ میلیارد و ۷۴۰ میلیون ریال در بازار فیزیکی بورس انرژی ایران دادوستد شد.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: انرژی ایران پالایش پتروشیمی نفت بنزین اکتان بورس انرژی پالایش نفت برش سنگین نفتای سبک شرکت ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۰۲۶۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده همکاری در پروژه‌های پتروشیمی و نفتی هرمزگان هستیم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی استانداری هرمزگان، چای لی مدیرعامل شرکت دولتی چاینا انرژی در دیدار با مهدی دوستی استاندار هرمزگان، بر توسعه روابط دو جانبه و همکاری مشترک میان چین و ایران تاکید کرد و اظهار داشت: شرکت انرژی چاینا از جمله شرکت‌های بزرگ چین است که بالغ بر ۲۰ هزار پروژه زیربنایی در حوزه‌های مختلف از جمله برق آبی، حرارتی، انرژی‌های تجدید پذیر، توسعه مسکن و تجهیز ساختمان و مسائل مرتبط با نفت و پتروشیمی در سطح جهان انجام داده و بخشی از آن در حال انجام است.

وی افزود: این شرکت از سال ۲۰۰۱ وارد ایران شد و چندین پروژه زیربنایی اولویت دار را تأمین مالی و اجرا کرده و قرار است طرح‌های بزرگی نظیر سد بختیاری به عنوان بلندترین سد ایران با همکاری این شرکت به سرانجام برسد.

مدیرعامل شرکت چاینا انرژی با تاکید بر اینکه در زمینه پتروشیمی و نفت در هرمزگان آماده همکاری هستیم گفت: در حال حاضر چند پروژه پالایشی و پتروشیمی ملی را در دست همکاری داریم که بخشی از آن‌ها در هرمزگان وجود دارد.

کد خبر 6087659

دیگر خبرها

  • ضربه سنگین خودروهای بی‌کیفیت تولید داخل به تشدید ناترازی بنزینی و کسری بودجه ارزی کشور
  • فروش بیش از ۵۵ هزار تن گوگرد در پالایشگاه گاز ایلام
  • رژلب‌ها حاوی فلزات سنگین و مواد سمی هستند
  • آماده همکاری در پروژه‌های پتروشیمی و نفتی هرمزگان هستیم
  • وزیر ورزش: همه تیم‌ها در لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا حضور پیدا می‌کنند
  • رشد یک‌هزار واحدی شاخص بورس | افزایش ۷۶۳ هزار و ۶۵۶ واحدی شاخص کل
  • رشد یک‌هزار واحدی شاخص بورس
  • شش الزامی که خریداران سرخابی‌ها باید رعایت کنند
  • رشد بورس با افزایش تولید خودرو و صادرات محصولات پتروشیمی
  • ۶ الزامی که خریداران سرخابی‌ها باید رعایت کند